Posted 11 Jul 2017 · Report post Salut! De curiozitate:exista la XC60 D5 215 cai , padele pe volan??? Sau doar la noul D4 VEA? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jul 2017 · Report post Exista - este optiune "independenta" de motorizarile in cauza. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jul 2017 · Report post Salut vreau sa intreb daca a mai patit cineva urmatoarele: prin gurile de ventilatie(clima) sa va fie introdus in acelasi timp cu aerul abur dens(probabil) la setari de temperatura mai mari de 19-20 grd C in asa fel incat parbrizul este total acoperit cu condens, problema rezolvandu-se cand temp setata e scazuta la 18 sau mai jos? si inca una legata de ceva condens care pica in zona pedalei de acceleratie in momentul cand virez spre stanga si masina se inclina, in rest nu am sezizat.... Vreo idee in legatura cu astea? PS: am facut deja programare la service pt vinerea viitoare, mai devreme nu erau locuri disponibile.... Merci Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jul 2017 · Report post Sa nu ai drenajul de apa. Condens infundat Trebuie verificat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jul 2017 · Report post La 20.07.2017 at 4:31 PM, volvo 244 a spus: Sa nu ai drenajul de apa. Condens infundat Trebuie verificat am rezolvat. scurgerea era infundata. un paianjan isi facuse casa....... Multumesc!! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jul 2017 · Report post Bine ca e Ok acum:) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Aug 2017 · Report post Salut! Intentionez sa cumpar un xc60/d4/190cp/2000disel/geartronic8/aug 2017 si sunt interesat de costuri intretinere si consum la 100km. Nu am detinut pana acum Volvo. Multumesc mult! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2017 · Report post Salut, Citeste forumul si vei gasi informatiile solicitate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Dec 2017 · Report post Salutare! 1. Există la Volvo XC60 opțiune de AUTO-HOLD la frana de mână? Am sesizat deseori că în pantă stă pe loc 1-2 secunde, nu mult, dar suficient cât să apuci să cuplezi ușor pedala de ambreiaj fără să o scapi la vale ... Sau sunt doar roțile mele care rămân înțepenite în urma ultimei frânări? 2. Cum îmi dau seama dacă am încălzire auxiliară gen PTC ca la VW ? Prin setările mașinii nu am văzut nimic, și nici pe DICE?! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Dec 2017 (edited) · Report post On 12/20/2017 at 9:43 PM, blueazimut said: Salutare! 1. Există la Volvo XC60 opțiune de AUTO-HOLD la frana de mână? Am sesizat deseori că în pantă stă pe loc 1-2 secunde, nu mult, dar suficient cât să apuci să cuplezi ușor pedala de ambreiaj fără să o scapi la vale ... Sau sunt doar roțile mele care rămân înțepenite în urma ultimei frânări? 2. Cum îmi dau seama dacă am încălzire auxiliară gen PTC ca la VW ? Prin setările mașinii nu am văzut nimic, și nici pe DICE?! Salut, 1. Auto-hold e "by default" deci ai - exact cum spuneai. Daca mai ai si ACC atunci sta pentru totdeauna :). 2. Ai citit manualul referitor la asta - rezistenta electrica? Din ce an este masina? Edited 22 Dec 2017 by maverick Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Dec 2017 · Report post @blueazimut, imi trimiti seria de sasiu si iti spun daca ai PTC sau nu . Autohold au numai modelele noi, cele vechi au HSA (hill start assist) . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Dec 2017 · Report post Voi ce motorina puneți? Standard sau premium(aditivă)? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Dec 2017 (edited) · Report post @bobeaurelian momentan standard....cand o veni inghetul,voi trece pe aditivata... @Bogdan G trimit pe PM seria,multumesc... @maverick am citit manualul candva dar era in franceza si n-am inteles decat FURCULITION Modelul este facelift 2013 august... Eram putin confuz,dar am mai sapat: HILL DESCENT ASSIST ---asta stiam ca am ,ca i-am vazut butonul butonul este pe consola centrala HILL START ASSIST --- se pare ca am si pe asta...Nu stiu daca vine la pachet cu HDA sau e standard la XC60... AUTOHOLD ---nu am ....cred ca doar la generatia 2 de XC60... Edited 24 Dec 2017 by blueazimut Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Dec 2017 · Report post Manualul ar trebui sa il gasesti si online pe volvocars.com. Cred ca Autohold ar trebui sa vina cu ACC - in momentul cand esti in coada si mergi pe ACC si masina din fata opreste opresti si tu si respectiv cand pleaca pleci si tu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jan 2018 · Report post Bună! Sunt posesorul unui XC60, de putin timp,si as avea cateva intrebari ,daca ma puteți ajuta. Stie cineva cum se face resetarea intervalului de service? Cum pot sa modific limba,e in italiana si as vrea sa o schimb. Mulțumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jan 2018 · Report post Vezi pe youtube, ca e plin de filmulete pe tema asta si incearca toate modalitatile: T1/T2 apasat nush cat timp pana clipeste indicatorul in bord de exact 3 ori sau pana se stinge si dai drumul la T1/T2. Am incercat si eu destul pana am nimerit combinatia corecta pt al meu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2018 · Report post Va salut cu respect,am și eu o problema cu oglinda dreapta și anume nu se încălzește,am desfăcut toată oglinda,am măsurat tensiunea în firele pt încălzire și am cu motorul pornit 14 v ,am încălzit oglinda cu un feon sa pot dezlipi capacul de prindere sa pot urmări circuitul ei daca este întrerupt,.....nimic,apoi am alimentat circuitul din oglinda cu 12v și am alimentat un bec(in circuit),se aprinde (nu contează polaritatea),apoi am măsurat în ohmi ......de la ce poate fi ?cablul care iese din ușa spre oglinda trimite tensiune (măsurat și la cea de pe stânga..... aceeași tensiune),oglinda pare să aibe rezistenta ok...... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2018 · Report post Acum 4 minute, mikaita a spus: Va salut cu respect,am și eu o problema cu oglinda dreapta și anume nu se încălzește,am desfăcut toată oglinda,am măsurat tensiunea în firele pt încălzire și am cu motorul pornit 14 v ,am încălzit oglinda cu un feon sa pot dezlipi capacul de prindere sa pot urmări circuitul ei daca este întrerupt,.....nimic,apoi am alimentat circuitul din oglinda cu 12v și am alimentat un bec(in circuit),se aprinde (nu contează polaritatea),apoi am măsurat în ohmi ......de la ce poate fi ?cablul care iese din ușa spre oglinda trimite tensiune (măsurat și la cea de pe stânga..... aceeași tensiune),oglinda pare să aibe rezistenta ok...... Salut. Probabil sticla de la oglida este defecta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2018 (edited) · Report post Mă depășește....in ce sens sticla este defecta daca am continuitate în cele 2 contacte din oglinda..... Edited 22 Jan 2018 by mikaita Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2018 (edited) · Report post Da. Asa am patit la S80. Aveam curent pe fire dar nu se dezgheta. Am schimbat sticla de la oglinda si merge. Probabil este intrerupta rezistenta. Edited 22 Jan 2018 by cristiann 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2018 · Report post Am verificat din nou rezistenta..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2018 (edited) · Report post 16 hours ago, mikaita said: Am verificat din nou rezistenta..... Ai o intrerupere undeva! Se schimba oglinda si isi va relua functionalitatea! Edited 23 Jan 2018 by Raxo 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jan 2018 · Report post Mulțumesc pentru răspunsuri... 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2018 · Report post Salutare! Este pentru prima data cand scriu pe acest forum dar cochetez si citesc din el de mai bine de un an de zile. Pentru inceput sper ca scriu pe topic-ul care trebuie.Anul trecut am avut intentia de a-mi cumpara un XC 60 dar pana la urma mi-am luat un Tiguan 2.0 din 2013.Joi am pus anunt pe net cu Tiguanul,azi l-am vandut,luni vreau sa-mi iau XC60 pt ca toata perioada in care eu si nevasta-mea am detinut Tiguanul tot dupa XC60-uri ne uitam pe strada. Acum apelez la voi pentru a ma ajuta cu niste sfaturi si pareri in achizitionarea masinii care trebuie. Am de ales in principiu dintre doua masini: 1.XC60 Ocean Race(ALBASTRU) din 2012, 2.0 Drive e,manual,175 000 km,ar fi optiunea mai scumpa. 2.XC60 2.4 D4 din 2013,alb, Geartronic, tot 175 000 km,varianta mai ieftina. Ca si alte dotari is cam la fel,doar cel alb nu are panoramic.Ideea e ca ma topesc dupa Ocean Race dar e cam mare diferenta de pret intre ele si proprietarul sustine ca un cap de planetara bate(cat ar costa eventualele reparatii?) Partea cu FWD si AWD si manual automat e marea mea problema.Am citit mult pe forum si dupa atatea pareri am ramas la fel de nedumerit.Adica da,mi-as lua varianta FWD&manual pt ca:impozit mai mic,RCA mai mic,consum mai mic si intretinere mecanica mai mica.Dar nu stiu ce sa zic despre faptul de a achizitiona un SUV cu FWD.Poate e o mentalitate romaneasca ca "Gipul trebuie sa fie 4x4" dar la o prima strigare parca asa as tinde si eu sa cred.Desi am citit pe forum ca toti posesorii de FWD sunt multumiti.Si ar mai fi cutia de viteze manuala,toata viata am avut si condus numai masini manuale,dar iarasi am citit si am intrebat si aparent toti posesorii de automata sunt multumiti.Ideea e ca parca as trece pe automata dar imi stau pe gand eventualele cheltuieli de reparatii mai mari si consumul mai mare. Din pacate nu pot sa le vad pe amandoua pentru ca sunt in parti diferite ale tarii iar eu la randul meu sunt din alta parte indepartata a tarii.Deci cam trebuia sa ma hotarasc incotro o apuc. Va rog ajutati-ma cu niste pareri/sfaturi pentru a ma hotari in achizitionarea XC60-ului Ocean R....XC60-ului potrivit mie(eu ala care nici nu stiu ce vreau). Va multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2018 (edited) · Report post Ca si sfat de urmat: masina trebuie sa prezinte carte de service verificabila de acolo de unde este cumparat autoturismul,documentatie tehnica de exploatare etc.( fara chestiuni ,va dau VIN-ul ,sa verificati ,etc etc ).Apoi kilometrajul este "zobit" la marea majoritate a autoturismelor ca de aceea sint preturi de dumping pentru multe modele.Optionalele la maxim ca sa se poata vinde repede ,la noi. Apoi daca iti este gindul sa cumperi masina si sa iti pui intrebari cit costa cutare piesa,fiind cu probleme la vinzare ,sigur acea masina este cum este. Mare grija la acest aspect tehnic si de vinzare. Succes si faci cum consideri iar ceea ce am considerat sa-ti spun nu este vreo noutate ci m-am repetat inca o data.. In rest sint multi colegi ce au asemenea model... Edited 27 Jan 2018 by 1984 Share this post Link to post Share on other sites