Sign in to follow this  
Followers 0
figo

supapa ramane deschisa

26 posts in this topic

imi ramane o supapa deschisa si imi face un zgomot ca si cum ar fi o scapare de aer cred ca de la motorina proasta daca stie cineva vreun remediu fara sa dau chiuloasa jos la s60 2.4 163 cai din 2006

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te referi la o supapa de admisie sau evacuare e imposibil sa ramana deschisa,mai ales la diesel pt. ca motorul ar trebui sa fie blocat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ramane deschisa pe evacuare dar nu tot timpul si motorul e in 5 cilindri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista asa ceva, toate motoarele de pe S60 sunt in 5 cilindri iar la D5 nu ai ce supapa sa ai deschisa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

si atunci ce naiba se aude apropo mecanicul asa a zis ca e o supapa pe evacuare care ramane deschisa dimineata la rima pornire nu se aude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inteleg ca numai dupa ce o pornesti dimineata ramine deschisa ? In timpul zilei la pornire scoate fum,se accelereaza normal,sunt mai multe cauze,zgomotul se aude la motor sau la pompa de motorina ?

Tare ciudat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorul functioneaza perfect merg cu zgomotul asta de vreo 20.000km nu scoate fum si la pornire nu se aude.se aude dupa ce fac cativa km.la mecanicii la care am fost asa au zis ca e o supapa care ramane deschisa. daca scot furtunl care vine de la egr zgomotul se aude foarte tare dar din partea motorului nu e un zgomot metalic e ca o scapare de aer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica toate colierele,in fond daca merge ok te deranjeaza zgomotul,sfatul meu este sa te duci la o rep. Volvo. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai mult ca sigur ai o scapare de compresie pe langa un injector. Verifica injectoarele, daca in jurul unuia e o chestie ca smoala atunci asta e raspunsul. De asemenea poti sa mirosi in zona lor, daca simti fum de diesel necatalizat inseamna ca ai scapari de compresie. E o problema destul de fracventa si se rezolva ieftin daca mecanicul reuseste sa scoate injectorul afara.

Tine-ne la curent.

P.S. Dupa simptomatologie asta ar trebui sa fie si nu sunt afectate performantele motorului de o maniera perceptibila de catre sofer.

NU EXISTA SUPAPE BLOCATE CARE SE DEBLOCHEAZA SPONTAN. E ABSOLUT ABERANT!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kadudu eu am ceva mizerie gen ulei in jurul injectoarelor, ai idee de la ce poate fii ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

o sa o testez sa vad daca are scapare la injectoare dar o solutie de curatat motorul buna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kadudu eu am ceva mizerie gen ulei in jurul injectoarelor, ai idee de la ce poate fii ?

E posibil sa ai mici scapari de compresie la injectoare. Da-le jos si curata garniturile de cupru, dar daca nu se aude nimic mai bine lasa-le in pace  ;D. Eu am dat toate injectoarele jos de pe masina tatalui meu (S60) si dupa ce le-am montat la loc am pierdut jumatate de zi cu curatatul garniturilor. E posibil sa mai fie si gripate si atunci o sa cobori tot cerul. Daca in jurul injectoarelor nu e chestie neagra ca smoala atunci e posibil sa nu fie de la injectoare. Daca as vedea motorul atunci ti-as putea spune cu certitudine.

P.S. Te referai la XC 70 nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

o sa o testez sa vad daca are scapare la injectoare dar o solutie de curatat motorul buna?

Sfanta spuma aciva de la spalatorie, dar sa-i spui cocalarului sa NU INSISTE cu jetul de apa la curele (eu, dupa o oparatie de genul asta a trebuit sa schimb rolele de la cureaaua auxiliara, de atunci imi spal singur motorul)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spuma activa am acasa ;D Problema este ca blocul motor de Volvo are un lac dat peste, aceasta spuma ataca lacul si oxideaza aluminiul, dupa spalare o sa arate ca dracu. O sa curat bine si daca mai face ma apuc de desfacut injectoare.

Merci de sfat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spor la treaba ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu am nimic langa injectoare si nici nu miroase adiesel nu stiu ce naiba e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil sa ai vreo garnitura de la galerii ciupita? Garnitura dintre chiulasa si galeriile de admisie si evacuare? Asta explica de ce dimineata "sufla" si cind se incalzeste (adica se dilata) dispare. Pune mana cind e rece in dreptul lor si vezi ca trebuie sa simti daca scapa. Poti verifica si daca sunt afumate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la rece nu se aude si dupa ce se incalzeste incepe sa faca zgomotul ala ca si cum ar fi un furtun spart.Toate furtunele sunt ok .Daca scot furtunul care vine de la egr la motor zgomotul este mai puternic si se aude de undeva din motor dar nu este un zgomot metalic e ca si cum ar fi o scapare de aer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum supapa este exclus. Aia ori e dusa ori e buna, nu are cum sa mearga citeodata. Daca ar fi supapa sa scape, motorul ar merge intrerupt dar zici ca merge bine. Cauta si alt mecanic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa va spun ce avea motorul meu.din cauza egr care mi-a bagat gaze in motor supapa de la al 5 lea piston era incarcata cu calamina si nu mai stiu ce.... din cauza aceasta motorul meu facea acel zgomot cheltuieli totale distributie+ulei+garnitura chiuloasa=20 milioane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi vine greu sa cred asa ceva, mizeria de la EGR nu prea are cum sa se depuna pe supape, in motor este o presiune si o caldura fenomenala iar supapele se misca atat de repede incat ma indoiesc ca se poate depune funingine acolo. Oricum in urma arderii se depune calamina.

Oricum este ceva nou, nu am mai auzit asta pana acum la vreun diesel ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi pare rau ca nu am facut fotografii asa ceva nici mecanicii nu au vazut.apropo stie cineva daca demontezi egr trebuie sa il pui in parametri??

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR-ul este o clapeta de recirculare a gazelor comandata de ECU, nu ai ce sa modifici la clapeta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina nu tragea din cauza pedalei de acceleratie pe care tre sa o schimb am si interculerul spart

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0