Intel

Intrebari XC60

537 posts in this topic

Eu cred ca te pasc segmenti noi in cazul asta. Mai avem un XC60 pe vine cu aceeasi problema. Intai papa ulei o perioada, acum baga motorina in ulei

Share this post


Link to post
Share on other sites

De papat nu papa ulei.....nu scoate pe esapament nimic....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa le spun sa-mi faca un test de compresie ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandesc si la acel senzor de pe DPF sa nu fie cu probleme....dar imi dadea pe tester eroare ...nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce vrei sa scoti pe esapament cand ai DPF !? Da,poti incerca un test de compresie daca stiu valorile nominale

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-ai bagat putin in ceata....cu valorile nominale...dar testul pe care il fac la Primus,va arata daca sunt segmentii dusi...nu?eu nu am cum sa-i fac testul acasa.....oricum multumesc mult Alex....Am vb si cu Vadim si el nu crede ca sunt segmentii dusi,sau mai bine zis e impotriva segmentarii....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ce iti zic atunci cei de la Primus si iei ulterior o decizie

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut mihai..nici nu am apucat sa imi prezinti putin masina(ca imi place la nebunie) si deja au cam apurut problemutele... nu esti singurul care se vaita de un volvica de generatie mai noua..cumva volvo a apelat la politica bunului consum?as fi dezamagit..sunt cam stricacioase astea incepand cu euro 4..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Marian,e o masina superba,trage bine,comfort maxim,sta bine pe sosea....etc,dar ce sa zic...am auzit pe cineva in Belgia cu aceeasi problema si volvo l-a rechemat pt update de soft la ecu....sper ca volvo sa ramina volvo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa-i dau eu de cap....stii doar ca la mine trebuie sa mearga perfect...:))acum sa vedem si cu ce costuri ca daca va fi nevoie de o segmentare cum zice Alex...care nici nu stiu cat costa...ma mai gandesc....

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Nu stiu daca ajuta // in ce masura ajuta, insa la mine tot la aprox. 5.000 km am regenerare - daca ai mers o luna doar in oras, coroborat cu tipul de motorina, poate fi normal sa intre in regenerare - nu are legatura cu timpul, ci cu regimul de mers si numarul de km.  

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este cred ca a 3-4 a oara intr-o luna cand face asa...probabil este o problema de soft pe partea de regenerare.....cred, iar motorina bag doar omv cea mai scumpa....(-38)..schimb la 2500 ture,valorile injectoarelor sunt ok....regenerare fortata am facut acum o luna la Primus..nu stiu ce trebuie verificat,acum am obs ca a scazut consumul dar imi arata uleiul peste maxim....de asta am fost la ei prima data..aveam pe ceasuri bord msg "motorul necesita service"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@maverickRegenerarea nu are cum sa o faca odata la 5000 km , eventual 500 km (cum scriai in alte topicuri).

Totusi mikaita , tu observi cand se regenereaza ? Ai dice uitate la incarcarea in gr in dpf . Si incearca sa ii permiti sa se regenereze. 

Legat de ulei , schimbal urgent ! 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect mea culpa - scapat deget pe tasta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am dice dar nu cred ca stiu exact unde sa intru.....comunicare vehicul/ecu/....?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Comunicate with Ecm si pe acolo ar trebui... si eu pe cautate il gasesc :))

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, maverick a spus:

Corect mea culpa - scapat deget pe tasta. 

Te-ai indragostit , de sibiu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai trebuie sa intri în vehicle comunication/ecm și te uiți la presiunea diferențiala.

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc Bogdan,oricum trebuie sa te caut pt schimbat limba din germana in engleza daca mai ai timp de asa ceva :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presiune diferentiala , dar te poti uita si la incarcare in gr , pe la 24 -26 parca isi face regenerare singurica in regim de temperaturi reduse (oras) . 

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc mult Cristi !!! Maine cand ajung acasa pun vida pe el si sper sa gasesc acolo la ecm....si sa-mi arate cat la % este filtrul incarcat...am versiunea 2014A,sper sa mearga,am avut 2014D dar am reinstalat win 7 si nu mai am batch file pt el :(....am sa revin cu o poza din vida si poate ma ajutati cu valorile....va mulțumesc mult !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut cu respect ...am revenit cu ceva valori. Prima poza este cu motorul oprit ...a 2 poza cu motorul pornit...

20160623_154846.jpg

20160623_153558.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ceea ce ma dispera cel mai mult.....

20160623_155725.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu motorul pornit valoarea adapted differential pressure oscileaza de la 3 la 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Press diferentiala la relanti pana la 20 e oke , e foarte buna pana in 7-8 . Depinde si de incarcare , daca tocmai s-a regenerat e mai mica . 

Schimba uleiul (stiu costul) dar trebuie ... apoi vezi de un update de soft (nu stiu daca este ceva pt. Dpf) si vezi cum evoluaza situatia apoi , incearca sa finalizezi toate regenerarile !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now