Midnight Caller

Luminile de interior cu personalitate proprie

16 posts in this topic

Neatza !

    Azi dimineata cand mi-am asezat popou' in masina, am observat fara sa vreau un lucru ciudat. In general verific inchiderea corecta a usilor prin observarea luminii de sus de la plafoniera : bec aprins -> usa deschisa. Asta pt. ca in bord nu am niciun bec de semnalizare. INSA : Azi dimineata, am zis opa... bec stins... toate usile inchise corect. Ia sa ma joc un pic cu ea. Deschid usa de la pasager -> plafoniera se aprinde, o inchid -> se stinge. Pana aici totul normal.

Deschid usa de la sofer -> CIUCIU ! plafoniera stinsa ! :sad2: Deschid usa din stanga-spate -> NIMIC ! Ce mama ma-sii ?!

Ma dau jos din masina, deschid DIN AFARA portiera de la sofer -> Plafoniera se aprinde !!! La fel si cu portiera stanga-spate !!! Se aprinde ! Ma bag in masina, deschid IAR usile de pe DINAUNTRU de data asta... plafoniera ramane STINSA ! Deschid iar din interior usa de la pasager-fata -> Plafoniera SE APRINDE !

WHAT GIVES ?!!?! :sad5:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha, ha ce naiba domle' nu te-ai obisnuit cu surprizele Volvo?

Ia incearca sa actionezi butoanele de la plafoniera din masina. Pe fiecare in parte, sa vezi ca o sa mearga. Adica, eu merg si dorm. Tu deschizi usa sa ma deranjezi cu Luminita. Eu nu o vreau pe Luminita - simplu apas pe buton. Sigur pe spate actionezi butoanele de la lampa de "citit". Pe fata ar trebui sa fie the same.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai da nenea, sunt de-acord cu asta ! Da' ce treaba are Luminitza atunci cu usa din dreapta-fata ?!?!?! Ca e singura ca mi-o incita de s-aprinde ! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune si tu pe altcineva sa deschida - inchida, poate nu-i place de tine  ;D

Oricum incearca sa te joci cu fiecare buton de la plafoniera. La mine pe spate se aprind luminile de citit cind deschid usa si daca apas pe unul din ele nu se mai aprinde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Multzam, o sa mai incerc si alte variante ! Momentan suspectez mecanismele de inchidere, care contin IN ELE contactorii de usa inchisa/deschisa. S-ar putea ca o actionare din interior sa fie prea "blanda" pentru a le duce pana la cap si a inchide/deschide contactul, iar un "clantz" mai brutal - poate actionat de tragerea de manerul exterior sa fie mai eficient, si de-aceea se aprind luminile.

    Pana sa ma apuc sa o bucatzesc, mai astept ceva idei ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Contactori usa defecti, problema comuna la 850 si nu numai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Told ya .. p mess  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa si se rezolva cu demontatul / curatatul / unsul / pusul la loc sau se rezolva cu "arunc-o si ia una noua" ? :)) Sa stiu daca ma mai obosesc ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este un contactor nesimtit atunci se poate repara, daca este 100% defect trebuie alta broasca .

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Pai... ieri i-am demonstrat si lui alf03 minunea si a ramas si el la fel de tampit ca si mine de ce se intampla...

    Azi dimineata am zis sa mai incerc o varianta, sa deschid usa din INTERIOR si apoi sa trag de clantza. Si ete minunea ! Trag de clantzaul din interior, nu se intampla nimic, dupa care ma dau jos si trag USOOOOOOR de maner si se aude un "declic" inauntru, undeva in zona manerului de care tragi DIN AFARA masinii. Si poc... se aprind luminile !

    E din ciclul "asa face ele bre, toate face asa" sau e o problema la mine ?! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu nu am avut niciodata asemenea problema - de vina nu pot fi decit mini-contactele din miner...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:bounce: voo-doo! asta masina cu personalitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce naiba fratilor si intimpla aici? Micro contacte in broaste, pesti si alte d-astea... ce masina e asta bre? Nu era mai bine la Dacie? ca nu era decat o Luminita si aia chioara? Si in plus se aprindea numai la usile din fata :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ce vremuri... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma faci sa rad, este adevarat ca Dacia nu are aceste probleme DAR are alte 1000 de alte probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ziceam de aia 1300 nu de astea noi. Hai ca la vremea aia n-avea chiar 1000 .... ;)

Ma faci sa rad, este adevarat ca Dacia nu are aceste probleme DAR are alte 1000 de alte probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now