Posted 15 Apr 2007 · Report post daca am aprindere electronica pe volvo 340,care este distanta la bujii 0,7 sau 0,9? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Apr 2007 · Report post Poti s-o faci si 1-1.2mm, ca nu conteaza... La mine de ex. in carte scrie 1.25 +/- 0.25mm .... Deci as putea sa pun bujia intre 1 si 1.5mm. Aprinderea electronica e aftermarket sau originala ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Apr 2007 · Report post Producator model mmBosch wr9dc 0.7Champion RN9YCC 0.8NGK BP6ES 0.7Asta am gasit eu sper sa'ti fie de folos Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Apr 2007 · Report post aprinderea este originala ,multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Apr 2007 · Report post Poti pune bujiile linistit si la 1 mm ca nu are nimic.... Le poti lasa si la 0.7-0.8 ca sa nu mai umbli la ele mai tarziu. Iti pot da exemplu tot masinuta mea, care la revizia de 170.000km s-a crucit mecanicul apropo de cum aratau bujiile. Electrodul central era LA NIVELUL IZOLATORULUI DE CERAMICA ! Asta inseamna distanta intre electrozi de aproape 2mm, iar masina mergea absolut normal ! Nu-ti fa probleme, s-a dus vremea lerei (cel putin la capitolul aprindere). Nu stiu cum ai tu culbutorii (la mine sunt hidraulici - deci nici aia nu se regleaza), dar poate maxim la aia ai avea ce sa reglezi... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Apr 2007 · Report post o sa verific bujiile maine,poate se reduce consumul,teava de esapament este neagra,scoate putin fum negru Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Apr 2007 · Report post Problema ta poate fi un filtru de aer murdar, injectoare (daca ai pe injectie) decalibrate sau infundate, regulator de presiune (tot daca ai injectie) defect, bujii prea reci (care nu ajung la temperatura de autocuratare), sau carburatie cu amestec prea bogat. La asta cel putin m-as uita eu daca as fi in locul tau... Nu stiu pe de rost motorul de Renault (pentru ca din cate stiu motorasul tau e de provenienta frantuzeasca) dar seamana mult cu cel de Dacie si cam astea erau problemele cand "dadea cu fum negru". Bafta mare si tine-ne la curent ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Apr 2007 · Report post carburatorul este dublu corp,trebuie sa gasesc pe cineva priceput,ca eu nu ma pricep,am masina de 4 zile Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Apr 2007 · Report post am inlocuit bujiile.erau cu funingine pe ele,neaparat trebuie reglat carburatorul.mie ciuda ca nu cunosc deloc modelul asta de carburator,nu stiu nici ce tip e,decat ca este dublucorp.o sa caut un meserias,stiti voi unul bun? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Apr 2007 · Report post Da-mi modelul de carburator ca tocmai iau AutoData 2007 de pe net si poate scrie ceva de el acolo... In principiu ar trebui sa fie carburatorul de Renault.Mai am si o bujie transparenta care se baga in locul uneia normale pentru a regla carburatia. Doar ca trebuie sa o recuperez de undeva de pe langa Cora Pantelimon si tare mi-e lene sa ajung pana acolo...Daca ai nevoie urgenta incercam impreuna w/e-ul viitor sa o reg(u)lam Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Apr 2007 · Report post nu stiu ce model de carburator am.scrie pe el,ceva pe undeva? multumesc pentru atentia acordata Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Apr 2007 · Report post m-a innebunit carburatoru' WEBER dublucorp(o zi sta la relanty, a doua zi se deregleaza, creste relanty-ul stand pe loc), abia astept sa-l inlocuiesc cu unul mono de dacia 1400. Ma duc sa-mi fac flansa, sa-mi cumpar carburator nou si poate rasuflu usurat. Chestia asta m-a terminat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 May 2007 · Report post am carburator nou,sunt multumit cum merge Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 May 2007 · Report post Bravo Mariane ! Ma bucur ca ai scapat de reglaje si alte nebunii... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Feb 2008 · Report post ce credeti la carburatorul dublu(cel original) sau la mono (de dacie) ar fi consumul mai scazut? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2008 · Report post Carburatorul dublu corp te ajuta la demaraje,daca conduci normal nu creste consumul dar condusul sportiv il creste.Daca nu deschide a doua clapeta ai un consum normal. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2008 · Report post cel original pe care l-am avut pe masina era dereglat si consuma 15,cu cel de dacie 1400 nou imi consuma in afara 6 si ceva Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jul 2008 · Report post salut,cum mai e consumul tau acum cu carburatorul de dacie?si eu stau pe ganduri sa il in locuiesc.spuneai ca 6 si ceva afara, dar in oras?merci Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jan 2009 · Report post salutarisi eu am schimbat carburatorul pe unul de daciaconsumul e tot mare (oras peste 16) si tin sa mentionez ca am stil de condus foarte linistit, fara accelerari salbatice sau mers subturatce mai poate influenta consumul?merci Share this post Link to post Share on other sites