Posted 14 Apr 2009 · Report post Buna...am si eu o intrebare...vreau sa stiu daca volvo v 40 , 1,9cc din 2001 are filtru de motorina si daca da unde este? Va multumesc anticipat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Apr 2009 · Report post TOATE masinile pe motorina cred ca din 1980 incoace () au filtru de motorina ! Daca te referi la FILTRUL DE PARTICULE, atunci nu, nu are. Filtrul de motorina este localizat in stanga motorului, cum privesti masina din fata (daca-mi amintesc corect).Numai bine ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Apr 2009 · Report post Probabil ca nu il vezi din cauza capacului de la motor.Uita-te cu atentie dinspre habitaclu acolo unde ti-a spus @MC. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Apr 2009 · Report post salut .uitate in partea dreapta a motorului sub cutia de sigurante .eu la a mea acolo am gasit filtrul . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Apr 2009 · Report post inca o informatie . ca sa ajungi la el trebuie sa desfaci filtrul de aer si cutia de sigurante . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Apr 2009 · Report post filtru de motorina este sub cutia de sigurante (o cutie neagra) in partea dreapta a motorului cum te uiti din fata masinii. Cutia de sigurante este prinsa cu doua suruburi de suportul pentru amortizor stanga-fata. ca sa ajungin la filtrul de motorina trebuie scoti cele doua suruburi (ale cutiei cu sigurante), dai cutia intr-o parte (vezi ca sunt conectate niste fire, pe care nu le poti deconecta si cutia nu se poate inlatura foarte mult), apoi sub cutia de sigurante ai sa vezi un recipient cu un surub pe mijlocul capacului. desfaci acel surub, deconectezi conectorul de pe capacul recipientului (doar conectorul electric nu si furtunele de combustibil) si scoti din recipient filtrul de motorina (este ca un cilindru din hartie filtranta). cand il inlocuiesti cu cel nou ai grija sa schimbi si cele doua garnituri de cauciuc, pe care le gasesti in cutia filtrului nou (una mica de la surub si un mare de la capacul recipientului in care se afla filtrul - garnitura nu se afla pe capac, ci pe recipient).dupa ce ai pus filtrul nou, ai montat capacul si ai conectat conectorul, trebuie sa faci presiune in instalatie cu ajutorul pompitei aflata langa recipientul in care este filtrul. pompita este ca o minge de pin-pong neagra din cauciuc (este prinsa de recipient, in partea dinspre motor) si apesi pe ea pana cand se intareste, apoi montezi si cutia de sigurante si acum poti porni motorul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Apr 2009 · Report post multumesc mult pentru raspunsul detaliat....important e ca nu trebuie aerisita instalatia Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Oct 2010 · Report post Pentru cei care doresc sa schimbe filtru de motorina la Volvo s/v 40 '96 - '00 se aplica aceeasi metoda (prezentata de ) @casmin ,dar aveti nevoie de filtru metalic.Dupa ce inlocuiti filtrul vechi si il montati pe asta nou nu uitati sa actionati acel "buton de urgenta negru "(are rolul de a umple filtrul cu motorina).Dupa ce porniti motorul ,puteti verifica inca o data filtrul !Cod pentru filtru de motorina original : 3474010 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Oct 2010 · Report post Pentru cei care doresc sa schimbe filtru de motorina la Volvo s/v 40 '96 - '00 se aplica aceeasi metoda (prezentata de ) @casmin ,dar aveti nevoie de filtru metalic.Dupa ce inlocuiti filtrul vechi si il montati pe asta nou nu uitati sa actionati acel "buton de urgenta negru "(are rolul de a umple filtrul cu motorina).Dupa ce porniti motorul ,puteti verifica inca o data filtrul !Cod pentru filtru de motorina original : 3474010Metoda este valabila doar pentru T2.Iar cei care au T ul : trebuie vazut/cautat un surub la pompa de injectie,are rolul de a aerisire.Altfel ramane aer in filtru si va porni putin mai greu! Share this post Link to post Share on other sites