BogdanG

chiptuning la D5 de 163CP si 185CP hai sa ne dam in barci

124 posts in this topic

Da ai citit ce scrie acolo ? "These clutches are NOT recommended for Diesel Engines that have been re-mapped / chipped - you should use the minimum of a stage 3 clutch kit (maximum torque amount applies). There is no warranty on these products if installed in a tuned Diesel."

:D

LE: exista insa Black Diamond stage 3 .

Asa ca am trait sa o vad si pe asta, discuri de ambreiaj pt un motor ce nu se poate tuna foarte mult .

@nionut, ai PM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si asta ce vrea sa insemne: "This clutch is designed for high revving engines where the vehicle’s power has been increased 25-30% above standard." ?

:hello: :hello: :hello: !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai citeste si tu ce scrie acolo, doar nu am scris din memorie . :D

Oare exista si volante de kevlar care sa reziste la tuning? Oricum discu stock rezista .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun, si vine si intrebarea de la profan....! DE CE FABICANTII NU LE FAC ASA,TUNATE, DIRECT DIN FABRICA???? Si apoi nu ajung 140 , 150 cp? Pentru zbor s-au inventat avioanele! Apoi tot amarul ala de cai il puneti la sol tot pri doua roti.. sau patru pt cei mai norocosi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost ieri in vizita la centrul. Dacia-Renault de la Titu, unde printre altele se afla un laborator pt testat harati ECU.

Acolo lucreaza n ingineri si fac n simulari, ca sa vada cum de comporta motorul/masina.

Doar laboratorul pt testat in mod virtual este cat un apartament cu 3 camere plin cu aparatura de testat.

Dupa implementarea lui pe masina se trece la masuratori pe masina: vibratii....

Concluzia o trage fiecare despre tuning.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu o trag privind...dacia, dupa ditamai laboratorul. :evil6:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acolo se testeaza softuri pt tot concernul Dacia-Renault-Nissan. Ma rog nu asta conteaza.

Ce vreau sa zic este ca un soft facut la 'baieti' pentru o masina generatie noua poate dauna rau.

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pentru generatiile vechi nu dauneaza? Cum vine asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un diesel anii 90 n are catalizator, dpf, turbina cu geometrie variabila, egr comandat electronic samd.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu tot nu ma prind. In anii '90 nu prea aveai ce sa modifici in software pentru ca sistemele erau rudimentare. Dupa 1999-2000 s-a dat startul modificarilor software din calculatoarele de injectie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jura-te!

I-a uimeste-ma, cat de rudimentar e un motronic 4.3 sau 4.4?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E atat de rudimentar ca are de la senzor presiune rezervor pana la senzor barometric si accelerometru ca a deosebeasca detonatiile de denivelari ale drumului transmise prin suspensie ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un diesel anii 90 n are catalizator, dpf, turbina cu geometrie variabila, egr comandat electronic samd.

Daca acel diesel e chiar din 90 probail nu are nimic din ce ai scris tu aici dar incepand cu 91 norma euro 1 era obligatorie deci clar avem catalizator, geometrie variabila in 96 erau deja o gramada de masini, egr comandat electric nu stiu... dar egr aveau toate cotetele...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vpr, sa ma anunti cand gasesti un euro 1 diesel cu catalizator.

Referitor la egr, mai citeste odata ce am scris.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu pe audi 80 euro 1 am avut catalizator!

Si as fi curios ce vrei sa mai citesc in legatura cu egr-ul? Nu am fost eu destul de explicit?

Si in 94 majoritatea marciilor a trecul la euro 2!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma refeream strict la egr comandat electronic.

Eu sincer n am vazut diesel euro 1 cu catalizator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

despre egr am spus ca nu stiu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 20t benzina180 cai am 2001 pentru cuplu la plecare de pe loc si ceva cai in plus ce se poate face , ceva sfaturi ?

 

Edited by guraliuc

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/23/2012 at 10:56 PM, Bogdan G said:

Ambreiaj de Kevlar la D5 ? Am trait sa o aud si pe asta :D

 

@Iuli vezi ca la tine poate face turbina 3 bari, chiar a facut, DAR la D5-ul vechi daca face 3 bari se sparge IC-ul, ba chiar se poate distruge motorul . D5-ul EURO4 pe care il ai tu este mult mai rezistent decat cel vechi, nu are probleme la volanta, ambreiaj & planetare, cel vechi este plin de bube tocmai de aceia limita lui superioara este 200cp pe cand al tau poate duce lejer 250 cp .

Adica D5 meu cat il pot duce maxim , 200cai ? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dar cu grija mare la apa . Vara se cam încinge și fumul e pe măsură.

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

se pare ca motorul vechi duce si mai mult ( chiar is 250 CP) daca se fac modificari la hardware (ambreiaj si volanta (de la motorul E4 - 185 CP), intercooler, evacuare, turbina, injectoare (de la varianta cu 185 CP)).

http://forums.t5d5.org/topic/5899-turbo-increase/?p=71866

costuri:

http://forums.t5d5.org/topic/5899-turbo-increase/?p=72566

Edited by kecs

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, kecs said:

se pare ca motorul vechi duce si mai mult ( chiar is 250 CP) daca se fac modificari la hardware (ambreiaj si volanta (de la motorul E4 - 185 CP), intercooler, evacuare, turbina, injectoare (de la varianta cu 185 CP)).

http://forums.t5d5.org/topic/5899-turbo-increase/?p=71866

costuri:

http://forums.t5d5.org/topic/5899-turbo-increase/?p=72566

Se potrivesc injectoarele de la 185 de cai pe motorul meu ? Cu tot cu pompa de inalte si rampa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, kecs said:

se pare ca motorul vechi duce si mai mult ( chiar is 250 CP) daca se fac modificari la hardware (ambreiaj si volanta (de la motorul E4 - 185 CP), intercooler, evacuare, turbina, injectoare (de la varianta cu 185 CP)).

http://forums.t5d5.org/topic/5899-turbo-increase/?p=71866

costuri:

http://forums.t5d5.org/topic/5899-turbo-increase/?p=72566

Se potrivesc injectoarele de la 185 de cai pe motorul meu ? Cu tot cu pompa de inalte si rampa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se potrivesc fără pompa și ce mai vrei tu.

Însă după 3000rpm sa vezi fum neica . 😂

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va vand un pont: HEICO SPORTIV e.motion pentru D5 600E in germania se poate comanda direct de la HEICO, chiar azi am vorbit cu  Martin Müller si imi va trimite si mie o jucarie:D, bafta

 

http://www.heicosportiv.de/en/dealer/emotion/emotion-hardware/produktdetail/1438

Edited by B102RED
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now