lik1999

Numarul de km pe care il are masina voastra

125 posts in this topic

Stefan_S60_2.4T, la 18 March 2010 - 06:09 PM, a spus:

s60 2.4t 2001

km initiali 183000

km actuali 209000

cumparata acum un an jumate

fara probleme majore

238000 - schimbat recent senzor presiune aer si pivot dreapta

271000 - fara probleme

Share this post


Link to post
Share on other sites

850 2.5 20V fabricat 1994 GPL

Cumparat in 2007 cu 140.000km actual 298.000 reparatii in afara de uzura normala: pompa servodirectie, ambreiaj, esapament.

Share this post


Link to post
Share on other sites

289000 km

Astazi am ajuns pe la Iulian Stapanul Injectoarelor !Intrebarea cu care am ramas dupa ce am plecat de aici(cu o grea problema rezolvata de EL)este de ce nu avem mai multi oameni ca el care pe langa Super-meseria pe care o cunosc sa fie si oameni de omenie?Departe ar fi tara asta cu mai multi ca EL!Deci cine are injectoare ofticate de motorina cu care ne pacalesc anumite benzinarii,sau norice alte probleme legate de injectie apelati cu mare incredere la Iulian!Veti fi doar niste noi si noi clienti supermultumiti de serviciul primit!Multumesc Iulian!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si care a fost problema pana la urma ? Cumva injectoarele cum ti-am spus de anul trecut ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo V70 II fab 2000, cumparata din romania la 200 si ceva de mii de km, nu am motive sa cred ca nu sunt reali (nu are DTCS pe DIM)

Reparatii:

Calculatorul de la ABS

Alarma

Pompa de benzina

Senzorul de pozitie al clapetei de acceleratie

Magazia de cd-uri nu mai citea

Incalzirea din scaunul soferului

Ventilatorasul de la senzorul de temperatura interioara facea un zgomot infernal

Compresorul de AC

Fulia de la pompa de servo arata de parca ar fi fost mancata de sobolani am observat dupa ce mi-a rupt cureaua de accesorii

Termostatul

Valva PCV

Tamponul superior de la motor

Bujii si bobine noi (senzatia a fost de abracadabra)

Distantierii de la saboti de frana spate (clopotei la roti)

Motorasele de la stergatoarele de faruri

Bascuele fata au bucsele cam crapate insa in mers nu se simte (le mai las)

O sonda lambda este stricata si urmeaza sa o schimb

Recent a picat bucsa unghiular (la plecarile in forta a inceput sa rupa aderenta pe fata)

In rest nimic... Sunt multumit ca motorul merge brici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine este "Iulian Stapanul Injectoarelor" ?...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine este "Iulian Stapanul Injectoarelor" ?...

Nimic nu stii Matrixule :D

post-259-0-27590000-1427613037_thumb.jpg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

V50 - 2.0 D, fabr 2004, inmatriculata in Germania in 2005, adusa in RO in 2008 la circa 120.000 km, in posesia mea din 2012.

Nu stiu exact nr km reali, cert este ca sunt peste 330.000 km. Fostul proprietar a dat km inapoi la 180.000 ca nu-i dadea nimeni nici 4500 euro pe ea desi masina era foarte ingrijita si cu toate schimburile facute la timp, dar nu-si mai aminteste exact cati erau, oricum erau minim 310.000.

Eu ii spusesem ca vreau masina exact asa cum e, insa nu m-a crezut pe cuvant si i-a dat km inapoi.

Actualmente masina indica 199.000 km si se comporta foarte bine.

Am bagat si eu ceva bani in ea, insa nimic de amploare de genul injectoare, turbina, egr, etc, ci vreo 2 senzori OEM, alternator nou Denso de 150Ah, articulatii Lemforder, o geometrie si 2 revizii complete.

Uitandu-ma la un vecin cu un Focus 1.8 TDCI din 2007, eu zi ca-s mult mai castigat cu Volvache, desi sunt aceeasi platforma, Focusul are mult mai multe probleme si destul de costisitoare.

Am vrut s-o vand la un moment dat ca doream Casco la masina si nu-mi mai face nimeni, masina fiind din 2004, insa desi am intins bugetul la circa 7000 Euro, n-am gasit nimic care sa ma multumeasca (Passat, Mondeo) asa ca am decis sa pastrez Volvo, ca e mai masina parca.

Edited by FBogdan
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
post-4837-0-57697000-1429980703_thumb.jp
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

C30 DRIVe 172.000km

Share this post


Link to post
Share on other sites

S60 P* 5400km fix . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-40 -ul meu drag, tocmai a implinit 140.000 de km. In toamna face 14 ani, asa ca, fiind mare deja, ma gandesc sa-l însor cu cineva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai facut tu cu el 194.000 km si nu ai avut probleme ? Ai fi unicul . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hop si eu cu batranul meu:  Volvo s60 d5, 163 cp,cutie manuala,  anul 2004. cumparat in martie 2011 cu 164.000 km (originali). Azi am ajuns la 331000 km. sincer nu am avut nici o problema deosebita . In acesti ani am schimbat urmatoarele: Un set de telescoape fata si spate,un pivot, un capat de bara,bieletele de la bara stabilizatoare fata, o gramada de stergatoare de parbriz, cauciucuri odata la doi ani, 2 seturi de placute frana(fata si spate), 2 baterii, 1 kit curea alternator, 1 kit distributie,  schimbat o data ulei cutie viteza, schimbat compresor A/C. Apoi schimbat toate filtrele odata pe an si uleiul la fiecare 10000 km (mereu  ELF 5w40). deci trageti voi concluzia despre volvo s60. Pe mine m-a facut fan volvo pe viata.Mentionez ca aproape toate cele enumerate le-am schimbat eu, deci manopera 0. Mentionez ca masina nu vede drumurile din Romania decat in vacanta de vara odata pe an. Va urez la toti La multi ani si la cat mai putine defectiuni.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@keops cu uleiul care il bagi elf 5 w40 nu este motorul tau de acord dar daca tu preferi asta..... cam 0w30 este pentru d5-ul tau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

S 60 D5 an de fabricatie 2003 din Germania la 130.000  de seful meu. Cumparata de mine la 190.000 in 2008, acum are 401.000km.

Probleme:

-reparat bordul de 2 ori la Bogdan

-schimbat injectoarele la 250.000;

-schimbat amortizoarele de 2 ori ultima data in 2017;

-schimbat alternatorul la 300.000.

-schimbat injectoarele o data la 230.000;

-schimbat bucse, capete de bara, discuri de frana,bielete cum au dat semne de oboseala.

-in prezent probleme cu  turbina  care nu mai trage cand o fortez. Chiar si fara turbina ma duce si ma intoarce acasa. 

-probleme cu electronica, dar care nu impiedica buna functionare.

-vopseaua este putin matuita , dar daca o dau cu ceara este ca noua.

-schimbat tampoane motor;

-cred ca am probleme cu volanta (asa zice mecanicul meu) dat fiind faptul  ca la turatie mica  vibreaza

In rest este tanc .

Eu sunt multumit de ea,  face toti banii .

Este un MILF in toata regula.

Cred ca  s 60 daca era femeie semana cu Kim Kardashian .

 

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am facut "plinul" la 400.000 km .

 

 

 

Edited by Cristian Scutaru
5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot inainte !!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumparata in 2013 cu 347000 km din Germanica. O singura investitie majora: ambreiajul si volanta in 2016 la 440000.80ed3a67163218d21f216b634ffcbe42.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volveta merge mai departe, la implinirea vârstei de 15 ani de la data fabricatiei.WP_20180221_15_01_24_Pro.thumb.jpg.14fe8

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now