Sign in to follow this  
Followers 0
nicu_v85

"o surpriza"

7 posts in this topic

  Sa va povestesc ce am patit zilele astea..., ieri mai exact,

In timp ce mergeam cu masina prin oras, lejer, linistit, opresc la un semafor si vad ca iese ceva fum din fata masinii. M-am uitat in bord si nu am vazut nimic suspect, am crezut ca sunt deasupra unei guri de canal... (cam cald totusi sa se vada abur in perioada asta, m-am gandit eu). DEODATA MI-SA APRINS TRIUNGHIUL ROSU SI MI-A APARUT COOLANT SERVICE..., intre timp cei de langa mine din alte masini imi faceau semn spre motor, se facuse verde, eu eram primul... motorul pornit, am trecut intersectia si am oprit imediat.

Imi aparuse msg SERVICE URGENT, STOP de genul asta. Cand am coborat dim masina si m-am uitat in spate am vazut plin de apa... urme de la mine... si la semaforul unde stateam oprit o baltoaca...

Am deschis capota si am observat bidonasul de antigel gol, stiind ca am si problema asta (scurgeri in masina de la calorifer) am zis ca e gata de tot.

  M-am uitat sub motor in fata si am observat un furtun iesit, era cel din radiator... prin care s-a scurs toata apa...

  M-am simtit putin mai bine ;D, am vrut sa-l pun la loc dar colierul era defect, nu mai strangea asa ca am fugit la un magazin de piese am cumparat alt colier nou si un bidon de apa. M-am intors am pus furtunul la loc, am bagat si apa si totul a revenit la normal...

Sper sa nu patiti ca mine...

  Puteti verifica din cand in cand si furtunul care iese din radiator...

  O zi buna tuturor si fara evenimente de genul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, bine ca s-a rezolvat simplu.  Ai grija, ca la T6 ala din avatar nu e bine deloc sa ramina motorul fara antigel (apa)...O singura data ii trebuie si gata - pa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta in cazul in care merg fara apa... sau doar daca ramane odata fara...

Masina e cea din poza.!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...pai daca la semaforul la care erai oprit era o ...baltoaca eu cred ca ai pierdut si pe drum (pina la acel semafor), deci motorul a MERS destul timp fara cantitatea de agent de racire corespunzatoare...

Cum ti-am spus - bafta si bine ca ai scapat simplu, la prima vedere. Daca nu opreai la acel semafor poate nu vedeai acel"fum din fata masinii" decit mai tarziu. Nu ai senzor in bord care se aprinde imediat ce nu mai ai nivelul minim in vasul de expansiune ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai vedea cand i se aprindea martorul de service si oprea. sau nu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce zici Matrixule ca face poc, benzinarele sunt super rezistente in situatii din astea, la V70 fostul posesor a avut probleme la modulul de comanda al electroventilatorului, pana a remediat problema a mers 2 zile cu motorul fierband prin oras, mai completa cu apa, merge beton motorul si in ziua de azi, am masurat compresia acum 2 luni si era beeeton .

La diesel insa este grav, o data sa-l fierbi si ai bulit garnitura de chiulasa. Si sunt cativa patiti aici pe forum ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai vedea cand i se aprindea martorul de service si oprea. sau nu :)

Pai la semafor a sarit, de tot, furtunul din radiator, nu a fost o scurgere usoara...

  S-a si aprins in bord ,STOP, am plecat de la semafor (fiind primul nu puteam sa blochez tot traficul) si am oprit dupa 20 m, temperatura (acul) nu a urcat mai mult de jumatea cesului...

  Asadar nu am mers asa cu ea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0