nicu_v85

motorul nu trage

40 posts in this topic

Salut, de putin timp sunt proprietarul unui volvo s80 2.8 t6, din 99, si am o problema : motorul la puterea lui (200kw) nu trage cum ar trebui... la plecrea de pe loc are putin sprint (putin) dar la drum se intinde cam greu! am mai condus un volvo T6 din 2004 si nici nu se compara cu al meu... te lipeste de scaun! inca ceva: la relanti, atunci cand il pornesc sta la 900 sau 1000 rot merge rotund dar cand decupleaza si ajunge la 600 nu mai merge rotund, si acul de la turometru oscileaza putin. i-am schimbat filtrul de aer si e la fel...  Imi puteti spune va rog principalele cauze posibile?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne poti spune te rog DE LA CINE ai cumparat acest S80 ? Ce numere de inmatriculare avea ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am cumparat-o de la Valcea...

nr de inmatriculare IF02SER, stii ceva despre ea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope, de asta nu din pacate :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

trebuie curatata clapeta de acceleratie-la service binenteles si vei rezolva problema cu relatiul-in schimb in problema cu puterea nu stiu sa-ti raspund, dar as vrea sa te intreb daca ai pus masina asta pe un tester?

cauta si aici in forum pentru ca am vazut la un moment dat cum se curata o clapeta de acceleratie...sa le spui la service ce au de facut...

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Da am fost la un service si l-am pus pe tester....

  Nu a gasit nimic ce sa dea motivul pt care nu trage...

  In bord nu mi-a aparut nici un mesaj de genul asta...

  In schimb mi-a aparut "coolant level lo stop enginr! Check Coolant" si noroc ca am citit cu o zi inainte ceva de genul asta, am verificat sub pres (fata stanga) si am observat ca era umed, am verificat nivelul antigelului si surpriza... era la minim. Asa ca am luat o sticla cu apa si am completat. Mi-a  disparut triunghiul rosu si mesajul.

Imi puteti spune cum pot schimba piesa defecta si unde se afla...?

                      Multumesc (sunt posesor de volvo doar de o saptamana)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi puteti spune cum pot schimba piesa defecta si unde se afla...?

                      Multumesc (sunt posesor de volvo doar de o saptamana)

cred ca e vorba de O-ringurile de la calorifer.

later edit: ti-au raspuns baietii pe celalalt topic "antigel"  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

am citit...

dar cum se curata clapeta de acceleratie ma poate informa cineva...

scuze, dar eu nu am gasit pe forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Clapeta de acceleratie e vinovata doar pt. relantiul variabil. Desfa pe acolo, pune clapeta undeva intr-un loc accesibil pe motor si las-o conectata, pune contactul si apasa acceleratia. Vezi daca se misca fluent sau are opriri/blocari. In cazul asta trebuie curatata sau mai rau, schimbata (si e o galagie de bani). Pentru a avea acces la clapeta trebuie data jos galeria de admisie.

    Masina este turbo, mai incearca si regulatoarele de presiune la turbine (acele Boost Control Solenoid), cateodata incep sa "piarda" aer si iti deschide wastegate-ul prea devreme, iar turbina nu mai face presiune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am sa incerc ce mi-ai zis! merci deocamdata...

revin cu informatii despre ce am reusit

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Cred ca am gasit problema pentru care motorul nu trage, am luat un prieten mecanic sa se uite la motor si sa o testam putin, am verificat furtunele si vizual nu pareau a fi sparte.

  A verificat VACUMul (nu stiu exact cum se scrie) si a zis ca nu actioneaza nici cand se tureaza asa ca, printr-o improvizatie a facut clapeta se stea actionata (tija aceea) si am mai luat-o la o tura, la fel... nici o schimbare.

  A desfacut mai mult pe acolo si a observat ca axul de la turbo era rupt, se invartea in gol. A dat turbo jos si s-a vazut clar ca e dus...

  Turbina (elicea aceea micuta) avea Varfurile toate indoite.

  M-am scos... ;D Schimbat TURBO! care cred ca are un pret frumusel.

  Cam la ce pret sa ma astept?

  Pun aici si seria masinii si seriile care le-am gasit pe turbo...

YV1TS90C5X1039101

SI SERIILE DE PE TURBO:

P/N 9471563

SER 980327067

MFD 49131-05001

Share this post


Link to post
Share on other sites

9471563 e de fapt in catalog 8601454, si e turbina din stanga cum stai la volan.

Pretul... 4550RON cu turbina veche la schimb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooooo, multumesc...

o sa incerc sa-l reconditionez pe cel vechi sau sa cumpar unul secand...

Share this post


Link to post
Share on other sites

   Cred ca am gasit problema pentru care motorul nu trage, am luat un prieten mecanic sa se uite la motor si sa o testam putin, am verificat furtunele si vizual nu pareau a fi sparte.

  A verificat VACUMul (nu stiu exact cum se scrie) si a zis ca nu actioneaza nici cand se tureaza asa ca, printr-o improvizatie a facut clapeta se stea actionata (tija aceea) si am mai luat-o la o tura, la fel... nici o schimbare.

  A desfacut mai mult pe acolo si a observat ca axul de la turbo era rupt, se invartea in gol. A dat turbo jos si s-a vazut clar ca e dus...

  Turbina (elicea aceea micuta) avea Varfurile toate indoite.

  M-am scos... ;D Schimbat TURBO! care cred ca are un pret frumusel.

  Cam la ce pret sa ma astept?

  Pun aici si seria masinii si seriile care le-am gasit pe turbo...

YV1TS90C5X1039101

SI SERIILE DE PE TURBO:

P/N 9471563

SER 980327067

MFD 49131-05001

Midnight, posesorii de VADIS, imi puteti spune va rog o referinta (pt turbo) la seria de caroserie mai sus scrisa

cred ca seria de la turbo care am scriso eu e de la un alt model de motor (un motor dizel) cred ca desteptul care a schimbar turbo (fostul proprietar) a

pus unul de pe un motor diesel. Eu am luat un turbo identic ca cel de pe masina si binenteles ca s-a dus si asta (m-am usurat de ceva bani)

Va rog o serie de turbo pt MOTORUL MEU  B6284T.

Multumesc mult!!!

Imi recomandati si un atelier bun? Sunt din Vestul Tarii .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nicu, ti-am DAT part numberul in mesajul de mai sus ! Si ti-am spus si care e turbina !

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Multumesc mult, dar al meu e stricat cel din stanga cum stai cu fata la masina, din dreapta cum stai la volan....

  E vreo diferenta intre ele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

P/N 9471563

SER 980327067

MFD 49131-05001

seriile (de pe turbo) astea sunt cumva de pe un motor diesel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

;D am aflat, seriile sunt cum a spus Midnight, cel din partea stanga cum stai la volan, problema era ca la mine era pus in partea dreapta...

Eu am luat unul identic si s-a dus si asta...

  Deci NU E DE PE MOTOR DIESEL (asa cum mi-au spus specialistii romani, magazin piese...)

Inca ceva: am sunat la reprezentanta VOLVO BUCURESTI sa imi dea si mie seria de la piesa mea defecta si mi-au raspuns: "NE PARE RAU DAR NU COMUNICAM SERII!!!"

Mai de treaba au fost cei de la TM, Reprezentanta Seat si VOLVO care mi-au dat seriile de la cele doua turbo! (foarte amabil domnul de la piese).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema la Szeged in Ungaria la reprezentanta...

Mi-au schimbat turbo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cat te-a costat toata treaba asta?Acum merge bine masina dupa aceste reparatii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nicu, cei de la bucuresti " NU COMUNICA SERII!" ci doar iau o caruta de bani dupa ce pun 100 de diagnostice gresite si fac experiente pe masina si banii tai. Nu e nimic nou, nici nu trebuia sa-i deranjezi - deja i-ai ofensat  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei, nu toti mecanicii de la Primus "e prostii" mai e si cate unu destept .....si se mai face ca e in crestere :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Scuze ca raspund asa tarziu...

  M-a costat aprox 1700e, si am turbina direct de la Goteburg (Suedia). Am stat cu masina in Ungaria 5 zile doar ca sa ajunga piesa de la "Uzina Mama".

Vreau sa mai mentionez ca inainte de a se apuca ungurii de treaba au montat turbina veche, stricata si au facut ei o verificare completa, nu s-au bazat doar pe ce l-am spus eu ca are nevoie. (l-am spus ca vreau turbina noua) si mi-au mai spus si ce  ar mai fii in plus de facut, mici chitibusuri...

  Acum motorul merge perfect!!! (si in plus am  garantie si pe piesa si pe manopera)

De treaba ungurii.. in ziua in care trebuia sa imi iau masina de la ei am intarziat si au stat peste program sa ma astepte sa o iau.

  Vi recomand daca e ceva important de facut la masina!

  A, mi-au verificat si uleiul in cutie si mi-au mai completat ei, cica nu era suficient...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now