Intel

Intrebari XC60

537 posts in this topic

 

Arunca un ochi si peste topicul asta

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc,asta caut de 2 saptam pe net referitor la upgrade soft dpf....dar nu am gasit nimic...:( deci daca iar schimb uleiul si problema persista,gen 138% ma apuca nervii

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 14 minute, mikaita a spus:

Mulțumesc,asta caut de 2 saptam pe net referitor la upgrade soft dpf....dar nu am gasit nimic...:( deci daca iar schimb uleiul si problema persista,gen 138% ma apuca nervii

Cum spuneam , nu am auzit de un update de soft , stiam ca au fost probleme cu primele generatii la 185 cp ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci sa inteleg ca as putea scapa de toate astea daca fac un upgrade soft ecm? Gen de la 163 cai la 185 cai sau 215 ? Doar ca cei de la primus au o suuuuper oferta polestar de la 1000 euro reducere la 850 ......intrebare...alt soft si scap de problema ?sau nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polestar nu stiu daca iti rezolva problema - www.polestar.com - nu face upgrade la ecm ci mai degraba schimba niste parametri. 

Insa se vede ca ai nivelul de ulei mult peste maxim. 

Edited by maverick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci testul de compresie lamureste problema?scapa pe la un segment?ma gandesc ca atunci cand au pus in vanzare acest model nu cred ca iti spune "o cumparati dar .....trebuie sa iesiti pe autoban sa-si faca regenerare macar o data pe luna"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie neaparat sa iesi pe autobahn o data pe luna - prima data cand masina sesiseaza ca mergi constant ca turatie pentru o perioada de timp da drumul la regenerare - mie mi s-a intamplat sa dea drumul la regenerare si in oras ca nu se mai putea tine - facea pe ea. :).

Edited by maverick
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eeeee cred ca aici este problema....in oras,incepe sa-si faca regenerare...vezi cum creste consumul....si nu stii cand termina regenerarea....fiindca ai ajuns la munca si opresti masina.Intrebare ...reia procesul de regenerare cand pleci dupa 8 ore de munca de unde a ramas?nu fiindca motorul este rece....ajunge la temp optima pt regenerare....dar ai ajuns acasa si tot asa...nu cred ca e normal,cei de la volvo treb sa ia in calcul si aceasta problema "drumuri scurte si dese"....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se vede ca am uleiul muuult peste maxim datorita cui?la primus au spus ca nu apuca sa-si faca regenerare si ca nu merg cu ea mai turata....si atunci ma trezesc cu motorina in ulei...corect?am scimbat uleiul dupa regenerare am mers turat cu ea dar problema persista....nu pot sa schimb ueiul o data pe luna :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update de soft , nu polestar ... si speri sa scapi de problema . 

Ea isi continua regenerarea daca nu a ajuns aproape de final , doar cand temperatura motorului ii permite!

De asta se recomanda benzinar pentru utilizare in oras . 

Edited by Cristi Muresan
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update soft ? Pentru ecm ?se poate face ?sa scap de problema, oare cat costa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca intri cu masina in Volvo Service 2.0, este gratuit - toate softurile disponibile pentru masina ta sunt gratuite. 

Si nu cred ca trebuie sa schimbi uleiul - doar sa il scurga cat trebuie, astfel incat sa ramana o liniuta sub MAX - parca asa stiu ca ar fi indicat - colegii mai tehnici sa ma corecteze. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc pt pont dar va rog sa ma credeti ca nu stiu ce înseamnă volvo service 2.0....normal ca as vrea ca masina sa fie toata cu update la zi...softuri...etc masina mea nu e noua e din 2012....si nu stiu ce inseamna asta...Mulțumesc

Edited by mikaita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum am vazut ce inseamna volvo service 2.0 dar nu stiu daca e valabil si la Primus :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt curios ce mașina ai tu din 2012 cu probleme de ulei mărit. La euro 5 nu am mai întâlnit problemele astea .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

YV1DZ874AC2274961 XC60/D3/M66 AWD 2.4D  euro5.....cod motor D5244T17

Edited by mikaita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai la astea nu sunt problemele expuse de tine mai sus. Partea de DPF e foarte bine pusa la punct. Probabil la tine a pus mecanicul mai mult ulei sau cu adevărat ai probleme cu dpf ul. Îți recomand să scoți din ulei pana la 70% după care sa mergi cca 500 km și sa verifici din nou nivelul .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Bogdan,chiar crezi ca bat campii?te rog sa ma crezi ca ma dispera problema asta si nu-i dau de cap si ceea ce ma sperie e ca nici Primus nu a rezolvat-o....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa am sa fac....ma gandeam ca sambata ma duc la primus sa-mi schimbe distributia ,curele,rola auxiliara placute si am sa-i pun sa dea jos din ulei....sau sa-l schimbe pe tot ? 500 km facuti in oras ?oricum am sa incerc sa ajung si pe la tine pt .....o diagnoza cum am facut si la s40t4 fiindca in astia de la primus nu am incredere....uleiul eu l-am turnat in motor....5.7 litri....probabil ca filtrul dpf e pa...si ma gandesc unde gasesc mai ieftin :(

Edited by mikaita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai stai ca ceva nu se leagă. Ai zis ca ai Dice, ai găsit erori de DPF?

5.7l este super corect. Ești sigur însă că a curs tot uleiul din motor? Ai verificat nivelul uleiului după revizie ?

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erori dpf nu am....nu am nici o eroare,duoa scoaterea surub ulei am asteptat 20 min dupa care eu am turnat uleiul....ei spun ceva de 5.9 litri dar eu am pus 5.7 verificat si pe joja( sub jumatate ) si verif si in ceas bord o patratica sub maxim....nu cred ca am gresit cu ceva....pe dice am valorile de mai sus.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o singura incertitudine ca atunci cand am bagat masina in service,mai era o masina in fata mea si mecanicul bagat sub ea...iar eu am bagat masina exact in spatele ei deoarece masina era prea lunga (a mea) iar spatele masinii mele era lasat..botul mai ridicat iar spatele mai jos....pe rampa....nu am idee cum arata baia de ulei dar nu cred ca e asta problema....sa am 138% nivelul nu cred ca e din rampa...nu ramane decat sa fac un test de compresie sa fiu sigur ca nu scapa pe lângă segmenti....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fix aceeasi problema o are un XC60 D3 AWD 2012 venit azi la revizie. Pus 5.5 litri - cerea pe bord sa adaugam un litru. Pus inca 300ml - a urcat uleiul la maxim pe joja electronica din bord insa pe tester arata 123%. Soft Polestar deci nu are nicio legatura. Am incercat si recalibrare la joja electronica, degeaba

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) Alex hai ca m-ai linistit.....deci asta sa fie boala lor ?al meu macar a mers cu uleiul schimbat 3-4 saptamani dupa care a luat-o razna....am mai auzit ca sunt probleme cu acel senzor pt joja electrinica...dar pe joja cea micuta de la motor arata full uleiul deci nu minte nici cea electronica....oricum va mulțumesc mult pt sfaturi si va comunic ce o sa-mi zica primus..sunt ffff curios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.....azi am fost la Primus...schimbat distributie,auxiliare,placute frana ....si cel mai imortant am dat afara mai mult ulei(aveam 138%) si am completat cu 1 litru (aveam in portbagaj) am facut update soft si urmeaza sa vad cum se manifesta...a ramas in motor conform vida 68%,mecanicul a spus ca trebuie sa urmaresc nivelul uleiului timp de o luna,(mers in oraș) si daca nu creste e ok softul....daca nu trebuie sa mai scot 300 ron pt reload software....stergere si rescriere..am sa va tin la curent cu nivelul.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now