Intel

Intrebari XC60

537 posts in this topic

Trebuie originala Volvo, altfel vei avea nevoie de chiulasa . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Originala dar dupa ce selectez masina imi da 2 tipuri :una de 1125 cm si una de 628 cm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt ca sunt doua curele

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai o curea de compresor a/c si o curea pentru alternator. Mare atentie ca cea de alternator sa fie musai ORIGINALA VOLVO!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cine ma poate ajuta si pe mine, nu reusesc sa scot mansonul de la schimbatorul de viteze cutie manuala, scartie la schimbarea vitezelor mai bine zis parca freaca un cauciuc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am verificat astazi cureaua de transmisie (alternator) , nu stiu ce sa zic, n-as schimba-o, este marca boss si nu are nicio ata iesita lateral , m-am uitat unde sta pe rola si se vede partea cu caneluri indoita in sus nu prezinta niciun fel de crapaturi sau altceva , are vreo 30.000 de cand e pusa, voi ce parere aveti? Ar trebui s-o schimb?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde pot vedea ce echipare a avut masina din fabrica (optionale, etc), dupa seria sasiu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista programe plătite . Nu exista gratuit .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, bobeaurelian a spus:

Ar trebui s-o schimb?

Curelele boss nu se schimba niciodata. Au garantie lifetime.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa e boss .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faptul ca am scris in loc de bosch boss pentru ca am activat in dictionar anticiparea cuvantului nu inseamna ca va da dreptul sa faceti misto, de fapt cred ca sunteti goi pe interior si nu aveti inteligenta necesara pentru a va da seama de anumite lucruri.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Mihai933 said:

Curelele boss nu se schimba niciodata. Au garantie lifetime.

Faptul ca am scris in loc de bosch boss pentru ca am activat in dictionar anticiparea cuvantului nu inseamna ca va da dreptul sa faceti misto, de fapt cred ca sunteti goi pe interior si nu aveti inteligenta necesara pentru a va da seama de anumite lucruri.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe mine unul, m-ai prins. 

giphy.gif
Apropos, butonul pe care-l cauti e asta:

unknown.png

Legat de intrebarea retardata pe care ai pus-o, este un subiect dezbatut de 100 de ori pe forum, este clar care sunt recomandarile celor care au idee cu ce se mananca asta. Dar asta e 'forumul posesorilor de volvo', locul unde se intreaba acelasi lucru de 1000 de ori intrucat lenea e cucoana mare si buton de 'search' o enigma. Te asteptam cu nerabdare data viitoare cand iti cade o bucata din cazan sa te plangi pe forum, succesuri.

 

Edited by Mihai933
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mr Bob . Când se rupe chiulasa sa te plângi la Bosch .

Noi ți-am dat gratuit niște sfaturi bazate pe experienta de ani pe care o avem . Eu personal consider ca m-ai luat rau la mișto cu postul de mai sus legat de cureaua boss care e buna .

Cu stima .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Mihai933 said:

Pe mine unul, m-ai prins. 

giphy.gif
Apropos, butonul pe care-l cauti e asta:

unknown.png

Legat de intrebarea retardata pe care ai pus-o, este un subiect dezbatut de 100 de ori pe forum, este clar care sunt recomandarile celor care au idee cu ce se mananca asta. Dar asta e 'forumul posesorilor de volvo', locul unde se intreaba acelasi lucru de 1000 de ori intrucat lenea e cucoana mare si buton de 'search' o enigma. Te asteptam cu nerabdare data viitoare cand iti cade o bucata din cazan sa te plangi pe forum, succesuri.

 

Mentiunea ta legata de buton e irelevanta, m-am gandit la el dupa ce am scris primul post si nu as fi vrut sa se inteleaga ca ma adresez doar lui Bogdan G.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Bogdan G said:

Mr Bob . Când se rupe chiulasa sa te plângi la Bosch .

Noi ți-am dat gratuit niște sfaturi bazate pe experienta de ani pe care o avem . Eu personal consider ca m-ai luat rau la mișto cu postul de mai sus legat de cureaua boss care e buna .

Cu stima .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Multumesc pentru raspuns, si eu m-am simtit jignit si nu era cazul sa o faceti, legat de curea, am cerut doar o parere avand in vedere starea in care se afla , nicidecum nu m-am referit ca daca e bosch e buna , doar am spus ce am in prezent pe masina. O seara buna!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, bobeaurelian said:

..

 

Edited by bobeaurelian

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, bobeaurelian said:

Mentiunea ta legata de buton e irelevanta, m-am gandit la el dupa ce am scris primul post si nu as fi vrut sa se inteleaga ca ma adresez doar lui Bogdan G.

Mentiunea ta legata de buton e irelevanta, m-am gandit la el dupa ce am scris primul post si nu as fi vrut sa se inteleaga ca ma adresez doar lui Bogdan G.care nu e asa de mandru ca tine ,cred ca suferi de tine , s-a vazut asta in mai multe postari ale tale. ihai933

Edited by bobeaurelian
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, Bogdan G said:

Mr Bob . Când se rupe chiulasa sa te plângi la Bosch .

Noi ți-am dat gratuit niște sfaturi bazate pe experienta de ani pe care o avem . Eu personal consider ca m-ai luat rau la mișto cu postul de mai sus legat de cureaua boss care e buna .

Cu stima .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Bob, are dreptate Bogdan, nu are rost sa te plangi ce te-a luat cineva la misto, aici o sa gasesti oameni care vor sa ajute si care iti impartasesc din cunostintele si experientele lor.

Referitor la curea si intinzator, sfatul meu este sa le schimbi de urgenta daca nu ai facut-o deja pana acum. Intinzatorul hidraulic este cel cu probleme, iar cureaua, fie ea si noua, se poate rupe in urmatorii 100km daca ai ghinionul sa ai joc la fulia de la alternator. Chiar daca o sa te coste ceva bani acum la Primus sau orinde altundeva, mai bine dai acum banii pentru acea interventie decat sa suporti mai tarziu costul reparatiei unei chiulase

O seara buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnule Bob, vad ca v-am marcat seara, a durat ceva si cateva fail-uri de reply sa reusiti sa va faceti cvasi-inteles.

Daca dumneavoastra dupa raspunsul colegului @Brava din membership title-ul (adica scrisu' de sub nume) caruia reiese mai mult decat evident ca lucreaza in domeniu (pentru evidentiere am atasat reply-ul, in cazul in care nu l-ati identificat),

779b7847d25faa174026ddc5950107da.png

considerati ca a dumneavoastra curea  pe care ati descris-o in urmatorul mod: 'este marca boss si nu are nicio ata iesita lateral , m-am uitat unde sta pe rola si se vede partea cu caneluri indoita in sus nu prezinta niciun fel de crapaturi sau altceva', este potrivita pentru motorizarea dumneavoastra inseamna ca intr-adevar, eu am o problema de intelegere.

De asemenea, este posibil ca restul posesorilor de Volvo D3-5 (a.i. - colegi de forum care au postat pe aceasta tema) care au raportat in repetate randuri si in N thread-uri problemele curelei de accesorii sa fie niste oameni rau intentionati care doresc doar sa aduca profit firmei-mama: Volvo!

Dar, nu ma intelegeti gresit. Daca domnia dumneavoastra nu considera ca este necesar sa inlocuiasca respectivul consumabil, nu este nevoie. Tre' sa refaca cineva chiulase pe lumea asta si sa manance o paine.

Cu stima si umilitate,
Mihai933 aka 'Suferindul'

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, JonJon said:

Bob, are dreptate Bogdan, nu are rost sa te plangi ce te-a luat cineva la misto, aici o sa gasesti oameni care vor sa ajute si care iti impartasesc din cunostintele si experientele lor.

Referitor la curea si intinzator, sfatul meu este sa le schimbi de urgenta daca nu ai facut-o deja pana acum. Intinzatorul hidraulic este cel cu probleme, iar cureaua, fie ea si noua, se poate rupe in urmatorii 100km daca ai ghinionul sa ai joc la fulia de la alternator. Chiar daca o sa te coste ceva bani acum la Primus sau orinde altundeva, mai bine dai acum banii pentru acea interventie decat sa suporti mai tarziu costul reparatiei unei chiulase

O seara buna!

Ai dreptate,  un astfel de răspuns ar fi trebuit sa dea și Mihai933 sau sa nu răspundă deloc, mulțumesc! Toate cele bune! 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, bobeaurelian a spus:

Ai dreptate,  un astfel de răspuns ar fi trebuit sa dea și Mihai933 sau sa nu răspundă deloc, mulțumesc! Toate cele bune! 

Am o nemalurire, daca tot suntem offtopic .

Initial vroiai sa schimbi cureaua si nu stiai de care sa cumperi , sa o schimbi vroiai deoarece ai citit peaici ca se rup ... informatia ai primit-o "curea oem aia mai mare" . Apoi vroaiai sa te lamuresti daca totusi trebuie schimbata ? 

Tehnic nu prea inteleg de ce se rupe (nu este domeniul meu) dar este important ca atunci cand se rupe sa fie o ruptura completa sa nu afecteze distributia ceea ce doar ce-a oem o face . 

In concluzie , trebuie schinbata(cureaua mare) , oem si toata lumea e happy , vrei sa fi econom 150 lei o curea , invata sa o schimbi si gata .

 

Edited by Cristi Muresan
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 14 ore, Cristi Muresan a spus:

Am o nemalurire, daca tot suntem offtopic .

Initial vroiai sa schimbi cureaua si nu stiai de care sa cumperi , sa o schimbi vroiai deoarece ai citit peaici ca se rup ... informatia ai primit-o "curea oem aia mai mare" . Apoi vroaiai sa te lamuresti daca totusi trebuie schimbata ? 

Tehnic nu prea inteleg de ce se rupe (nu este domeniul meu) dar este important ca atunci cand se rupe sa fie o ruptura completa sa nu afecteze distributia ceea ce doar ce-a oem o face . 

In concluzie , trebuie schinbata(cureaua mare) , oem si toata lumea e happy , vrei sa fi econom 150 lei o curea , invata sa o schimbi si gata .

 

Mulțumesc pentru lămuriri,  da voiam să mă lămuresc dacă trebuie schimbata,  având în vedere ca e în stare buna, Asa voi face,  o sa cumpăr una OEM, o zi frumoasă! 

Pana la urma am gasit solutia cea mai eficienta la problema mea legata de curea, am sunat la primus si am vorbit cu un barbat( mai sunasem cu ceva vreme in urma si vorbisem cu o femeie, care spunea ca modificarea se face contracost), mi-a cerut seria de sasiu si m-a sunat ulterior sa-mi spuna ca modificarea se face gratuit, am facut programare pentru joi, sper ca sunt seriosi si nu ma chiama acolo degeaba. Multumesc celor care mi-au dat  sfaturi.

Edited by Vicu
repostare din alt topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vă salut cu respect.Am și eu o intrebare pt domnul "doctor" Bogdan G sau Alex  și anume dimineață la prima cheie pornesc mașina (la -5°/-10°/-15°) și pentru câteva minute am relanti-ul în "valuri" . Revizia mare cum spun cei de la Primus efectuata acum 1000 km (ulei, filtre(inclusiv cel de motorina), upgrade softuri ...etc) motorina doar omv sau mol cea de -45°.Am pus vida pe ea nici o eroare ,injectoarele sunt în firea lor (cu valori către 0,04)...E posibil sa fie din egr ?sau o fisura la un furtun ?dacă erau bujiile se aprindeau in ceasurile de bord ...nu ?vb de xc60 D3,my2012,diesel 2.4awd,manual ...daca am greșit postarea rog un moderator sa o mute...Mulțumesc mult 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am fost la primus auto conform programarii , au fost ok oamenii , mi-au facut modificarea care a insemnat 2 gauri in bloc ( una cu diametrul mai mic si dat flet cu tarod, celalta cu diametrul mai mare fara filet cu rolul de a pozitiona rola  ) gaura de la rola veche a fost acoperita cu un surub, mecanicul mi-a montat intinzator mecanic cayco si curea de origine(volvo), mi s-a sugerat sa achimb si fulia de la alternator, am fost de acord . Totul a fost gratis mai putin fulia alternator care a costat 535 ron + manopera 300 ron , personal cred ca a fost mult avand in vedere ca pe net o fulie e undeva la 250 ron. Per total am fost multumit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now