Posted 22 May 2009 · Report post Caut sa cumpar teava de la turbina la throttle - pentru un 850 turbo, in vederea prelucrarii ei pentru un proiect. Cine are de dat sau de vandut sa dea un semn. Se potriveste si de la S70.Asta e poza cu teava respectiva, Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 May 2009 · Report post E de la turbina la INTERCOOLER Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 May 2009 · Report post Am uitat sa-ti zic , si-a facut vecina-miu pt Logan la Pilot Racing cu 200 de lei o teava asemanatoare de inox cu tot cu cot . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 May 2009 · Report post Domnu Matrixx si ma rog despre ce "proiect" este vorba. Sau e secretizat? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 May 2009 · Report post 80% vrea sa inverseze furtunele in intercooler. It' a good tunnig thing. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 May 2009 · Report post muaddib a ghicit RIP - (nu e Rest In Peace) ci Reverse Intercooler Piping Mai scadem citeva grade din aerul asta fierbinte ce intra in motor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2009 · Report post Florin,nu vreau sa te dezamagesc inainte de a te apuca de treaba dar pe unde am mai citit, RIP-ul este pur o chestie de design, nefiind atat de util pe cat ne dorim noi. Si in plus, mai e dezavantajul ca daca nu cureti foarte bine intercoolerul inainte sa faci manevra asta, tot uleiul si mizeria care s-a adunat in portiunea lui inferioara iti va ajunge pe furtune si mai departe in motor... ( Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2009 · Report post Asa e, dragule, parerile sint foarte impartite. Cel mai repede se observa (cica) un raspuns mai rapid la throttle. Ipdusa vinde kitul asta la vreo 350 de dolari (!!!) - de aceea vroiam sa incerc, mai alea ca ma costat doar 40 de ron teava (din picior de masa, de la Praktiker), restul fiind adaptari ale sistemului original. Nu merge, revenim - no problem. De aceea nu vreau sa tai teava mea - ci caut alta pe care sa o "stric". Referitor la mizeria acumulata in Intercooler, asa e - de aceea il voi curata chiar daca nu ii voi adapta acest kit. Daca reusesc, pina in toamna voi avea Intercooler-ul de la Ipdusa, cel marit. Mai vedem, sa ma traim pina atunci...sa mai scriem pe forum citeva mii de pagini, nu ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2009 · Report post Indiferent ce vei face totul va fi un simplu PLACEBO. Aceasta teava este din aluminiu si o vei prelucra destul de greu (ma refer la suduri) . Singura diferenta va fi un traseu mai scurt dar in acelasi timp in motor va intra aer mai cald. Nu stiu daca masina va raspunde mai bine la acceleratii. Cea mai buna varianta ar fi un intercooler cu conexiunile pe longitudinal (stanga-dreapta cum te uiti din fata masinii) . Doar atunci obtii si un aer mai rece si un raspuns mai bun la accelerare.In plus la un moment dat vei avea destul ulei in throttle. In locul tau in primul rand as investi intr-o alta turbina . Se stie ca TD04-15G e destul de limitata. Buna ideea cu teava de picior pentru mese !!! NUMAI BINE! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2009 · Report post ma bag si io, desi nu am experienta practica :ca idee: nu poate fi folosita instalatia de aer conditionat (freonul din ea, rece) ca sa raceasca aerul ce intra sau ce iese din intercooler ?o adaptare, ceva acolo. adica sa aduci freonul rece din ac si , prin intermediul , sa zicem, al unei serpentine in interiorul tubulaturii, sa racesti aerul.....s-ar putea face asa ceva ?ai consuma putere mai mult cu ac-ul insa ai cistiga la putere la detonatie. s-ar putea ca diferenta sa fie in favoarea noastra....daca am zis timpenii, sau daca am inventat mersul pe jos , scuze ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2009 · Report post iuli, important e ca traseul de la turbina la intercooler sa fie cit mai scurt...daca mai e si racit...alta viata Marian78, in motor nu va intra aer mai cald decit intra inainte de modificare...Teava nu e greu deloc sa o "prelucrez", va fi teava dreapta infipta in coturile refolosite de cauciuc de pe masina + o bucata din teava originala a masinii-taiata la 90 grade, practic tot un cot dar din teava. De-aia merita incercat, ca e foarte simplu. Vreau sa vad, sa fiu sigur daca e placebo sau nu - stiu ca sint incapatinat dar pentru 80 de ron cheltuiti si un pic de munca chiar ca merita incercat Cu turbina ai dreptate...poate voi avea banutzi si pentru asa ceva...intr-o zi cu soare - si fara criza Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2009 · Report post Parerea mea e ca Marian are dreptate... scurtezi traseul dar incingi aerul. Dupa mine "plusul" ala de tzevi e si el racit de aerul care trece pe langa ele, deci un compromis tot exista. Cat despre raspunsul la acceleratie, cat se pot umfla furtunele alea ca sa faca o asa mare diferenta ?! Nu ma intelege gresit, te sustin si te ajut cu drag daca ai nevoie, dar mi-e sa nu te desumfli la sfarsit ... Oricum o sa aiba un design frumos de "R" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2009 · Report post Eu am vazut pe un forum de afara ca toate 850-urile duse la 3-400 cp au scurtat traseul de la turbina la throttle Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2009 · Report post ma bag si io, desi nu am experienta practica :ca idee: nu poate fi folosita instalatia de aer conditionat (freonul din ea, rece) ca sa raceasca aerul ce intra sau ce iese din intercooler ?o adaptare, ceva acolo. adica sa aduci freonul rece din ac si , prin intermediul , sa zicem, al unei serpentine in interiorul tubulaturii, sa racesti aerul.....s-ar putea face asa ceva ?ai consuma putere mai mult cu ac-ul insa ai cistiga la putere la detonatie. s-ar putea ca diferenta sa fie in favoarea noastra....daca am zis timpenii, sau daca am inventat mersul pe jos , scuze ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 May 2009 · Report post super explicatie, nu mai am nimic de adaugat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 May 2009 · Report post Facem pariu ca daca merge, ne punem toti? Vezi nenea Matrixx cum e, lasa-i pe neincrezatori si da-i bataie. Vorba ta, pentru 80 de roni, chiar merita sa incerci. Tine-ne la curent super explicatie, nu mai am nimic de adaugat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 May 2009 · Report post ...Un bun upgrade zic eu ca ar fi si invelirea serpisorilor de la evacuare cu material termoizolant.Cica in functie de calitatea lor ar reduce cu 30% pana la 70% temperatura in compartimentul motor, dar sunt si destul de scumpe. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 May 2009 · Report post Hmm, nu stiu despre surplusul de caldura, avanad in vedere ca pe dedesubtul masinii este aplicata folie termoizolanta care reflecta caldura sa nu coaca podeaua si ca componentele astea ( turbina, galerie, cat ) sunt facute sa reziste la sute sau mii de grade, un 50 de grade in plus sau minus nu cred ca le afecteaza.Stiu totusi ca exista un dejavantaj : RUGINA Daca galeria e stock clar nu e din otel inoxidabil ci turnata si se stie ca apa are obiceiul prost de a ramane intre stratul de banda si metal accelerand ruginirea, ca sa nu mai zicem ca daca treci printr-o balta mare apa se imbiba in banda termoizolanta, de aceea au aparut mai nou aceste materiale din aluminiu, arata ca folia de aluminiu de invelit sandwich-uri si cica ar fi mai buna ca cea din textil+carbon+etc pentru ca nu adera apa la ea, dar e totusi foarte important sa fie curatat bine bine de tot la aplicarea izolatiei pe galerie sau tevi evacuare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 May 2009 · Report post inginerie de pe batrana 1300 1 reducerea consumului de carburant cu pana la 2% 2 arderea complecta acarburantului cat si a impuritatilor H2O 3 racirea capului pistoanelor daca desfaci motorul vreodata cum se facea la regina aproape la 3-4 ani vei constata ca nu ai clamina in capul pistoanelor .Totul se rezuma la vapori de metanol !!! CH3OH Valabil si testat doar pe MAS.(carburatie) monopunct sau multipunct ''nu,, cunosc pe nimeni sa faca asa ceva! apropo daca maine gasec ceva pt 850 la dezmembrari iti dau de stire! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2009 · Report post nenea nu stiu daca pricepi mata ceva de aici dar am facut o pozala un 850 din fuga pe unde am umblat azi ,este pe mihai bravu cum cobori spre splai dupa gura de metrou. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2009 · Report post da, inteleg tot din poza - este un GLT si nu un Turbo, deci nu are acea teava care-mi trebuie mie.Multumesc mult ca te-ai dus acolo si ai facut poza.O zi frumoasa.Mai astept oferte Share this post Link to post Share on other sites