Posted 22 Sep 2016 · Report post Alex. S40 ul meu 2.0d nu are Dpf și e 2008 . Am avut și 2009/2010 tot fără DPF . Sent from my SM-N920S using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2016 · Report post E topic de XC60 colegu'. Stiu, stiu, XC60 e din 2009 incoace Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2016 · Report post daca atata costa un xc60 de 3 ani .... mitul ca isi pierde valoarea mai repede ca germanele este busted :)) ?..... x3 sau un 520 sunt mai ieftine la aceeasi vechime..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2016 · Report post Pai vezi mai Alexutzu . Dacă se făcea XC60 în 2007 îmi luam doua . Sent from my SM-N920S using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2016 (edited) · Report post Am si eu o intrebare : la volvo xc60 din 2011cu motor DT5204T2 si cutie manuala se schimba uleiul la cutie? La cati km se schimba? Ce cantitate de ulei intra in cutie? Multumesc! Edited 24 Sep 2016 by bobeaurelian Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2016 (edited) · Report post Ideal ar fi sa folosesti ulei oem , si il poti schimba la 80-100.000 km , dupa 80k km am simtit o imbunatatire la schimbarea uleiului la o cutie manuala m66 (daca nu ma insel e aceasi si pe xc). parca 2 l (1.9) incape Edited 24 Sep 2016 by Cristi Muresan 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Sep 2016 · Report post Eu am schimbat uleiul de 2 ori si nu am simtit nici o diferenta. Dar am cutie generatie veche. Poate la astea noi o fi ceva.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Oct 2016 · Report post Am schimbat si eu uleiul la cutie , nu exista nicio diferenta( era inchis la culoare cel vechi) La mine sub oglinda din stanga , e un buton , stie cineva de rol are acel buton? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Oct 2016 · Report post E un senzor de temperatura . Sent from my SM-N920S using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Oct 2016 · Report post Bine ca mi-ai spus , taranul a apasat pe el crezand ca e buton Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2016 (edited) · Report post Salut! Am câteva întrebări: 1. Cum rabatezi oglinzile din cheie? Evident oglinzile sunt rabatabile electric. 2. Cum reglez temperatura la aer simultan stânga cu dreapta? An fabricație 2013 facelift dacă are vreo importanță. 3. Merge să deschid trapa parțial sau total dar să păstrez plasa închisă ? Ori nu am fost prea atent, ori manualul nu e făcut să te lămurească pe deplin. . . Mulțumesc ! Edited 21 Oct 2016 by blueazimut Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Oct 2016 · Report post 1. Nu poti 2. Nu poti. Si cred ca nici varianta 3 nu merge, dar nu sunt sigur Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Oct 2016 · Report post Salut! Am câteva întrebări: 1. Cum rabatezi oglinzile din cheie? Evident oglinzile sunt rabatabile electric. 2. Cum reglez temperatura la aer simultan stânga cu dreapta? An fabricație 2013 facelift dacă are vreo importanță. 3. Merge să deschid trapa parțial sau total dar să păstrez plasa închisă ? Ori nu am fost prea atent, ori manualul nu e făcut să te lămurească pe deplin. . . Mulțumesc ! 1. Setezi din meniu fold mirror on close 2. Se reglează individual 3. Ridici trapa în sus nu o tragi și intra aer cu plasa închisă. Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Oct 2016 · Report post Salut, îmi puteți spune dacă am și senzori la roti? Volvo xc 60, 2,0 2010. (Când va fi cazul sa fac schimbul de la vara la iarna.) . În cazul în care am, ce ar trebui sa stiu/fac. Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Nov 2016 · Report post La modelele mai vechi de 2015, daca ai senzor tb sa fie TPMS, iti poti da seama dupa ventil. Daca vezi o contrapiulita la exterior ( aceasta are rolul de a sustinere a senzorului TPMS montat in interiorul rotii pe janta) atunci ai , insa o poza cu ventilul tau ar ajuta. Daca nu ai....inseamna ca nu exista monitorizare presiune pneuri la masina ta. Eu nu am avut, desi masina esta cumva spre full option, sotia a facut pana, nu si-a dat seama decat prea tarziu si m-am ales cu o paguba de 850 lei un pneu. Putea si mai rau, o janta! Asa ca am cumparat senzori dupa Amazon (Redi 4A, parca) cu 35 usd bucata, i-am instalat la o vulcanizare ( la indicatiile mele) si am cumparat/instalat aplicatia TPMS de la dealer (100 lei) si ...voila: monitorizare presiune pneuri! Cu Amazon e complicat dc nu ai pe cineva in SUA. Ca sa fie treaba buna, am mai cumparat un set de senzori si pt jantele de iarna! Senzorii de care zic au functie de autoinvatare nu a fost necesara programarea lor. Volvo le vinde ca accesoriu la un pret cam mare si necesita programare la ei, insa verifica si la Midnight Caller, poate obtii un pret bun. Eu zic ca merita investitia , luand in considerare pagubele, ca in cazul meu. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Nov 2016 · Report post 5 hours ago, costa said: La modelele mai vechi de 2015, daca ai senzor tb sa fie TPMS, iti poti da seama dupa ventil. Daca vezi o contrapiulita la exterior ( aceasta are rolul de a sustinere a senzorului TPMS montat in interiorul rotii pe janta) atunci ai , insa o poza cu ventilul tau ar ajuta. Daca nu ai....inseamna ca nu exista monitorizare presiune pneuri la masina ta. Eu nu am avut, desi masina esta cumva spre full option, sotia a facut pana, nu si-a dat seama decat prea tarziu si m-am ales cu o paguba de 850 lei un pneu. Putea si mai rau, o janta! Asa ca am cumparat senzori dupa Amazon (Redi 4A, parca) cu 35 usd bucata, i-am instalat la o vulcanizare ( la indicatiile mele) si am cumparat/instalat aplicatia TPMS de la dealer (100 lei) si ...voila: monitorizare presiune pneuri! Cu Amazon e complicat dc nu ai pe cineva in SUA. Ca sa fie treaba buna, am mai cumparat un set de senzori si pt jantele de iarna! Senzorii de care zic au functie de autoinvatare nu a fost necesara programarea lor. Volvo le vinde ca accesoriu la un pret cam mare si necesita programare la ei, insa verifica si la Midnight Caller, poate obtii un pret bun. Eu zic ca merita investitia , luand in considerare pagubele, ca in cazul meu. Multumesc de informatii, apreciez. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Nov 2016 · Report post Am si eu o problema : ma deranjeaza sunetul de la centura , stie cineva cum pot scapa de acel sunet fara sa-mi pun centura? Am incercat sa cumpar din magazin suporti care se baga in locul centurii si nu se potriveste, Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Nov 2016 · Report post Acum 26 minute, bobeaurelian a spus: Am si eu o problema : ma deranjeaza sunetul de la centura , stie cineva cum pot scapa de acel sunet? Io atat am citit. Solutia este simpla. Iti pui centura. 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Nov 2016 · Report post Sau iti iei Dacia 1300 ca aia nu bingane si o sa arati la fel dupa accident Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2016 · Report post Cum e asta... iti cumperi o marca de masina construita cu toate sistemele de siguranta posibile sa te protejeze in caz de accident, si nu le folosesti... este total eronat, indiferent de distanta parcursa... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Nov 2016 · Report post Sau programezi DIM ul sa nu mai bingane . Dar un astfel de soft e scump după ce am stat 3 nopți nedormite sa găsesc bitul ce anulează centura în soft și am cerut 100 lei pt asta multi au spus ca e mult asa ca la XC 60 fără 100e nici nu ma apuc de cautat bitul fermecat 😂 Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Nov 2016 · Report post De bine ce l-am laudat luna trecuta, azi sotia mi-a transmis un mesaj cu o fotografie (Black Friday la XC60) si ce sa faca, mesajul din bord:"eroare incarcare baterie, service urgent". Masina are 3 ani fix, aproape de 60000 km, D4 AWD, Aut, 215 CP (Polestar), garantie prelungita. Am sunat la Exclusiv CT, au recomandat tranportarea pe platforma. Am sunat la serviciul Volvo Asistenta, (pe care nu l-am folosit vreodata pe toata perioada cat a fost valid), au precizat ca a expirat serviciul acum 1 an si nu a fost prelungit la dealer si nu ne pot ajuta. Am solicitat contracost sa vina cineva, au mentionat ca nu functioneaza asa, masina trebuie sa nu fie functionala! Recomandarea dnei care a preluat apelul, a fost sa mearga catre service si daca se opreste sa sunam din nou! Ce se poate intampla daca ramane fara baterie in drumul catre service ( aprox 15 km)? Sistemele de siguranta ( franare, directie) vor fi functionale? I-am sugerat sa opreasca orice potential consumator (incalzire scaude, volan, radio, luminile etc) si sa incerce sa ajunga la service luni. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Nov 2016 · Report post Salut Costa, Nu stiu daca este valabil si la Exclusiv CT, insa daca faci revizia la Primus ai Volvo asistenta - eu zic sa verifici inainte cu Exclusiv ca poate au uitat sa prelungeasca contractul pentru tine. Oricum eu sugerez sa sune sotia la Exclusiv din nou si sa trimita ei platforma pe banii lor sa o ia si pe urma va calculati voi - desi ar fi frumos sa nu ia bani pe platforma. Daca nu se rezolva da-mi de stire ca stiu pe cine sa sun la Exclusiv. Share this post Link to post Share on other sites