Caschu

frane spate volvo v40 1.9 di 2001

14 posts in this topic

Salut,cine ma poate ajuta cu un sfat.Cand trag frana de mana ramane blocat pistonasul  dreapta,si numai fortat vine inapoi frana de mana,ce trebuie sa fac ,e cumva stricata frana de mana sau pistonasul?Multumesc pt rabdare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am schimbat cablurile.Dar cred ca frana ramane blocata din cauza pistonasului.Acum merge din nou dar nu stiu cand se blocheaza iarasi.Credeti ca trebuie schimbat pistonasul??Multumesc !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va rog nu are nimeni nici o idee????Ce trebiue sa fac??

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca era de la pistonas, ramanea blocat si cand puneai frana de picior, nu doar la frana de mana.  asa cum zici tu....probabil se blocheaza cablul pe camasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cum verific daca e cablul fefect?Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am si eu probleme cu frana dreapta spate in sensul ca nu imi revine complet frana dupa ce o calc. Etrierele pe spate, discurile si placutele sunt noi dar doar pe partea dreapata am problema asta. Se incalzeste foarte tare roata la drum lung din cauza ca nu revine complet. Am ajuns sa chimb placutele pe partea dreapta dupa 4 luni pentru ca erau mancate de tot. Are cineva idee ce ar putea sa fie? De la ce ar putea sa fie problea asta? E posibil sa nu fie compatibile etrierele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am si eu probleme cu frana dreapta spate in sensul ca nu imi revine complet frana dupa ce o calc. Etrierele pe spate, discurile si placutele sunt noi dar doar pe partea dreapata am problema asta. Se incalzeste foarte tare roata la drum lung din cauza ca nu revine complet. Am ajuns sa chimb placutele pe partea dreapta dupa 4 luni pentru ca erau mancate de tot. Are cineva idee ce ar putea sa fie? De la ce ar putea sa fie problea asta? E posibil sa nu fie compatibile etrierele?

salut. aceeasi problema am avut-o si eu. era din cauza etrierului. nu mai revenea pistonul inapoi si erau placutele lipite de disc, binenteles ca s-au uzat pana mi-a ramas roata aproape intepenita la vreo 25 de km de casa. am cumparat alt etrier, l-am montat si am rezolvat problema.

Edited by gaby.volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar etrierele sunt noi asa am citit :)

schimba furtunul de frana dreapta spate si ai rezolvat problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt noi, dar e posibil sa fie "stricat" si de nou. da-l jos si verifica la mana clapeta care face legatura cu frana de mana. daca iti revine inapoi si pistonasul etrierului, inseamna ca e bun, daca nu....sigur are ceva blocat. Sau daca nu iti revine inapoi si zici ca iti mananca placutele, uita-te si la calareti, si ei se pot bloca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Salut, am si eu probleme cu frana dreapta spate in sensul ca nu imi revine complet frana dupa ce o calc"

ce treaba are parghia de la frana de mana cu frana ?

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

iti ramane blocat etrierul ca si cum ai calca frana....trebuie inlocuit.....pentru ca pargia de la frana de mana nu ai ce sa-i faci

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut .Am rezolvat acum 2 zile problema asta ,cablul ramane blocat pe camasa din cauza mizeriei.Elibereaza cablul de frana dupa etrier si incepi sa bagi cu o seringa ulei si incepi sa te joci cu frana si de cablul trage cu un patent(un fel de cursa) eu asa am rezolvato.succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problemele de blocare etriere spate se rezolva cu kit de reparatie etrier:

http://www.onauto.ro/piese-auto/volvo-s40-i-16-limuzina-b4164s2_12519#ramura=Franare&subramura=Set+reparatie%2C+etrier&piesa=1254796

...cel de la Bosch este cel mai complect, adica trebuie sa se regaseasca in kit si un semering cu armatura metalica care vine pe axul de la frana de mana. De obicei se aduna rugina sub acel semering....trebuie curatate elementele etrierului si schimbate garniturile....Atentie, demontarea pistonasului se face prin desurubare si sub nici o forma pistonasul nu se curata cu unelte abrazive (perie sarma, cutit, dalta, etc :confused2: ). Este putin de lucru dar mai ieftin decat sa cumperi alt etrier (iar la unul SH trebuie sa-i faci acelasi lucru pentru siguranta in explatare). Spor la treaba !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now