Posted 27 Apr 2007 · Report post O intrebare, la cati Km trebuie schimbata cureaua de distributie si accesoriile ei (intinzatoare si ce o mai fi) pt un motor de V50 2.0 D 100 kw (136CP) an 2004/2005.MerciR. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Apr 2007 · Report post In manual - 120.000km si verificare din 20.000 in 20.000kmIn Romanica - la 80.000km ca sa fii sigur si sa n-ai batai de cap. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2007 · Report post Cand faci schimbarea curelei de distributie se schimba rolele de ghidare si intindere doar sau trebuie schimbata si pompa de apa? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2007 · Report post Cati km are masina ? La ultimul schimb de distributie al unui prieten la un S40, un mecanic de la Volvo i-a zis ca nu trebuie si pompa de apa, ca aceea nu se strica si e munca in plus. Parea destul de convins de ceea ce spune. Daca neaparat vrei sa o schimbi si pe aceea, iti mareste bugetul cam cu 150-200RON (depinde de marca, recomand HEPU), si pregateste-te si pentru vreo 7 litri de antigel (gata amestecat). Ca si marci, pentru role se recomanda INA, iar pentru curea ContiTech sau Gates. Bafta si tine-ne la curent. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2007 · Report post Iti recomand sa schimbi pompa de apa la fiecare inlocuire a distributiei. Exista riscul ca pompa sa se blocheze datorita uzurii si reziduurilor depuse si astfel sa se rupa cureaua de distributie... si de aici... stii ce urmeaza. Eu am schimbat-o. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 May 2007 · Report post masina are 160000 km rulati, dar nu stiu daca i-a fost schimbata distributia la 120000 sau nu, in cartea de service care e la zi cu toate reviziile nu apare nici o mentiune, si nici in registrul de service din baza de date volvo nu apare nici o mentiune la aceasta...asa ca m-am gandit ca e mai bine sa le schimb ca sa nu am surprize, mai ales ca ma pregatesc de mers in concediu la Greci si e drum de facut.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 May 2007 · Report post distributia nu e pe lant? ca s-ar putea din cauza asta sa nu fie nici o mentiune.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 May 2007 · Report post Motorul diesel este de productie Peugeot, nu cred ca ei fac distributie pe lant la motoare de generatie noua... Dar ma pot insela... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 May 2007 · Report post si yo pot sa ma insel....am dat doar o sugestie vadis nu specifica? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Nov 2007 · Report post ...va saluta Oradea chiar daca cu intarziere....am un V 50 2.0D 136CP din august 2007...cureaua de distributie se schimba lA 240 000 km...asa mi-au spus in germania asa si la repr..... si eu m-am mirat dar asta este...deci sa stam linistiti..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Nov 2007 · Report post What ? 240.000km ? Mi se pare enorm, daca nu faci in 5 ani km aia trebuie sa o schimbi oricum pentru ca imbatraneste cauciucul si poate crapa !!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2008 · Report post tot oradea la balon... am si eu un volvo S 40 din 2005 cu 99.000 km cu carte service si am fost la sevice in oradea pt o verificare ca am adus-o din gemrania si am intrebat de curea si ei mi-au zis ca 240.000 km e garantata de fabricant dar cei de aici mi-au zis sa nu o tin atata. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jun 2008 · Report post Si mie mi-au spus 240000 km la Debrecen- Ungaria. Volvo V50 2.0D. De imbatrinirea cauciucului n-am intrebat... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jun 2008 · Report post Nu cred varianta cu 240.000, in Vadis zice ca se schimba la intervalele (kilometraj) mentionate in manualul service, dar nu mai tarziu de 10 ani. Deci la 10 ani se schimba idiferent cati km a rulat masina, intervine imbatranirea.In manualul service pentru S40/2006 motor Peugeot 1,6D zice ca se schimba la 140.000, la noi la reprezentanta zic baietii ca trebuie schimbata la 60.000.Parerea mea este ca ar trebui schimbata la 80-100.000 km.A mea are 120.000 si nu a fost schimbata, masina e adusa din Franta, insa am in plan schimbarea ei prin toamna. Amanarea este doar din motive financiare, altfel as schimba-o maine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2008 · Report post Cureaua de accesorii nu trebuie si ea schimbata odata cu cea de distributie? A mea e destul de uzata plus ca au aparut si crapaturileMasina are 93000KM Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2008 · Report post Dap, se recomanda schimbarea ambelor curele... Si in plus, desfaci o singura data. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2008 · Report post OK. Cureaua de accesorii = curea transmisie auxiliara ?http://www.piese-volvo.ro/catalog/product_info.php/cPath/90_92_264/products_id/267 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2008 · Report post Mie mi s-a spus in germania sa schimb din 20k in 20k filtrele si la 160k cureaua Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2008 · Report post Simt nevoia sa ma repet, in Germania se circula f. mult pe distante lungi. Una e sa circuli cu vitezele I si II, si atunci cand motorul face 1 milion de turatii (sa zic), masina a circulat 10.000km, si alta e cand circuli cu viteza IV-V, cand la acelasi numar de turatii ai parcurs 20.000km. Pastrand raportul 1:2, si adaugand si mizeria, nisipul si praful din "xxxxx" mereu in constructie (puneti voi aici ce oras doriti), reiese schimbul la 80.000 AICI fata de 160.000 ACOLO. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2008 · Report post Inca o chestie trebuie schimbate si rolele neaparat sau doar curelele ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2008 · Report post Simt nevoia sa ma repet, in Germania se circula f. mult pe distante lungi. Una e sa circuli cu vitezele I si II, si atunci cand motorul face 1 milion de turatii (sa zic), masina a circulat 10.000km, si alta e cand circuli cu viteza IV-V, cand la acelasi numar de turatii ai parcurs 20.000km. Pastrand raportul 1:2, si adaugand si mizeria, nisipul si praful din "xxxxx" mereu in constructie (puneti voi aici ce oras doriti), reiese schimbul la 80.000 AICI fata de 160.000 ACOLO.Ai dreptate..adica eu la 104 mii facuti in germania si 12 mii facuti in romania cam cat as mai putea merge ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2008 · Report post Eu zic sa o schimbi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2008 · Report post Eu zic sa o schimbi :DDupa ce fac rar-ul o schimb. Ce ar mai trebui schimbat pe langa curea ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2008 · Report post De regula rolele de ghidaj si intinzatoarele. Share this post Link to post Share on other sites