Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

cezarIS

super oferta pret de criza

42 posts in this topic

shapoi what cai 2007? am vazut audi a6 combi la 2 ani avea vreo 600 si ceva de mii.

oricum. succes la vanzare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici stiu ca se discuta despre masini nu despre gadget-uri sau jucarioare. Nu stiu ce cauta un nissan marca Renault :laughing9:pe acest forum.

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai ce cauta un motor PSA la tine in masina :D? Si un sasiu Ford sub cuvertura Volvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai ce cauta un motor PSA la tine in masina :D? Si un sasiu Ford sub cuvertura Volvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E 100% sasiul lui Ford Focus care a aparut inainte de noua generatie S40/V50. Un sasiu foarte bun de altfel, cu putine modificari fata de FFocus1.

La fel cum si la prima generatie (cum am eu) este de Mitsubishi Carisma, putin imbunatatit la facelift.

Cutiile de viteze sunt de la Renault sau Mitsubishi, motoarele diesel luate de la Audi pe modelel mai vechi, de la Renault, si PSA-Ford la astea mai noi. De altfel cutii bune, si motoare bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiam ca sasiul ala e dezvoltat/modernizat de Volvo impreuna cu Ford si parca mai era cineva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mazda... sasiul C1, folosit prima data pe Focus / CMax.

Oricum, era "puritanilor" a apus de mult... Jaguar pe platforma lui Mondeo si cu tractiune fata, BMW face motoare turbo benzina.. si inca cu cine??? cu francezii de la PSA, Honda face motoare diesel desi se spunea ca inginerii de la Honda nu o sa se murdareasca pe maini cu motorina... si povestea continua

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.4D, 2.4D5, 2.0T, 2.5T, T5, T6, vechiile T5-uri de 2.3L, 4.4L V8 ( in colaborare cu Yamaha ) + inca cateva sunt motoare Volvo, dezvoltate integral de ei.

Cele 1.6D, 2.0D si astea mai mici sunt luate de la differiti pentru a avea si ei o gama cu motoare mici pt tarile care au taxe enorme si au dorit si ei Volvo, credca Irlanda si tarile din jur, nu mai stiu exact cum a fost povestea, in orice caz s-au ales cateva din cele mai fiabile motoare.

Platforma C1, e o platforma dezvoltata de Volvo in colaborare cu Mazda si Ford, nu e 100% Ford.

Platforma folosita la Volvo e o platforma C1 modificata riguros de catre cei de la Volvo pentru masinile noastre, trebuia modificata si pentru pt a putea monta motoarele in 5 cil, deci nu e aceasi platforma ca si la Focus, sa se inteleaga odata.

Se numeste EUCD si se foloseste si pentru Land Rover, Jaguar

Prima generatie intradevar imparte platforma cu Mitshubishi Charisma.

Transmisiile la AWD, 2.4, 2.4i si T5-uri e integral dezvoltata de Volvo cu Getrag la Volvo's Koping Transmission Center in Suedia.

Sistemul AWD a fost cumparat de la compania Haldex din Suedia.

Cutiile de viteza in special Geartronic-ul sunt cutii proprii Volvo, noul Powershift la fel. Cele mai vechi sunt construite pentru Volvo de catre Aisin Japan.

Sunt unele modele echipate cu cutii Renault sau Mitsubishi cele cu motoare terte.

Nu cred ca e topicul potrivit aici sa mai continuam, deja am dat-o in off-topic.

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt de acord. Eu ma mandresc cu bijuteria mea de Volvo si atat. de fapt nu cred ca mai exista vreo masina pur sange. Chestie de costuri de productie si externalizare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap, si eu ma mandresc, masinutele sa ne mearga bine, asta conteaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si Focus are motor in 5 cilindrii... de la Volvo, modificat. Usor de montat, doar e aceiasi platforma :D

Iar Volvo a avut si inca mai are multe de invatat de la Renault.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si Focus are motor in 5 cilindrii... de la Volvo, modificat. Usor de montat, doar e aceiasi platforma :D

Iar Volvo a avut si inca mai are multe de invatat de la Renault.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iar Volvo a avut si inca mai are multe de invatat de la Renault.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revenim si noi la superoferta aia de criza ?!

Multzam !

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tin pe off... numai cu o singura chestie: daca ar fi sa se vanda Volvo, parca acum as prefera sa fie pe Renault (vai, cum se invarte roata)...  :P

Tinand cont si de ultimele motoare turbate de la Renault... mult peste PSA... :tongue3:

Dar gata cu off-topicul!!!  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.