danutzzz

Probleme s80

39 posts in this topic

acum vreo 2 saptamani mi-a aparut in bord mesajul engine service required..am fost la service pt diagnoza si cei de acolo mi-au spus ca ar fi electro-valva de pe blocul motor care alimenteaza turbina (sau ceva asemanator face)..am schimbat acea electro-valva si totul a fost in regula...doar vreo 2 zile,apoi a reaparut acel mesaj cand am trecut de 3000 de ture,iar puterea masinii a scazut.dupa 2000 de turatii cand ar trebui sa intre turbina,se aude un fasait ca si cum ar scapa aer pe undeva.am verificat furtunelele si sunt ok.are idee cineva ce ar putea fi ?mi-e greu sa cred ca acea electro-valva s-a defectat in numai 2 zile..si ar mai fi si acel fasait..mai sunt ceva furtunele pt care ar trebui masina ridicata pe elevator pt a le putea verifica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

se pare ca problema s-a rezolvat singura...pur si simplu acum masina trage...care au fost cauzele sincer nu stiu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

crezusem ca am scapat de probleme...insa azi acea eroare a reaparut...am oprit motorul , am pornit-o si "m-am dat" putin la ea...eroarea nu a mai aparut...dupa 10-15 km , iar a aparut acea eroare...etc...stie cineva de la ce anume ar putea fi ? vreun contact imperfect pe undeva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De obicei cand masina pierde din putere ,primul lucru care se verifica este turbosuflanta si furtunele de acolo,sa fie bine prinse...

LE:scuze ...nu am vazut ca ai verificat si furtunele

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Am si eu aceeasi problema, inca nu am descoperit cauza...

  Cand afli sa ne spui si noua care a fost problema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie mi-a mai aparut acest mesaj. Ca observatie...mesajul imi apare cand merg mult in oras...mai subturat iar apoi ii dau "talpa". Dupa ce merg sportiv (100-150 km)...cu schimbari la 4500 de ture nu imi mai apare acest mesaj. De asemenea...pe teava dupa ce merg subturat...arunca fum negru. Dupa ce ii dau "talpa" nu arunca gram de fum negru. O fi asta o cauza ? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam astea sunt simtomele si la mine , doar ca la mine cand e motoru rece merge bine . Cand se incalzeste apar probleme . Eu am schimbat acea valva electrica de pe blocu motor , nu e de acolo problema . Am observat ca la cald porneste greu ....am schimbat si injectoare , nici de acolo nu e problema .... am incercat o alta pompa de injectie finala , nici de acolo nu e problema , am verificat tubulatura de la turbo ... nici de acolo nu e problema , am schimbat sonda de presiune de la rampa de injectie , nici de acolo nu e problema ... Am vorbit cu mecanicul si a ramas ca urmatoru pas o sa fie demontarea turbinei . Daca ati m-ai aflat ceva va rog frumos postati si aici , m-am saturat sa mearga bine rece si dupa sa devina lenesa  .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este cumva vorba de "efectul placebo"? Cati km are masina? Dar turbina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da la diagnoza ati fost!Cand spun diagnoza nu spun generic obd sau mai stiu e ce interfata,spun diagnoza de reprezentanta sau cel putin cu scule profesionale pentru Volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este cumva vorba de "efectul placebo"? Cati km are masina? Dar turbina?

Daca imi explici si mie ce e ala efectul placebo ? Masina are 120.000 km reali verificati , turbina tot 120.000 are, de mers la o diagnoza ... nush ce sa zic... a fost pus un obd pe masina si cam atat ... Da-mi niste indicati ca mie imi e ca vin si fac testeru si nu apare nimic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai obd este aproape zero,daca nu da cod tre sa vedem cat aer trage pe nari,merge EGR sau nu,merge VNT sau nu,temp aer care intra in motor,presiune de boost

Placebo you can google it,autosugestie,autoconvingere,impresia ca nu merge masina ca are ceva cand se incinge,este un termen mai medical si tine de creier cred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da , m-am uitat pe guugle si am vazut ce inseamna placebo , e un efect de auto inducere in a crede ca nu merge...dar din pacate nu e doar un sentiment.... pentru ca in momentele cand nu mai trage un logan 1.5 dci imi pune probleme daca se supara .O sa fac o vizita la un tester mai complex sa vedem ce errori da .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai Alex conteaza si cine tine testerul ala in mana :smile:

Problema e de la VNT, dupa ce-l cureti o sa ai alta masina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wav: :wav: :wav:Bogdan . ESTI TATICUL LOR !  :D nu te am prins pe mesenger si iti las aici mesaju . VNT curatat .....ai dreptate ( din nou ! ) alta masina . O sa ridic o statuie in cinstea ta . Acum cu vnt ul , atunci cu injectoru ... ce mai .  :wav: :wav: :wav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma unde ai fost sa cureti VNTul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare tuturor...

as avea o problema legata de masina mea, am un volvo s80 din 2001 si de cateva zile mi se tot aprinde si se stinge becul la baterie...ati putea sa-mi spuneti cam care ar fi problema, trebuie sa cumpar alta baterie sau poate fi alternatorul de vina?

va rog sa ma ajutati, multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu te-as ajuta dar nu-mi ajung firele sa-ti masor bateria pana in Spania ;D

Pune si tu un aparat de masura si vezi daca iti incarca alternatorul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica bornele (baterie, alternator, trese de masa) si daca totul este ok, poti imprumuta o baterie de la cineva o zi, doua... Daca nu se mai aprinde martorul cu cealalta baterie, stii ce ai de facut.... ;D

P.S. Un multimetru digital nu costa mai mult de 10 euro si nu strica sa-l ai in masina...(e mai ieftin decat o baterie ;) )

Bafta! avx :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi mult.... :-*

mi-a verificat cineva bateria cu un aparat de masura si bateria e buna, toata chestia e ca acum 2 ani mi-au mai fost schimbate periile la alternator....poate sa revina aceeasi problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi mult.... :-*

mi-a verificat cineva bateria cu un aparat de masura si bateria e buna, toata chestia e ca acum 2 ani mi-au mai fost schimbate periile la alternator....poate sa revina aceeasi problema?

Este posibil daca au la activ multi km...sau uzura prematura datorita calitatii materialului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit e aceeasi problema, una dintre periile de la alternator mi sa ars firul ala de la o perie....nu stiu exact cum se numeste acea piesa...

avx- mersi de raspuns, dar materialul e de calitate, e bosch

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit e aceeasi problema, una dintre periile de la alternator mi sa ars firul ala de la o perie....nu stiu exact cum se numeste acea piesa...

avx- mersi de raspuns, dar materialul e de calitate, e bosch

Pentru putin...esential este faptul ca ti-ai rezolvat problema. ;)

Drumuri bune!avx :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc de raspunsuri....am o alta problema, in primul rand acea piesa se numeste releu si am cautat pieza dupa cod si mi-a dat ca e pieza de honda civic si honda accord, nicidecum de volvo, cand am cautat de volvo mi-a dat altceva, nu seamana intre ele

am atasat o poza cu releul meu,imi puteti spune daca e vb de acelasi releu pe care il aveti voi?

post-5109-12877888339022_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now