alexpopeystar68

Am doua probleme - cine ma ajuta?

276 posts in this topic

Ne poti spune unde l-ai gasit pe "meseriasul asta"...dar sa stim sa ne ferim de el!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu dispera, e posibil sa ramana ulei sau cu ce ai spalat, pe undeva pe la motor, mai ai cateva zile rabdare.Eu ,insa n-am inteles un lucru: ai planat sau nu chiuloasa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu a planat.....doar se joaca ala cu garniturile pe ea , si ii tot mareste gaura la prezon :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu eu un service car e ar putea rezolva cu filetele si ce mai este acolo si anume service ul lui Corneliu Caprita , care se afla la Piata Domenii . Nu este fff ieftin , dar este dupa parerea mea cel mai dotat si cel mai bun din Bucuresti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu a planat.....doar se joaca ala cu garniturile pe ea , si ii tot mareste gaura la prezon :)

Pai asta spune tot!

Dragule...lucrezi degeaba! Ia chiuloasa , planeaz-o , garnitura noua, si se rezolva, cu siguranta nu e de la prezon...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadime nu mai recomanda serviceul Caprita nici la cei mai mari dusmani ai tai, o fii dotat serviceul dar e plin de hoti si tzepari.

Ia baga o cautare pe goagal despre Servimpex Caprita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadime nu mai recomanda serviceul Caprita nici la cei mai mari dusmani ai tai, o fii dotat serviceul dar e plin de hoti si tzepari.

Ia baga o cautare pe goagal despre Servimpex Caprita.

Bogdan are dreptate, Vadime. Ia vezi si aici: http://www.volvo-club.ro/forum/index.php?topic=16.0. Eu era s-o patesc acolo cu o pompa de injectie.

vezi si aici: http://vwforum.vwforum.ro/lofiversion/index.php?t12593.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

v70-4m : Daniel, recomandat de "bunicu"  la rubrica Service-uri Recomandate; poate ca dansul e multumit, dar io stiu ce am patit : am platit aproape 2000 roni si am alta problema acu; nu mi-a schimbat uleiul si antig, desi am platit pt asta, mecano spunea ca sunt de calitate f slaba si are el mai bune!; el face rost de piese, respectiv set superior garnit, dar io nu am vazut decat garnit din motor, care era intacta si pe care, asa cred, a incercat s-o puna la loc si nu a mers, asa ca mi-a pus garnit cumparata de mine de la Biri, originala volvo, iar banii nu mi i-a scazut din total; a tot strans la suruburi, dupa ce a refiletat cu M 8 ....; cam asta e istoria;

sfc : mecan zice ca a planat-o dar nu stiu sigur asta, pt ca rez e dezastruos; daca ar fi planat-o, cu garnit noua, totul ar fi fost in regula cred;

Mihai_s40 : cred ca ai dreptate

Brava : multumesc pt recomandare, dar tre sa treaca un timp ca sa mai prind putin curaj si sa  mai strang ceva roni; mi se face sila cand ma gandesc la faptul ca tre sa iau totul de la inceput - cumparat set garnit, planat ....  scl.

in concluzie asta tre sa fac:  :machinegun:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca luai factura pt lucrare, acu' te duceai cu OPC-ul peste el si il inchideai...

Share this post


Link to post
Share on other sites

DA, ai dreptate, sunt cam fraier si increzator in oameni, adica bun de jumulit!

In alta ordine de idei :

sper sa nu fie off topic - cand se descarca bateria poti sa pornesti motorul cu o masch martor in felul urmator?

sa conectezi bat de la martor, plus la plus, minus la masa masch cu bat descarcata, mot de la martor nepornit, scoti minusul de la bat descarcata si dai cheie, apoi reconectezi bat descarc si scoti firele de la martor; intreb pt, ca am stat o ora pana s-a reincarcat bat si am reusit sa pornesc mot de la o toyota cu o bat varta descarcata; nu cumva softul nu permite pornirea mot cand bat e descarcata? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu e chestie de soft. pur si simplu nu mai are bateria forta deloc. am patit si eu anul trecut in iarna la s40.

daca faci asa cum ai zis tu, nu va porni, caci tot curentul de la masina ajutatoare va fi furat de bateria ta lesinata.

1.mai bine scoti bornele de la bateria ta, le legi de caburile de curent catre bateria masinii ajutatoare....pornesti masina ajutatoare, ca sa faca curent.....apoi pornesti masina ta.  dupa ce a pornit....deconectezi cablurile de la bornele tale si iti legi bornele la loc pe bateria ta(asta cu motorul tau pornit) ca sa o incarce si pe ea, saraca.  eu asa am facut dd 2-3 ori si a fost ok.

pe de alta parte, trebuie sa te ajute cineva, ca daca scapi borna de plus si faci vreun scurt pe acolo cred k e cam nasol :)

2.cea mai buna varianta de pornire este sa ai cabluri de curent fff groase, gen 1 cm, si o masina diesel , cu amperaj mare , de la care sa iei curent.  iti va porni la sfert de cheie.    daca incerci sa o pornesti cu cabluri care se gasesc in comert, stai 2 ore langa ea cu cablurile puse, si abia  o ia , ca sunt subtiri, si slabe.  (chestii probate pe pielea mea, in frig si udatura :))) )

bafta. 

ps.....eu acum am cabluri cu care pornesc si camioane la nevoie , cred ca au peste 1 cm diametru :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mihai s_40 : am scris ca scot minusul (masa) bateriei descarcate, dar numai dupa ce am conectat bateria buna a masch martor, asta ca sa nu ramana calculat fara alimentare, deci nu are cum sa fure curent bat descarcata, fiind cu minusul in aer; pe de alta parte, nu exista pericol de scurt, fiind scos numai cablul de minus, iar bateria buna nu are de suportat decat pornirea masch cu bat descarcata; daca mai am ocazia, am sa incerc asa, cred ca o sa fie ok; multam pt raspuns;

Cp si Nm, multi, multi, pt toti Volvistii.

PS : si TURBO!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are rost sa te necajesti. Ia bateria jos, pune-o la incarcat cum scrie cartea, sa nu mai faci vreo boacana.Sau pune alta baterie BUNA.

Cat despre motor: te-ai uitat la chiuloasa pe partea cu supapele , cum arata? se simtea usor la mana rugozitatea ramasa de la planare?se vedea ca e prelucrata ? Daca nu ..ia-o babeste, poate te costa mai putin(de data asta) , ia chiuloasa, si du-o la planat, stai langa meserias!Dureaza maxim 30 de minute!. Asa o sa vezi daca e bine facuta.La mine in oras ,eu amplatit 60 lei ptr o planare.Iei garnitura noua, si o strangi ca la carte, sau asa cum scrie pe ea.Verifici fiecare locas de la prezon, sa fie curat!

In principiu, daca ai stat langa mecanicul care te-a...facut, ai vazut ce trebuie sa faci.Nu te grabi, cheama pe cineva care are o cheie dinamometrica si care sa puna distributia la punct,si stai cu ochii pe el, o sa inveti mai mult decat dintr-un manual  ;) .

Succes, si  nu dispera, cauta pe cineva, caruia sa-i placa mecanica, si nu neaparat sa aiba diploma,ai vazut cum e cu diplomele pe la noi... ;D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sfc : io nu am probl cu bateria, am ajutat pe cineva cu o toyota nepornita de 1 luna si jumatate si am procedat cum scrie in cartea de la s40t4, dar am stat 1 ora sa se incarce; cred ca procedura asa cum am imaginat-o io e buna : folosesc o bat incarcata ca sa pornesc mot si apoi o reconectez pe cea a mashinii cu probl; in fine, cam mult despre asta; despre probl mea : asi face cum ai spus dar nu am un loc pt asta, nu pot sa desfac mot in strada; despre planare: cred ca trebuie facuta la slaif, o mashina cu piatra de polizat care plimba piesa respectiva fixata pe un sasiu mobil - se numeste masina de rectificat; daca se face prin aschiere la raboteza, mi se pare riscant; asi avea pe cineva care stie motoare, dar nu are cheie dinamo si nici nu stiu de unde sa cumpar, am sa caut pe net; multumesc mult, ai suflet de Volvist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O cheie dinamometrica buna e foarte scumpa, la cat o folosesti (in afara de chiuloasa nu prea vad unde) mai bine gasesti una la un prieten ceva cand ai nevoie. Joaca cu bateriile pe mine m-a costat un calculator de mercedes 190.

Share this post


Link to post
Share on other sites

xydexter : am vazut, sute de roni si nu-mi foloseste mereu, cand e cazul o sa inchiriez, sunt firme pt asta, multam de sfat; cat priveste bateria nu fac nimic rau, conectez bateria incarcata si o deconectez pe cea descarc, tocmai ca sa ma asigur ca nu ramane calc fara curent; am fost azi la mecano si m-am luat de el, facea pe mieluselul si apoi s-a bagat el sub maschinen, a gasit ca se scurg picaturi pe la capacul chiuloasei si a strans chiar el suruburile cu chia dinamo, pustiul nu facuse asa; io sunt sceptic in continuare, dar tre sa treaca un timp ca sa ma lamuresc; numai VOLVO! (si red bull, desigur).

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS : am incarcat de patru ori baterii asa cum scrie in cartea s40t4 si nu s-a intamplat nimic rau, dar dureaza una ora si pt mine e prea mult; daca ai o bat buna, indiferent unde se afla si o conectezi la masch, o decon pe cea descarcata, normal e sa porneasca mot si apoi o poti deconecta, pt ca mot nu se opreste! ca sa o pui la incarcat pe aceea a maschinii; toate cele bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai folosit cabluri de la Metro, asta e. Vezi ca este pe-aici un tip care confectioneaza cabluri adevarate. Eu am luat de la el si sint multumit. Ca idee, am pornit un utilaj cu motor de 7 litri, cu bateria slaba (2 baterii) de la un Pajero. Am tinut 1 minut Pajeroul la 1500 RPM si am dat la cheie. A pornit de ziceai ca are baterii noi. Deci cabluri, daca vrei sa porneasca.

sfc : io nu am probl cu bateria, am ajutat pe cineva cu o toyota nepornita de 1 luna si jumatate si am procedat cum scrie in cartea de la s40t4, dar am stat 1 ora sa se incarce; cred ca procedura asa cum am imaginat-o io e buna : folosesc o bat incarcata ca sa pornesc mot si apoi o reconectez pe cea a mashinii cu probl; in fine, cam mult despre asta; despre probl mea : asi face cum ai spus dar nu am un loc pt asta, nu pot sa desfac mot in strada; despre planare: cred ca trebuie facuta la slaif, o mashina cu piatra de polizat care plimba piesa respectiva fixata pe un sasiu mobil - se numeste masina de rectificat; daca se face prin aschiere la raboteza, mi se pare riscant; asi avea pe cineva care stie motoare, dar nu are cheie dinamo si nici nu stiu de unde sa cumpar, am sa caut pe net; multumesc mult, ai suflet de Volvist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

xydexter : am vazut, sute de roni si nu-mi foloseste mereu, cand e cazul o sa inchiriez, sunt firme pt asta, multam de sfat; cat priveste bateria nu fac nimic rau, conectez bateria incarcata si o deconectez pe cea descarc, tocmai ca sa ma asigur ca nu ramane calc fara curent; am fost azi la mecano si m-am luat de el, facea pe mieluselul si apoi s-a bagat el sub maschinen, a gasit ca se scurg picaturi pe la capacul chiuloasei si a strans chiar el suruburile cu chia dinamo, pustiul nu facuse asa; io sunt sceptic in continuare, dar tre sa treaca un timp ca sa ma lamuresc; numai VOLVO! (si red bull, desigur).

De asta e bine sa stai langa "meserias"; doar asa isi fac treaba, si daca ii mai spui cate una alta...ii da de gandit si isi face treaba bine.

Acum mai ai scurgeri de ulei? S-a rezolvat problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Catalin : cablurile sunt destul de groase, curentul de incarcare nu le incinge, nu am avut probleme cu incarcatul ci cu timpul, pt ca nu porneste mot cand se incarca bat de la alta masch si tre sa astept sa termine de incarcat; io vreau sa elimin etapa de incarcare de la alt motor, pt. asta am sa pornesc mot cu bat de la alta masch;

sfc : nu am mai vazut pete de doua zile, dar ma uit mereu si dimineata si cand plec de la serv; sunt multumit de cum porneste si cum merge masch, dar poate ca nu stiu cum tre sa fie, e parerea unui nestiutor; nu imi apare nicio eroare, la tester nu a dat nimic nasol, poate ca totul e in regula si sunt io carcotas, ramane de vazut in continuare; multumesc mult tuturor, am fost placut impresionat de sprijinul tehnic si moral, e de milioane sa primesti ajutor cand ai nevoie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e vorba de incins, ba chiar ar trebui sa se incinga daca trece curent prin ele. Cele din comert par groase pentru ca au o camasa groasa, dar miezul propriu zis este f subtire, la fel si clestii. Iti trebuie un cablu gros si cu clesti buni, lipiti de cablu nu strinsi cu patentul. Iti spun ca este diferenta mare. Am dat curent unui camion cu cablurile de la un aparat de sudura. In 5 minute a pornit fest. Am dat curent si cu cabluri din comert si n-am pornit nici motocicleta ... :D Foarte important!

Catalin : cablurile sunt destul de groase, curentul de incarcare nu le incinge, nu am avut probleme cu incarcatul ci cu timpul, pt ca nu porneste mot cand se incarca bat de la alta masch si tre sa astept sa termine de incarcat; io vreau sa elimin etapa de incarcare de la alt motor, pt. asta am sa pornesc mot cu bat de la alta masch;

sfc : nu am mai vazut pete de doua zile, dar ma uit mereu si dimineata si cand plec de la serv; sunt multumit de cum porneste si cum merge masch, dar poate ca nu stiu cum tre sa fie, e parerea unui nestiutor; nu imi apare nicio eroare, la tester nu a dat nimic nasol, poate ca totul e in regula si sunt io carcotas, ramane de vazut in continuare; multumesc mult tuturor, am fost placut impresionat de sprijinul tehnic si moral, e de milioane sa primesti ajutor cand ai nevoie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar putea fi clestii de vina pt ca suprafata de contact e mica fiind zimtati, dar firul e gros, se vede la insertizare; bine ca stiu acum, mersi mult; daca pornesc motorul cu alta bat, apoi o conectez pe cea descarcata fara sa-l opresc, cam cat ar dura?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cauta cabluri GROASE , cam cat degetul mare.  doar cu asa ceva iti va porni imediat.  testat de je pe masina proprie. cu cablurile care le am acum porneste imediat cu curent din alta parte. (sper sa nu ai degetul mare de 3 cm diametru ca nu vei gasi cabluri asa groase  ;D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale mele au 25 mm diametru. E ceva nu?

@Alexpopeystar; sincer nu te sfatuiesc sa lasi motorul pornit fara baterie. Risti mult si nu are rost. Daca ai cabluri bune, porneste ceas, indiferent daca bateria e moarta. Daca vrei cabluri cauta pe-aici sau zi-mi sa caut nr de telef al baiatului sa-ti faca.

cauta cabluri GROASE , cam cat degetul mare.  doar cu asa ceva iti va porni imediat.  testat de je pe masina proprie. cu cablurile care le am acum porneste imediat cu curent din alta parte. (sper sa nu ai degetul mare de 3 cm diametru ca nu vei gasi cabluri asa groase  ;D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serios man, don't do it, 2 secunde fara baterie si ai peste 80 la suta sanse sa prajesti ceva electronica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now