Roberto

Rezolvare zgomot venit din stalpii B de unde iese centura de siguranta

4 posts in this topic

Cauza zgomotului este acel plastic manson de la gura pe unde iese centura de siguranta.

Nu stiu ce faceai inginerii de la Volvo in ziua respectiva dar acel plastic e oridinar rau, compozitia lui nu e buna, nu se potriveste cu compozitia materialului cauciucat al stalpului si in consecinta caraie ca frastu. De asemenea materialul centurii nu se intelege cu acel plastic.

Marginile fantei din plastic daca o sa il desfaceti o sa vedeti ca nu sunt proiectate bine, de aceea se destrama centura pe margine si se face acel "Puf".

Bun, sa incepem.

1 - Aveti nevoie de una bucata surubelnita cu cap lat, dar preferabil sa luati o chestie dinaceea de cosmetica care are varful rotunjit sa nu lasati urme in plastic. Vedeti poze mai jos, eu am "furat-o" de la maicamea, hahah.

2 - Introduceti varful in partea superioara, exact deasupra crapaturii plasticului si trageti tare. E prins in clips-uri destul de sanatoase asa ca nu va faceti griji ca se va rupe.

3 - Folositi crapatura ca sa scoateti plasticul de pe centura

4 - Cu degetul sau cu un servetel umed stergeti in interiorul stalpului pe buza unde calca plasticul, la mine a fost o gramda de puf dinacela de la centura.

5 - Acum e acum. Din ce am observat eu problema ar putea fi rezolvata definitiv daca punem un strat pe muchia mansonului de plastic, ca sa fie intre el si plasticul stalpului. De preferat ar fi un strat din materiale fonoabsorbant, sau orice altceva va puteti imagina ca ar putea atenua frecarea intre plasticul stalpului si plasticul mansonului.

Eu nu am gasit ascasa material fonoabsorbant asa ca am apelat la metoda romanului, adica Banda Izolatoare =)) =)).

Luati materialul, banda, sau orice altceva vreti si aplicati pe muchia interioara a mansonului de plastic.

De preferat ar fi sa aplicati si pe muchia inferioara a plasticului stalpului, sa existe cat mai putin contact intre cele 2 materiale plastice.

Daca vreti, luati o mica pila sau ceva abraziv si rotunjiti coltul pe unde iese marginea centurii, la mine a fost cam "taios" si de aceea mi-a cam distrus marginea centurii facand-o plina de puf. El este rotunjit din fabrica pe toata muchia mai putin colt-ul acela.

Mi-am si dat seama de ce au gresit cei de la Volvo. Daca scaunul este dat in spate, atunci centura calca pe muchia orizontala mai mult, cea pe care ei au rotunjit-o cum trebuie, dar daca scaunul e dat in fata atunci centura ajunge si la coltul respectiv si de acolo se iveste problema.

Cam asta e toata procedura, la mine nu mai caraie, doar daca insist a apasa pe el. Temporar e buna banda dar voi cauta altceva sa pun acolo, astept sugestii de la voi.

post-527-1287786179301_thumb.jpg

post-527-12877861795866_thumb.jpg

post-527-12877861797827_thumb.jpg

post-527-12877861800601_thumb.jpg

post-527-1287786180828_thumb.jpg

post-527-12877861811288_thumb.jpg

post-527-12877861813882_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce faceai inginerii de la Volvo in ziua respectiva dar acel plastic e oridinar rau, compozitia lui nu e buna...

Nici eu nu stiu ce faceau inginerii de la Volvo in ziua aia dar in mod sigur, baietii cu ochii oblici nu stateau degeaba.  :D

Felicitari pentrru operatiune!  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici eu nu stiu ce faceau inginerii de la Volvo in ziua aia dar in mod sigur baietii cu ochii oblici, nu stateau degeaba.  :D

Felicitari pentrru operatiune!  ;)

Hahah, dar sa stii ca plasticul acela e facut in Belgia :D, scrie pe el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A desfacut cineva pana acum carcasa stalpului din spate(ala cu luneta),caci imi zdrangane ceva acolo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now