Posted 2 May 2009 · Report post Dragi colegi,doresc sa va intreb daca stiti de la ce sunt firele din imaginea atasata?Pot sa va spun de la ce nu sunt: pompa apa vas spalare parbriz,proiector, semnalizatoare,faruri,iluminat lateral, stergator far. Cine stie sa-mi spuna si mie,ca am ramas cu ele in plus dupa refacere. Ar putea fi oare de la senzor airbag? E vorba de un v40 2.0T si este pe acelasi traseu cu firele de alimentare ale celei de a doua pompa a vasului pt lichid parbriz. Astept raspuns,multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2009 · Report post Salut!Nu se vede f clar mufa dar ar putea avea legatura cu reglajul de la far.Succes. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2009 · Report post Mufa e sparta,au mai ramas 2 firicele. Da, la reglaj nu m-am uitat,am sa verific astazi,multumesc Adi! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2009 · Report post Senzor barometric (atmosferic pressure sensor) !? Masina e turbo ai zis... Sau ducea catre senzorul de temperatura exterioara din bara ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 May 2009 · Report post @adi: nu este cel de la motorasul farurilor.@mc : da,este turbo, nu este cel de la temperatura exterioara(aia cu calculatorul) deci,ce mai ramane,senzor de turbo? ce este si cu ce se mananca, te rog!repet ,vine pe acelasi traseu cu mufa de la a 2-a pompa a lichidului de parbriz.Astept raspuns, multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 May 2009 · Report post Pompa spalator hayon ?! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 May 2009 · Report post Nu este de la pompa, aia exista,(mufa). Nu stiu ce este cu senzorul acela de turbo? cunosti tu mai multe? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 May 2009 · Report post Masinile turbo ar trebui sa aiba un senzor barometric, ca sa stie cum regleaza boost-ul turbinei astfel incat masina sa mearga la fel si la 100m si la 3000m deasupra nivelului marii. Din cate stiu e localizat undeva pe-acolo pe unde e mufa ta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 May 2009 · Report post Sunt aproape sigur ca e vorba de canistra de reaspirare a vaporilor de benzina.9 Charcoal canister (under fender) http://images.google.ro/imgres?imgurl=http://new.volvocars.com/ownersdocs/2001/2001_SV40/IMAGES/2001154H.JPG&imgrefurl=http://new.volvocars.com/ownersdocs/2001/2001_SV40/01sv40_08a.htm&usg=__JIerGlhH7W9JIvDGjkLOaBZIVnk=&h=207&w=337&sz=33&hl=ro&start=8&sig2=201Zy_JgzuMzgwijpMoCVw&um=1&tbnid=_fn7_zO2iP28TM:&tbnh=73&tbnw=119&prev=/images%3Fq%3Dv40%2Bcanister%2Bpurge%26hl%3Dro%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26sa%3DN%26um%3D1&ei=S5kKSob9LsTB_QbcouCHCwAi valva de control?http://images.google.ro/imgres?imgurl=http://www.swedishautoparts.com/shop/catimages/Volvo-Purge-Valve-9135444.jpg&imgrefurl=http://www.swedishautoparts.com/C70/Volvo-C70-emissions-parts.html&usg=__K6tt1j3zqXMEC3QDlwHr7-rWJqE=&h=221&w=305&sz=13&hl=ro&start=6&sig2=4m6lODtZTw4aMTMsIAmOkA&um=1&tbnid=eVx4MmpRJwRNOM:&tbnh=84&tbnw=116&prev=/images%3Fq%3Dv40%2Bcanister%2Bpurge%26hl%3Dro%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26sa%3DN%26um%3D1&ei=S5kKSob9LsTB_QbcouCHCw Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 May 2009 · Report post Sa fie de la nivelul lichidului de parbriz...... zic si eu.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 May 2009 · Report post Sincer nu stiu daca la a mea am avut indicator al nivelului lichidului de parbriz? unde ar fi trebuit sa-l afiseze? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 May 2009 · Report post La mine se aprinde beculetul de atentionare si imi scrie un mesaj in care ma anunta ca nivelul lichidului este mic. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 May 2009 · Report post Salut , nu stiu daca ajuta dar si la mine se aprinde un beculet pe bord cand nivelul solutiei de spalat parbrizul este minim.Am un V40 din 2001 Share this post Link to post Share on other sites