Sign in to follow this  
Followers 0
contdezactivat

Citirea codurilor de la testerul de diagnoza pentru seria 400

15 posts in this topic

Haide-ti sa incercam sa clarificam situatia cu citirea codurilor de pe testerul de diagnoza.

Pana acum am aflat urmatoarele:

-La pinul 3 se citesc erorile de ABS;

-La pinul 7, se citesc erorile de SRS;

-La pinul 6, se citesc erorile de Cruise Control;

-La pinul 2, se citesc erorile de la sistemul de management al motorului.

Mai sap si eu dar daca cunoasteti semnificatia erorilor de la ceilalti pini, va rog postati. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm... ceva nu e in ordine cu codurile astea.

Azi am citit codurile de la tester si am:

La pinul 1

221

222

513

514

511

La pinul 3

411

412

413

421

422

431

432

444

311

312

Cateva dintre ele nu le regasesc in nici o lista. Plus ca cele de la pinul 1 ar trebuie sa fie de la cutia automata si... eu nu am asa ceva.

Poate neavand cutie automata, pinul 1 a fost redirectionat catre altceva? Alt sistem al masinii?

Am mai studiat si eu problema codurilor si se pare ca, codurile si rezolutiile lor nu sunt identice la orice Volvo.

http://forums.************quebec.com/showthread.php?t=1084

http://volvospeed.com/vs_forum/index.php?showtopic=66705&hl=

...

De asemenea nu inteleg ce e cu avalansa asta de coduri, mai ales cu cele de la franare/ABS... Ar trebui schimbat lichidul de frana?

Rog colegii sa ma ajute.  :-*

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

adi, la pinul de ABS - daca ai mai mult de 3 coduri inseamna ca e modulul care face figuri, nu poti sa ai deodata atitea DTC-uri la ABS care sa fie independente de modul. Eu zic ca e modulul.

la celelalte coduri mai caut.

Cele de la pinul 1 - ai incercat sa le resetezi sa vezi daca iti mai apar tot astea ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca nu am apucat sa sterg codurile si sa verific din nou. Metoda descrisa in VADIS de stergere a codurilor, la mine nu pare a functiona.

Pinul 1 este pentru citirea codurilor de la "Other electrical equipment".

-Cele cu 2... sunt "fuse or ground terminal".

-Cele cu 5... spune in vadis ceva de Key switch, care nu stiu la ce se refera.  ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine nu stiu cum sa le sterg?!

de exemplu la pin 3 am 212  abs?

                    pin 7 am 212    srs? adevarul este ca sta becul de la srs aprins de la o mare groapa ce am dat in ea  !!!!      la ceilalti pini nu da nimic?! 

  cum le sterg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principiu apesi 5 secunde butonul si ar trebui sa se aprinda ledul. Mai apesi inca odata butonul 5 secunde si asta ar trebui sa fie tot.

Acum nu stiu daca ar trebui facuta treaba asta cu pinul bagat undeva sau liber. In vadis nu scrie.

Am mai gasit ceva, specific pentru diesel si voi posta zilele urmatoare.

Ca si chestiune de principiu in citirea codurilor, fiecare tip de "engine management" are alte coduri (aka Bosch, Motronic, Fenix, Siemens, Lukas... etc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebuie bagat pinul, bineinteles - de unde ai extras codurile. Si DOAR dupa ce ai citit toate codurile de pe pinul respectiv, altfel nu merge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principiu apesi 5 secunde butonul si ar trebui sa se aprinda ledul. Mai apesi inca odata butonul 5 secunde si asta ar trebui sa fie tot.

Acum nu stiu daca ar trebui facuta treaba asta cu pinul bagat undeva sau liber. In vadis nu scrie.

Am mai gasit ceva, specific pentru diesel si voi posta zilele urmatoare.

Ca si chestiune de principiu in citirea codurilor, fiecare tip de "engine management" are alte coduri (aka Bosch, Motronic, Fenix, Siemens, Lukas... etc)

Fenix este defapt Siemens  ;D Motronic este Bosch .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca nu am terminat pt 850 cu lista si functiile mufei OBD , cand termin la 850 trec la seria 400  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit codurile DTC pentru 1.9TD seria 400, mai putin cele de la ABS.

...pe langa astea se pare ca mai exista si DTM-uri, cu rol de testare a unor functii.  ::)

Mai am dubii despre rolul pinului 6... l-am testat mai inainte si nu da nici un cod.

Poate ca e o eroare la mine. Daca aveti tester, incercati si voi, sa vedem ce iese.

Testarea la pinul 6 se face cu motorul pornit!

post-924-12877861003288_thumb.jpg

post-924-12877861003675_thumb.jpg

post-924-12877861004045_thumb.jpg

post-924-12877861004465_thumb.jpg

post-924-12877861004939_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

azi am incercat sa vad ce pot fce sa sterg sau sa sting becul de la srs fara contact nu se aprindea ledul de la diagnoza deloc am [pus contact am apasat 5 secunde s a aprins . dar a doua oara inca 5 secunde am uitat!!! ;D maine incerc din nou!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

fratilor spunetimi si mie ce trebuie sa fac sa pot citi codurile de eroare ca nu stiu cum se face cu contactul pus cu motorul pus fara ele masina este un 460 cu motor b18ep 1721cm 78kw benzina va rog lamuritima si pe mine ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Nu te supara dar e atat de greu sa incerci un search inainte sa creezi un subiect nou?

E a doua oara pe ziua de azi, cand explic cuiva unde sunt informatiile... si numai pe prima pagina daca te uitai...

http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,5597.0.html

http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,5349.0.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0