Midnight Caller

A inceput "Stage 0" la un S70 2.5 Turbo din 1998

80 posts in this topic

B5254T il am. Bielele sunt aceleasi ca la T5, chiulasa de T5, pistoanele daca ar fi fost de R ar fi fost bestial... puteam sa merg pana la 12-13psi linistit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaa... pai asta inseamna ca deja ai 220cp.   ;D

...Ca sa vezi, ce inseamna sa se chinuie omul cu un motor de 1.6  :D

Lasa efecte secundare.  :D

Mult succes in continuare!  :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acuma reusesc si eu sa inteleg de ce nu imi mai ajunge telescopul ala.... :( Sarbatori fericite la toata lumea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Nu am 220 ! Am 192/193 !!! Lucrurile pe care le-am expus mai sus sunt din fabrica, si asa sunt toate motoarele B5254T, practic e acelasi motor cu B5254S (cel de 170HP) doar ca are raport de compresie scazut si turbina pusa. Nu stiu nimic despre pistoane in schimb...

    @parola: ti-am spus ca telescopul ala il trimit DUPA PASTI ! Ajung DUPA 16:30 acasa iar curierul preia coletele PANA in 15:30-16:00 ! NU AM CUM sa ma vad cu el, si am contract pt. o singura locatie de ridicare a coletelor ! Chiar stau sarbatorile intr-un telescop amarat ?! :) Ia zi mai bine, ai dat papica la bebe ? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnu' administrator, dupa cum observi, mai sunt oameni pe aici care zic acelasi lucru ca si mine vis-a-vis de MBC. IA-TI UN CEAS DE BOOST.

Pentru ceilalti, recunosc ca eu am fost cel care i-am aplicat MBC-ul pe masina, dar numai dupa ce am incercat aproximativ 1 zi si 10 telefoane sa-l conving sa nu-l foloseasca pana nu isi pune ceas de boost. Dar n-ai cu cine te intelege, omu' vrea 'sa rupa aderenta' :) :) :).

Alex, daca esti cuminte iti dau ceasul de pe masina mea cu conditia sa te ocupi de demontat/remontat ....

A, si numai dupa ce il reglez eu intai pe al meu :) ...

In alta ordine de idei, ma bucur sa vad ca iti merge ok jucaria si ca, usor, usor, ii rezolvi toate hibele pe care le are. De abia astept sa o vad full-functional.

Si ... ca un hint ... citeste mai jos, ca tot vroiai 260cp ;). Nu de alta, da' sa iti faci planuri cu banii :):)

POWERSTAGE II  € 1.900,00 - Volvo S70 2.5T 255hp/400Nm

MTE Performance "Stage 2" software-upgrade

K&N Air-filter

Ferrita 2,5" cat-back exhaust

Ferrita 3" downpipe with 100cpi racekat

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Vedem.. saru' mana mult coane !

    Si ca sa vezi ca am ascultat sfatul tau, am mers cu "robinetul" strans la maxim pana cand am facut azi rost de un ceas de boost de la Tommytza, si l-am verificat. 0.6bar a fost maximul la care a urcat, cu scadere in timpul acceleratiei (nu tine presiunea constanta pt. ca incepe sa se deschida wastegate-ul). Daca iau piciorul de pe acceleratie si il pun iar brusc, iar urca pana la 0.6bar, ca apoi sa scada usor. MBC-ul e in serie cu BCS-ul oricum, asa ca "POC" n-are cum sa faca ca il limiteaza ECU-ul inca. Dupa ce o sa am si eu ceasul meu de boost, poate voi renunta la "serviciile BCS-ului". Oricum schimbarea cea mai mare a fost dupa ce am inlocuit fishele, ca idee.

    Va pup si va tin la curent !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cutia ta de viteze pana la ce cuplu tine ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi cutie a fost pusa si pe S70 T5 si pe V70R deci nu cutia e limitarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cutia tine destul!

Problema e cu raportul de compresie care e 9:1 si nu se poate ridica presiunea prea mult. Eu as merge pana in 0.9 bari maxim! Dar cu Esapament si filtru se pot atinge 250 CP la acest motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MC: Alo, domnu' Alex.... Cand mai umbli dupa amiaza pe la bestie, da si tu un semnal, poate vin si io daca am timp sa ma "ginesc". Doar stam in acelasi cartier. Oricum, felicitari: sa nu-ti mai ajunga asa repede un motor T5 si sa incepi cu chestii de chipat, nu-i rau deloc. Eu abia ma stapinesc cu al meu, cred ca in curind raman fara puncte in permis, dar imi  iau un scuter mic si o luna n-o fi foc  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul e acelasi cu cel de S60R, doar ca la R, peretii cilindrilor sunt mai grosi pt. a face fata exploziilor. 0.9 bari e un punct FOARTE ridicat pt. mine, acum abia se ridica la 0.6bar, si tot mi se pare ca se misca foarte bine ! Daca stock la 0.5bar scoate 193HP, la 0.6 se duce pe la un 200-210HP !

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Booon... de alaltaieri masinuta a primit si un BOV, si un set de furtune de silicon SAMCO, pe care le voi monta candva intr-o zi cu soare si dupa ce-mi trece raceala asta meseriasa care m-a cuprins.

    @Marian78: ceva idei cu boost-ul ala care scade in timpul accelerarii ? Banuiesc solenoidul ala de control, dar cum inca nu am un boost gauge propriu si personal (vine si ala in curand) nu prea as vrea sa o iau la ghici.

    Am mai stresat ceva lume pe mess legat de problema asta, dar incep sa ajung la concluzia ca "asa e ele" ;D Altcineva cu un boost gauge sa-mi dea o idee cum se comporta a lui la acceleratie "blana" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia-ti un ceas de boost si vorbim dupaia.

La mine tine boost-ul constant la 1.2 bari , dar a mea e modificata. Cel mai bine ... incerci si testezi singur cu ti se comporta masina ta, pe specificatiile ei si asa cum merge. Dar pentru asta ... iti tre ceas de boost. Ce naiba, cumperi furtunase, bov si vopsea ca sa vopsesti o conducta de la motor si nu dai 200 lei pe un ceas de boost?

In rest ... succes, dar vezi ca ar cam trebui sa schimbi titlul topicului, usor-usor vad ca ajungi la Stage 1 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehe, m-ai dat tu repede in fapt cu vopseaua aia ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar ai inceput sa vopsesti gardul, in loc sa te ocupi de ... leopard? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe S70 turbinele au Valva de "descarcare" daca pot spune asa. E un fel de BOV! Ca sa ai un boost constant trebuie scoasa acea valva si pus un capac si apoi montezi BOV-ul. Eu am 0.9 maxim 1 bar cateodata la accelerari puternice si se mentine dar la un moment dat scade brusc. Cam ciudat soft-ul.......apare o limitare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow, mariane...tu ai 1 bar si nu ai modificat ECU-ul ? Interesant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, foarte interesant ... 1 bar aproape stock :)

Ca idee, valva de 'descarcare' este de fapt Dump-Valve, solutia de fabrica pentru BOV. Este acelasi lucru, doar ca descarca in admisie. Si nu descarca pe full-throttle, deci nu de aici sunt spike-urile.

Alex, am testat azi pe autostrada MBC-ul, si merge absolut perfect. Cu BCS-ul decuplat, tine boost-ul constant la cat il setezi.

Deci, iti recomand cu caldura sa pui ceasu de boost (cand o veni) si sa reglezi MBC-ul corespunzator. Presiunea in turbo o face mult mai rpd cu MBC decat cu BCS, de aici un raspuns mai bun si impresia ca 'trage mai bine'. Dezavantajul e ca o sa ai mult aer la turatii mici, deci tre sa vezi cum stai cu AFR-ul. Presupun ca n-ai luat si ceas de AFR .... :) :) :).

Din pacate, la mine nu merge ok MBC-ul, dar pentru tine va merge perfect. Nu merge in sensul ca nu face mai mult de 1.05 bari. El se regleaza foarte frumos de la 0.5 la 1.05, dar nu sare peste. Se pare ca e o problema de design si va trebui sa ii aduc MBC-ului niste modificari 'hardware' :).

Oricum, 1.05 e absolut suficient pentru tine, chiar prea mult, tinand cont ca nu ai remap.

P.S.

Daca va intalniti pe zi sa surubariti la masina suna-ma si pe mine.

Bafta,

Vlad

Share this post


Link to post
Share on other sites

biri, nu poti sa-i schimbi arcul  - si atunci va trece peste cei 1,05 bari ?  La MBC-ul celor de la Forge e chiar un kit cu 3 arcuri, schimbabil cum vrea muschiul user-ul  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

BiriV, azi pe la 15 la tommytza la munca. In alta ordine de idei, cei de la srz de unde am luat MBC-ul sustineau ca acesta tine pana la 2.2bar-2.5bar asa ca in locul tau m-as duce sa le dau cu el in cap !

@marian78: 1bar ??? Sigur nu sunt 10psi ? Atat stiu ca merge stock T5-ul !

Legat de topic,azi se schimba si lichidul de frana si as vrea,in masura timpului,sa mai schimb si din furtunele de boost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Done... furtunele de boost sunt noi, mai este unul mic intre turbo si teava de metal, si lichidul de frana este nou-noutz, ATE Super-Blue Racing, cu ajutorul (practic prin bunavointa) lui Matrixxx - ca el a facut cam totul. BiriV a desfacut boost controller-ul si i-a luat bavurile din fabricatie, deci va trebui sa astept ceasul de boost si suportul pe care sa le montez (Matrixxx, pot sa-mi fac din nou programare la tine ?! ;D - vin la domiciliu) si sa-l reglez din nou a.i. sa nu depasesc 1bar. Si-asa e prea mult !

    Va tin la curent !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot ATE saracu sare la apel... :P

Ma bucura orice stire despre s70,

Multe succese!  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca nu vrei sa pui poze cu masina.....pune si tu cu motorul...cu furtunele, cu bujiile, cu ce ai mai pus pe ea, sa isi clateasca lumea ochii.  si sa vada ca exista si alte bujii decat champion din benzinarii si furtune de aro :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Mdaaa... lasand pozele la o parte, stiti ca v-am zis la inceput ca nu mi se aprinde becul de "Check engine" - acel semn "LAMBDA" care apare la masinile mai vechi de 2000. Ei bine, dupa ce am concluzionat ca nu "asa e modelul", am scormonit mai bine, am luat Haynes-ul pt S70 si vreo 300 de pagini de scheme electrice tot pt S70, si azi mi-am luat inima in dintzi si m-am dus pana la Vadim. Era anormal ca nu se aprindea nici cand puneam contactul si nici macar cand scoteam debitmetrul de aer, lucru care ar fi generat O EROARE CLARA in bord !

    M-am uitat unde duce firul de la becul din bord si am ajuns la conector. Surprize-surprize, firul TAIAT ! Dap, fete si baietzi, animalul care a avut-o inainte (unul din ei, poate chiar s-a intamplat asta pe la reprezentanta), a taiat firul din conector, de lene sa verifice care e problema ! Mi-a dat VADIM un fir din fosta lui instalatie electrica, l-am pus la loc mai cu chin, mai cu talent, pus contactul si BINGOOO ! Avem beculetz !!! ;D ;D ;D

    Inca o data VADIM makes my day, si fir-ar sa fie golanul asta de baiat n-are de gand sa se opreasca ! ;D Te pup breeeeeee !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu te pup  :D Oricum tare faza cu lambda  , am dat noi data trecuta ceasurile jos ca sa verificam becu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now