Posted 20 Sep 2010 · Report post gata, am rezolvat problema cu releul....nu imi mai apare nici bateria in bord.... as mai avea o problema, aproape de cand am cumparat volvo (acum 4 ani) nu mi-a mai disparut triunghiul din bord....se poate reseta?va multumesc pentru raspunsuri Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Sep 2010 · Report post Galben, rosu? Ce mesaj ai in bord? Sigur ca daca este o eroare permanenta ramane aprins. Pune masina pe un tester si vezi ce defecte mai ai...ca pe bajbaite e cam greu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Sep 2010 · Report post normal e galben,cand am resetat service, mi sa aprins rosu, acuma e tot galben,normal mi se aprindea numai daca aveam faza lunga pusa, dar de aproape 4 ani mi-a ramas aprins Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2010 · Report post Triunghiul acela iti indica o problema. Daca nu elimini cauza problemei, degeaba stergi eroarea, triunghiul se va aprinde din nou. Pe ecranul comp de bord ar trebui sa-ti spuna si ce eroare ai (apasa butonul READ din capatul semnalizatorului). Faptul ca la inceput aparea triunghiul doar la faza lunga inseamna ca aveai ars un bec/rezistenta pt faza lunga. Culoarea triunghiului indica gravitatea problemei (galben - problema mai putin grava de genul e pe terminate lichidul de parbriz, s-a ars un bec etc, rosu - problema grava de genul nu ai suficient antigel, temperatura motorului e la rosu etc). Repet, citeste ce scrie pe comp de bord. Ca sa citesti eroarea: 1. Apesi READ -> o sa-ti apara cate erori ai (in caz ca-i in germana: "sie haben x mitelungen", unde x e nr erorilor)2. In caz ca x>0, apesi succesiv de x ori pe READ ca sa le si citesti. La fiecare apasare, o eroare este afisata.De multe ori eroarea e explicita si se poate rezolva fara s-o mai pui pe tester (schimbi un bec, pui antigel etc) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Mar 2011 · Report post Salutare ! De dimineata masina a pornit bine dar am demarat greu iar 10 minute a mers un pic ciudat. Am oprit motorul timp de 5 minute. Dupa pornire la bord apare PERFORMANTE SCAZUTE. Masina a inceput prin acceleratie in socuri (suturi, valuri) pana la 1800 r/min, dupa care merge rotund dar nu trage. Se tureaza dar cu greutate ( parca-i gatuita). Stie cineva despre ce eate vorba ? Multumesc mult ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Mar 2011 · Report post Salutare ! De dimineata masina a pornit bine dar am demarat greu iar 10 minute a mers un pic ciudat. Am oprit motorul timp de 5 minute. Dupa pornire la bord apare PERFORMANTE SCAZUTE. Masina a inceput prin acceleratie in socuri (suturi, valuri) pana la 1800 r/min, dupa care merge rotund dar nu trage. Se tureaza dar cu greutate ( parca-i gatuita). Stie cineva despre ce eate vorba ? Multumesc mult ! Probabil s-a ars o aprindere. Cam astea ar fi simptomele. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Mar 2011 (edited) · Report post Salutare ! Astazi masina a mers binisor de dimineata (la 10 grade c) iar pe la ora 11 (25 grade c) am vrut sa plec dar n-am facut decat 10 mertri si s-a terminat. Motorul nu urca in ture si la scurt timp s-a oprit. Dupa cateva incercari doar porneste dupa care urca la 900 r/min si se opreste. Am curatat clapeta de acceleratie (crezand ca acolo e problema) dar nimic. Porneste urca la 900-1000 r/min si se opreste. STIE CINEVA UNDE MAI TREBUIE SA UMBLU ! Multumesc mult ! Edited 16 Mar 2011 by MORMAILA Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Mar 2011 · Report post Eu as zice ca sunt probleme cu presiunea de benzina. Trebuie verificata presiunea in rampa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Mar 2011 · Report post Scoate si mufa de la debitmetru sa vezi daca merge. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Mar 2011 · Report post Catalizatorul, e OK? Discul de abreiaj, OK? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Mar 2011 · Report post Si de ce nu...poate ai pus in loc de benzina motorina Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Mar 2011 · Report post Salutare ! Ambreiajul si catalizatorul sunt ok. La chestia cu motorina (buna buna intrebarea) m-am gandit si eu dar am cautat bonul de casa si scrie benzina fara plumb. Statia de unde alimentez de regula (la 200m de casa) nu are pompe cu mai multe furtune. Pompa si furtunul. Pompa de motarina sau pompa de benzina. Multumesc mult pentru sfaturi ! Astazi am sa verific si partea electrica (conectori, senzori, relee si sigurante) pe la motor. Am sa incerc si varianta cu debitmetrul. Multumesc ! Pe seara sper sa vin cu noutati. DOAMNE AJUTA ! Astept in continuare sugestiile dumneavoastra. Multumesc mult ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Mar 2011 · Report post Nu merge ! Am verificat electric si nu are nimic. Treaba cu debitmetrul am uitat s-o fac. M-am grabit sa intru in casa ca este tare frig afara (+4 grade c). Am pornit-o de cateva ori, Tot asa urca pana la 900-1000 rpm si moare. Am pornit-o si cu pedala de acceleratie apasata si urca pana la 3000-4000 rpm dupa care moare brusc. Presiune (la benzina) in rampa cred ca are ca altfel nu ar porni. Maine sa caut pe cineva cu un tester. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Mar 2011 · Report post Salutare ! Multumesc tuturor pentru sfaturi ! Am depistat “buba”. Era din debitmetrul de aer (MAF). Sincer nu credeam sa faca figuri, doar l-am curatat la un prieten acum zece zile. Multumesc nitu_soare ! Multumesc si lui Detonator pentru sfaturile legate de BCM . Sper ca am rezolvat problema asta (lipiturile mufei pe cablaj). Au disparut avariile : ABS, STC si EMISII (?). Multumesc si lui Bogdan G care mi-a zis: dupa ce cureti clapeta o sa fie alta masina. Este vorba de clapeta de acceleratie. Ai avut dreptate masina merge super ! Numai bine ! Share this post Link to post Share on other sites