contdezactivat

Codurile de eroare si rezolutiile lor

37 posts in this topic

Am decis sa fac un topic separat cu codurile... ceva mai usor de citit si urmarit.

Lista se va mai actualiza. Daca mai are cineva informatii, sa ma contacteze pe PM si vom mai adauga date.

1.Codurile de la Pinul 1 si 7, in capturi;

2. Codurile de eroare motor in atasamentul "coduri_eroare_seria_200_400_700_800_900.pdf";

3. Instructiuni generale de folosire a autodiagnozei, in atasamentul "400 OBD folosire.pdf;

4. Coduri de eroare pentru motoare nonturbo, precum si instructiuni de rezolvare a unor probleme, cu introducere de cod - activare de componente, in atasamentul "TroubleshootingWithCodes-NonTurbo.pdf

coduri_eroare_seria_200_400_700_800_900.pdf

post-924-1287786151643_thumb.jpg

post-924-12877861516819_thumb.jpg

post-924-12877861517976_thumb.jpg

post-924-12877861519108_thumb.jpg

post-924-12877872601532_thumb.jpg

400 OBD folosire.pdf

TroubleshootingWithCodes-NonTurbo.pdf

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cele de la motor sunt in primul atasament... ala cu codurile de eroare pentru seria 200, 400, 700, 800 si 900.

Vezi ca e mai micut, chiar deasupra primei poze.  ;)

In afara de ala, restul sunt generale benzina/diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit cu codurile de eroare ABS.

Pin-ul 3...

Va urma si pinul 5. ...Pentru cine il are activ.  ;D

P.S. La pozele din primul post am scris "diesel" si nu era cazul. Sunt coduri generale!

post-924-12877872602267_thumb.jpg

post-924-12877872602979_thumb.jpg

post-924-12877872603751_thumb.jpg

post-924-12877872604458_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pinul 5... ::)

Pin dedicat CEM III, folosit in special la 480.

CEM III este un calculator ascuns sub bord, in stanga, deasupra panoului cu sigurante.

...Face multe lucruri destepte. :)

Cam astea ar fi pin-urile de la seria 400.

Pin-ul 2 se ocupa de motor si este prezentat in "coduri_eroare_seria_200_400_700_800_900.pdf".

Succese!

post-924-1287787260496_thumb.jpg

post-924-12877872605722_thumb.jpg

post-924-12877872606279_thumb.jpg

post-924-12877872606831_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

esti tare ADI,ai facut un lucru bun pentru alti ce nu stiu sa-l foloseasca.  SUCCES

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi ,e super prezentarea video,dar te rog spune-mi un lucru:

vad ca apar coduri de eroare cand 221 ,cand 515 ,cat timp trebuie sa faci acele manevre de apasare a butonasului,si cum faci iei ambele defecte in calcul,nu?,sau parca erau 3 de fapt.

La masina mea pentru ca instalatia electrica este varza,nu aveam tensiune pe autodiagnoza,pana sambata cand am anulat un strap,si am pus un releu care lipsea(poz.4 ,vezi topicul pus de tine),moment cand la apasarea butonului s-a aprins ledul dar numai cat am tinut apasat.

Tin sa-ti multumesc pentru faptul ca ai pus la dispozitia noastra,a posesorilor de volvo seria 400 documentatie,care in cazul meu a fost de nepretuit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal

Cand sunt f multe coduri (4-5 in cazul meu), ca in cazul filmuletului, de obicei e un scurt sau o problema de masa undeva. La mine a fost problema la masa principala; faza cu saiba.

Sau poate fi o singura defectiune care se rasfrange asupra altor componente. Daca nu stii de unde sa incepi, de obicei se verifica provenienta tuturor codurilor.

Daca se aprinde ledul numai cand apesi butonul, ceva tot nu e in regula. Fie ai bagat pinul intr-o gaura falsa, fie autodiagnoza nu functioneaza corect... fie modulul corespondent gaurii este compromis.

Vezi ca e descris detaliat in vadis despre cum se testeaza autodiagnoza. E pe undeva in pasii aceia interactivi de la solutiile codurilor de eroare.

Cu placere. Ma bucur ca am putut fi de folos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut mai inainte o mica deplasare(cu peste 40km/h) si big surprise am testat autodiagnoza ,la pin 2 si apare 1-1-1,ceeace inseamna ca e bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut mai inainte o mica deplasare(cu peste 40km/h) si big surprise am testat autodiagnoza ,la pin 2 si apare 1-1-1,ceeace inseamna ca e bine

Asta am uitat sa iti amintesc.  ;D

Sunt codurile si pentru benzinare. Citeste topicul mai cu atentie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O mica observatie.

Motorul 1.7turbo are ECU Bosch... nu e Siemens ca la restul. In consecinta codurile de la pinul 2, prezentate pana acum, nu se aplica la acest model.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mutumesc frumos, acest topic cred ca ajuta pe multi

inca odata multumesc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna tuturor, va rog sa-mi scrie cineva ce inseamna codul 132 la pinul 2 si codul 452 la pinul 5 la un volvo 480 ES 2.0 din anul 1995 cu motor B20F??? am consum de 25 in oras(masurat, nu dupa BC) si nu am relantiu normal(la rece moare motorul, la motorul cald am relantiu de 1200-1700)??? Astept raspunsuri cu nerabdare!Multumesc anticipat!

Edited by Danyx
Corectare post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai consumul asa mare, verifica bujiile, bobina/bobinele de inductie, debitmetrul, sonda lambda si filtrul de aer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa ce am citit codurile, cum trebuie sa sterg memoria???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna tuturor, am schimbat aprox. toate ce are legatura cu consum(bujiile, pompa de benzina, senzor de la volanta, senzor de temperatura, debimetru, sonda lambda...), masina acum merge frumos, astazi a primit sonda lambda nou, dar nu reusesc sa sterg codurile de eroare...a mai aparut acum codul 4-1-1 dar a fost schimbat senzorul de la "throttle valve"...si inca dupa ce a fost schimbata sonda lambda, becul de la bord tot ramane aprins...are cineva vero idee cum sa sterg codurile, sau pentru ce ramane aprins becul de martor de la bord(daca indica si altceva decat sonda lambda)? de apasat butonul nu reusesc, nici cu contactul pus, nici daca conectez la pinuri...

Merci anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E chiar in primul post din subiect descrisa procedura de stergere a erorilor, in atasamentul asta My link

Poti sa faci ca acolo sau pur si simplu sa deconectezi bateria cateva minute. ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci, am incercat de apasat butonul de cateva ori dar tot raman codurile memorate...

azi deconectez bateria(am mai incercat dar tot nu a sters nimic) si las peste noapte, sa vad daca are ceva efect:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now