Sign in to follow this  
Followers 0
Guest dly_04_tm

Problema grava!!!

37 posts in this topic

Am o problema cu un volvo 480 Turbo din 1993.La rece masina merge foarte bine,in schimb cand ajunge la temperatura optima de functionare incepe sa intrerupa in sarcina.Am schimbat fise,bujii,filtru de aer,filtru de benzina,capac delcou,lulea.ce sa mai schimb sa functioneze sau ce ar putea avea masina.Am in cercat sa-i fac o diagnoza dar nu am fire decat pe pinul 5 si pinul 3.La pinul 5 aveam 2 coduri de eroare:212 si 227.Ma poate lamuri si pe mine cineva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Condensatorul poate? Pune-i un cartof de proba  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Condensatorul poate? Pune-i un cartof de proba  :D

DE CAND LA APRINDERE ELECTRONICA SE MONTEAZA CONDENSATOR?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

O.K. Daca n-are, n-are. Nu stiu motorul tau. O fi aprinderea electronica poate.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa cureti injectoarele, si sa vezi daca trage aer fals pe undeva. Explica detaliat simptomele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi incerc sa le curat,aer fals nu-mi trage pe nici unde.In gol se tureaza perfect.In sarcina cand o  accelerez brusc parca nu se alimenteaza cu destula benzina.Am sa incerc sa curat injectoarele si va comunic rezultatul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu l-am schimbat la-m decuplat de la fire am scos mufa afara de la el si acuma umblu asa fara acel senzor,si e ok totul dar ma gandesc sa il schimb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de declupat l-am decuplat si eu dar nici un efect .m-am gandit si eu sa-l schimb.e 45 lei unul.azi o sa curat injectoarele,o sa vad cum sta cablajul electric la ele si povestim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa verifici filtrul si pompa de benzina. Eu am patit la mai multe masini sa fie pompa de benzina uzata. Nu baga suficienta presiune si cind e in sarcina mai ales 'moare motorul". Iti trebuie un manometru sa-l pui la iesirea din pompa. Daca baga 5 - 6 bari e o.k.. Daca baga mai putin, e o problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am avut problema asemanatoare cu al meu (460 1.9 td) si la service miau spus ca a fost din cauza ca nu era reglata pompa de injectie.. si asta se intampla la nici o luna dupa ce miam refacut motorul intreg(mi se rupse cureaua de distributie...  ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

480-ul lui este turbo pe BENZINA, asa ca orice asemanare cu un motor diesel este inutila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am o problema asemanatoare.dar la mine se manifesta in momentul in care mai am cam un sfert de rezervor.daca am peste un sfert merge brici,cum scade sub un sfert in accelerari bruste imi moare motoru semn ca nu se alimenteaza.la mine problema e clara dar mi-a fost lene sa dau pompa jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un mic sfat inainte sa dai pompa jos: verifica busonul de benzina, daca are supapa si e blocata iti face depresiune in rezervor si trage greu pompa. Mai ales cind scade benzina ramane aer mult. Poti verifica dupa o zi de mers, cand desfaci busonul, daca rasufla e supapa dusa. De regula, o mica gaurica in buson rezolva problema. Acum nu stiu cum e la tine. La astea mai noi, au tot soiul de dracii pe la rezervor (supape automate, deh safety reason) dar verifica intii busonul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am dat jos injectoarelele si mi-am comandat altele noi,am gasit supapa de la epuratorul de ulei care nu mai functiona,supapa de blow era si ea defecta.Acuma asteptsa-mi vina piesele noi si sa va spun rezultatul.Am curatat clapeta de acceleratie care era si ea murdara.Vom vedea rezultatul peste cateva zile.Busonul de la rezervor nu l-am verificat.Mie chestia asta imi facea indiferent de cantitatea de benzina avuta in rezervor.E adevarat ca atunci cand nu prea mai aveam benzina in rezervor si mergeam sa alimentez,cand deschideam busonul,se auzea o rasuflarein rezervor.Acuma nu stiu daca e normal sa faca asa sau nu.Va mai tin la curent cu evolutia lucrurilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK.  8) Sunt interesat de cum s-a finalizat actiunea. Am un volvo 460 benzin, gle 1994, motor 1721 si imi moare motorul in mers (ma da in nas) sau relanti.  :'( Daca accelerez brusc, ii cresc sansele sa moara aproape instantaneu. Am curatat filtrul de benzina, senzorii de pe motor, inclusiv cel de la volanta, am schimbat capacul de la delco, senzorul de aer (cel cu multe gaurele), am ashimbat potentiometrul de la placa de aer/acceleratie dar degeaba... ;D Ma gandesc k problema poate fi de la injectoare sau de la pompa de benzina...k alte idei nu mai am.

Daca aveti idei, pls help!

Multumesc!

K

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica presiune totusi de la pompa de benzina.Astea sunt simptomele cand pompa nu mai baga destula presiune

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK.  8) Sunt interesat de cum s-a finalizat actiunea. Am un volvo 460 benzin, gle 1994, motor 1721 si imi moare motorul in mers (ma da in nas) sau relanti.  :'( Daca accelerez brusc, ii cresc sansele sa moara aproape instantaneu. Am curatat filtrul de benzina, senzorii de pe motor, inclusiv cel de la volanta, am schimbat capacul de la delco, senzorul de aer (cel cu multe gaurele), am ashimbat potentiometrul de la placa de aer/acceleratie dar degeaba... ;D Ma gandesc k problema poate fi de la injectoare sau de la pompa de benzina...k alte idei nu mai am.

Daca aveti idei, pls help!

Multumesc!

K

Salut . Motor 1721 este B18EP ? Relantiul e constant ? Filtrul de benzina nu se curata , se schimba . Care e potentiometru de la placa de aer/acceleratie ( niste poze ar ajuta mai mult ) ? Poate fi si pompa de benzina o problema dar cred ca e destul de scumpa asa ca hai sa incercam sa ii dam de cap asa pina sa mai cumperi alte piese . Completeaza-ti profilul cu cit mai multe informatii .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,am avut acelasi defect,incercam sa turez,se ridica acul pana la 1800-2000,dar mai apoi nu imi dadea voie sa turez motorul mai mult ,apareau niste oscilatii intre 1800-2000 (tinand piciorul pe pedala nemiscat).Daca incercam sa merg,nici vorba,odata cu incercarea de a accelera motorul murea.

Am curatat motorasul de relanti,clapeta acceleratie,senzorul aer,injectoarele.

Am repornit motorul si a mers ceva timp si iar a aparut defectul.

Am depistat mai apoi o modalitate foarte curioasa de a rezolva problema.

Invarteam de cateva ori motorul fara a avea contactul pus(la mine e posibil pentru ca demarorul il actionez de la un buton ,separat de contactul cu cheie) si apoi puneam contactul,porneam si era ok.

Nu am nici o explicatie pentru acest fenomen,ai putea sa incerci scotand fisa centrala si apoi punand-o la loc.

Eu n-am mai avut probleme dar suspectez pompa de alimentare,cu toate ca nu mai am nici un fel de necazuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat azi injectoarele si merge struna,nu se mai ineaca defel.Am pus injectoare noi si merge bine bine,fara probleme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu lucrez la un magazin de piese auto si am reducere de 27%.Cu reducerea asta,injectoarele m-au costat 350 ron bucata.Bosch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0