Posted 20 Apr 2013 · Report post Sunt 2 lucruri diferite: Polestar concept si Polestar. Dar traim si vedem. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Apr 2013 · Report post Acolo asa scrie, ca e o editie limitata, deocamdata pentru Australia. Chiar si pentru Europa tot o editie limitata va fi, caci pretul va "limita" in mod natural numarul ,de cumparatori. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Apr 2013 · Report post Multa lume nu stie ca exista o serie limitata de C30 numita Polestar Edition. numai 250 bucati, pretul nu este fost unul exagerat, adica 33.ooo USD, inca se mai vand in SUA. S60 Polestar o sa fie si nu la un pret aberant DAR numai pt anumite piete. Polestar pt europa nu prea curand . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Apr 2013 · Report post De vreme ce toate R-urile au avut preturi mari, Polestar-ul va avea un pret pe masura. E si normal sa fie asa, doar cei pretentiosi si-ar lua asa ceva - important e ca se produce si ai de unde sa cumperi. Marfa pentru toate...ifosele, nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Apr 2013 · Report post Dupa parerea mea, ar mai putea fi inca un motiv - poluarea - desi Polestar nu stiu sa modifice noxele in sens sa le creasca. In Europa se tinteste catre motoare cat mai mici - tehnologii hibride - pentru reducerea poluarii. In SUA, motoare pe benzina pe 4+ litri, de abia in ultimii ani si-au pus probleme de consum odata cu criza petrolului la ei. In plus, acolo fenomenul de tuning // custom cars este mult mai raspandit si exista deci si o cultura mai adecvata tuning-ului. Deci terenul s-ar prezenta mai propice acolo decat in Europa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Apr 2013 · Report post Aha, deci BMW M3/M5/M6 nu se vand in Europa, la fel si 63AMG sau RS4/RS6 ? ? ? Ba chiar Volvo s-a gandit ca RS6 nu se vinde in SUA si e loc acolo pt S60 Polestar ? Nu de alta dar 350 CP cat ofera Polestar pe S60 este un joke, M3, RS4 si C 63 AMG ofera peste 400cp . Adica 515cp cat au anuntat prima data suna bine dar 350cp cat se ofera acum este o gluma proasta . @MATRIX, pretul cerut pe un C30 Polestar nu este unul mare, adica 7000 usd in plus dar in acesti bani iti ofera alt sistem de suspensie, o culoare nebuna, 10 embleme cu Polestar si un soft Polestar . Pt mine cel mai interesant lucru este ca Jay Leno si-a luat un C30 Polestar, asa ca masina tre` sa fie interesanta . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Apr 2013 · Report post Bogdan, dupa parerea mea e simplu - e chestiune de blazon si imagine: - Nemtii produc pentru Europa, fiindca probabil in Germania au autostrazi unde sa testezi si sa te bucuri de aceste sute de cai. In rest mai putin. Si mi se firesc sa fie asa. - Volvo sunt mai cu siguranta in cap, si la blazon si la imagine - siguranta nu este asociata, statistic vorbind, cu multi cai putere - uite exemplu ilustrativ la noi. Pe deasupra, in afara de Germania, unde sa te bucuri de toti cei 200+ CP ce se scot pe D5 / T5 / T6? N.B. CP se "vad" doar pentru viteza maxima, in rest cuplul exprimat in Nm la RPM misca masina. Ca in Suedia dai un salariu la o amenda. Pe de alta parte, nemtii sunt patrioti (nu asta este cuvantul pe care il caut), putini isi iau Volvo de alergat, cand au de unde alege in Germania. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Apr 2013 · Report post Poate mai repede cu Audi S4 sa se bata ,BMW 335i sau C350 de la Mercedes... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Apr 2013 · Report post Pai cum sa produca pt Europa din moment ce se vind masini BMW, MB si AUDI in SUA . Numai BMW a vandut in SUA 350.ooo masini . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Apr 2013 · Report post Ca si off-topic - depinde la ce te raportezi - repet CP ce vedeti in fise au legatura strict cu viteza maxima, si sunt calculati pe baza cuplului exprimat in Nm, la o anumita RPM. Cuplul (momentul fortei) la o anumita turatie (Forta - exprimata in N si bratul fortei exprimat in m) este cel care iti da demaraj si urci repede in turatii ca sa obtii viteza si nu invers . Din diagrama de cuplu iti dai seama unde este performant un motor vs. altul. Eu din ce am vazut, experimentat si povestit de unii de pe aici - se stiu ei 2 foarte bine, un D5/T5 mestesugit (soft bun + sofer adecvat) nu cred ca are rival la BMW pana la seria 7. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Apr 2013 · Report post Sincer nu cred ca ai mers vreodata cu un BMW, faptul ca Iulirx ti-a facut capul mare este una DAR sa mergi cu un Z4M sau M3 este alta. Nici nu imi dau seama cum compari tu o masina care face suta in 8 secunde cu una care face suta in putin peste 4 secunde . Sincer ai idee ce inseamna sa mergi cu o masina care face suta in 4.7 secunde ? Iti versi matele la propriu . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Apr 2013 (edited) · Report post Pai cum sa produca pt Europa din moment ce se vind masini BMW, MB si AUDI in SUA . Numai BMW a vandut in SUA 350.ooo masini . De e a vandut BMW in SUA 350.000 masini? Fiindca americanii stiu ca BMW sunt cunoscuti pentru asa ceva, ca le-au dezvoltat si TESTAT in Germania, avand unde - stiu eu cativa americani care si-au luat astfel de masini. le tin in Germania, si calatoresc in Germania o data pe luna sa se dea cu ele acolo. In America se vand iarasi fiindca au unde - Route 66 cand traverseaza Arizona unde nu vezi tipenie de om / masina cu orele, iar nu vezi tu cu ochii unde se termina drumul in linie dreapta - ce poti sa faci oare cu o astfel de masina? In schimb vezi panouri unde iti spune sa nu iei auto stopisti ca probabil sunt evadati din puscarie . In Australia la fel - aceeasi poveste presupun, ca nu am fost sa vad, doar ce am vazut la TV - 300 km linie dreapta fara nimic in orizont. Sincer nu cred ca ai mers vreodata cu un BMW, faptul ca Iulirx ti-a facut capul mare este una DAR sa mergi cu un Z4M sau M3 este alta. Nici nu imi dau seama cum compari tu o masina care face suta in 8 secunde cu una care face suta in putin peste 4 secunde . Sincer ai idee ce inseamna sa mergi cu o masina care face suta in 4.7 secunde ? Iti versi matele la propriu . Bogdan eu vorbesc de masina de serie - ce spui tu cu Z / M este vorba aici de masini care au prea multe modificari ca sa mai fie de serie, sau doar soft - Stage 1 se numeste asta parca? Edited 22 Apr 2013 by maverick Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Apr 2013 (edited) · Report post Nu dragule, BMW a vandut procentual vorbind 22% din productie in SUA iar Volvo 17%, asa ca nu e mare diferenta. De fapt in 2006 cam 27% din productia Volvo pleca spre SUA. Poate ca iti par multe 350.ooo masini dar cand vinzi 1.540.ooo masini premium pe an nu iti par asa multe 350.ooo . Oricum primele 50 de masini S60 Polestar au plecat spre Australia, ia sa-mi spui ca si acolo e mare traditie automobilistica . Edited 22 Apr 2013 by Bogdan G Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Apr 2013 · Report post Poate ca acolo e acel segment de cerere masini puternice unde nemtii nu i-au dat foarte mare importanta - Polestar poate ca a vazut acolo o oportunitate - de ce sa ma bat pe un teren consacrat, eu ca relativ new-entry, cand pot sa incerc sa ma afirm pe un teren poate mai putin consacrat? Poate fi o chestiune strict de strategie de vanzari - daca vreau sa vand // intru intr-o piata unde nu sunt jucator consacrat, am mai multe sanse sa reusesc pe o piata mai putin matura sau cu potential de crestere, emergenta. Acest tip de strategie e valabil pentru orice, nu doar masini - incepand de la IT si telecom chiar. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Apr 2013 · Report post Pe mine nu face decit sa ma bucure faptul ca Volvo mai scoate (are curaj) asa ceva, chiar daca nu se bate cu Z4M, dar sincer m-am plictisit de imaginea batrineasca, economica sau cum vreti sa-i spuneti, pe care si-a facut-o dupa ce a renuntat pina si la S60R. Nu mai fiti asa de carcotasi si priviti-o ca pe un pas inainte acest Polestar DE SERIE. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Apr 2013 · Report post @Matrix si pe mine ma bucura ca Volvo da o palma pe umarul nemtilor dar astept ziua sau mai bine spus numar zilele pana cand Volvo va spune stop joc, noi putem, hai sa va aratam si voua ce putem . Ma deranjaza faptul ca au scos C30 Polestar de 450CP AWD, au batut pe pista RS3-ul nou dupa care au scos o versiune pt public de 250cp, tractiune fata DAR identic ca infatisare cu prototipul C30 Polestar . Pai e frumos asa ? Acum au scos S60 Polestar 515Cp, au batut pe pista M3 si RS4 iar acum varianta pt clienti are numai 350 CP, rusineeeeeeeeee. C30 VS RS3 S60 VS M3&RS4 Cu S60 Polestar de 515CP toata presa a spus la unison, primul Volvo " fun to drive", acum toata gama noua de la Volvo e "fun to drive", XC60, V40 . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Apr 2013 · Report post In functie de feedback-ul din Australia, care mai mult ca sigur ca va fi pozitiv, Volvo va introduce aceasta serie, posibil de la anul si in celelalte piete, asa cum au intentionat de la inceput, ca model de serie, cu motorizare pe noua arhitectura VEA. Nu are nici o logica sa lansezi un model/linie, a carei motorizare o vei desfiinta 6-8 luni mai tarziu (adica, asa cum au anuntat: in toamna). Doar se pregatesc din timp. Vor feedback si publicitate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Apr 2013 · Report post Tu chiar crezi in ce anunta Volvo, pai nu spuneau ei ca renunta la motoarele in 5 cilindrii ? Ei bine pt 2013 au scos un nou motor in 5 cilindrii ce echipeaza noul v40 si vechiul S80/xc90 in Rusia .Adica ce sens avea sa scoata un nou motor in 5 cilindrii pt cateva luni. La fel si AUDI a scos pt RS3 un nou motor in 5 cilindrii, motor pe care Audi nu-l mai folosea din anii 90. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Apr 2013 · Report post Combinat cu anuntul cutiilor automate in 8 viteze, parca se lega o idee despre polestar-ul de serie care ar putea in viitor ajunge in Europa... In mintea mea asa era scenariul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Apr 2013 (edited) · Report post Eu abia astept cutia asta noua de Lexus in 8 trepte. Totusi era mai interesanta o cutie cu doua ambreiaje tip DSG dar tot de la Lexus . Edited 23 Apr 2013 by Bogdan G Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Apr 2013 · Report post Volvo Cars tests of flywheel technology confirm fuel savings of up to 25 per cent https://www.media.volvocars.com/global/enhanced/en-gb/Media/Preview.aspx?mediaid=48800 Video https://www.media.volvocars.com/global/enhanced/en-gb/Media/RelatedVideos.aspx?mediaid=48800 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Apr 2013 · Report post Pai au anuntat volantul magic de vreo 2 ani si nimic . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Apr 2013 · Report post Se implinesc 20 de ani de la iesirea din productie a seriei 240 O serie ce a fost produsa 19 ani ! https://www.media.volvocars.com/global/enhanced/en-gb/Media/Preview.aspx?mediaid=48843 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Apr 2013 · Report post http://www.automarket.ro/stiri/volvo-a-inventat-un-sistem-care-reduce-consumul-cu-pana-la-25-50860.html Kers pt automobile de serie? consum redus cu pana la 25%, cu ajutorul unei volante? Va fi sau nu implementat si...cu ce cost? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2013 · Report post Volvo & Geely construiesc la Goteborg un centru de cercetare pt noile masini platforma comuna Volvo-Geely . Volvo pregateste un nou coupe ? Interesanta abordare Volvo, modelele mici vor fi pe platforma Geely iar cele mari pe noua platforma (SPA) . Sunt curios cum va suna un motor Volvo in 3 cilindrii ? Ca un Matiz sau ca un Smart ? Share this post Link to post Share on other sites