alexpopeystar68

Am doua probleme - cine ma ajuta?

276 posts in this topic

Multumesc "en gross", m-am lamurit; am cumparat un incarcator nemtesc (asa scrie pe el), la Al Padrino 289, la Carrefour 209, acelasi model Made in Germany - toti se bateau cu pumnii in piept ca acolo e facut; am incercat sa incarc bat de la masch fiemi, pe frigul si ploaia din ziua de marti seara si dupa trei ore, cu cabluri groase cat destul mic, imprumutate desigur, deabia ajunsese la 11,28 v si tot nu pornea, asa ca  povestea cu incarcarea e fumata in acest moment; inca o data multumesc tuturor pt sfaturi, super site-ul, ce bine ca sunt si io p-aci!

In alta ordine de idei, multi care ma vazura cu main maschinen, zisera ca e pentru o duduita, mignona si incepatoare, chiar cu cei 200 cp si 300 Nm ai ei; asa sa fie? daca sunt amatori asi dori sa deschid un topic pe tema asta, pt ca sincer sa fiu, m-am saturat sa descriu si sa caut numai rezolvarea probl. VOLVO sau... numai VOLVO!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Culmea instabilitatii, intreb iar!

- am vazut ca scoate abur pe esap, dar antig e la nivel de peste doua sapt - e normal pt ca e rece afara, sau e alta buba ?

- apoi tre sa schimb uleiul de la servodirectie, e f scazut nivelul si cam negru; ar putea sa piarda pe la caseta? acu doua luni era arhiplin borcanelul, dar mecanoman-ul zice ca nu pierde ulei de la servodir; am inteles ca schimbul tre facut la service, nu e de joaca daca prinde aer; insa pana acum  nu am simtit ca volanul are probl; imi trebuie 1 l ATF Oil , am sa cumpar de la Midnight, sper, dar cum il schimb?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema cu acumulatorul : fiind in garantie si pt ca nu se incarca decat pana la 10,45 v, m-am dus la vendor si mi l-a schimbat fara sa maraie cu unul nou, asa ca am cumparat degeaba redresorul ! asta era cauza ca nu pornea masch nici cu cablurile alea groase; prin iunie l-am incarcat cu cabluri subtiri dar am stat o ora, insa a mers, pe la sf. lui august la fel, iar acu si-a dat obstescul sfarsit; faptul ca a fost lasat sa se descarce, de 4 ori, dar nu complet totusi, i-a venit de hac?  acumulat.  e Varta 61 A/h .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fost defect acumulatorul,probabil element mort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat uleiul de la servodir, e f simplu de facut asta; maschinuca mai face un scartait cand rotesc volanul la max in stg sau drpt, ca si cum ceva nu ar fi uns sau nu ar avea ulei; un coleg zice ca e normal, mie nu mi se pare, iar altul imi spuse ca ar trebui sa pun vaselina tot la servo, in burdufurile de pe axe (care intra in cutia de viteze ); a mai patit cineva asta? 

PS scartie doar cand pornesc si dupa ce sta 1/2 ora sau mai mult, cand e incalzita nu mai face.

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Butucul se blocheaza din cand in cand si tre sa dau la cheie de 20-30 ori pana sa pot porni motorul; am mai obs ca intr-o anumita pozitie a volanului, parca ar ceda mai repede si face treaba asta cu ambele chei; sa fie necesar sa bag ceva unsoare sau e pe duca; ma tem sa nu ramana blocata definitiv.

multumesc anticipat pt un sfat, doua....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie butuc nou, este o problema care se mai intampla la Volvo din pacate .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan G : supernasol, dar ma asteptam la asta; gasesc asa ceva la dezmembrari? sau tre sa ma duc la reprezent Volvo pt unul nou, probabil cu chei cu tot + manopera....., mersi mult pt raspuns.

CpNmTbo muuulti pt toti Volvistii!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai masina are imobilizator si probabil trebuie programat, chiar nu stiu la S40 cum este .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ori trebuie reprogramat imobilizatorul, sau trebuie pus cipul din cheia veche pe aia noua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau asa dar trebuie taiata cheia pt asta ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate inteleg eu, problema e mecanica, de butuc care "agatza", nu tine de imobilizatorul electronic...

Eu, cand/daca voi ajunge la problema asta, ii pun cipul din cheie undeva langa receiver si, pentru pornire, ii pun buton de START/STOP  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema este ca daca se schimba butucul, se schimba si cheia si deci trebuie reprogramat imobilizatorul. Solutia cu cipul atasat permanent de butuc ar merge daca n-am trai in romania  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acuma pe bune cine fura o masina Volvo, hotii prefera alte Volvo, alea cu F in fata, FH, FH12, FM etc ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e mecanicoasa, asa cum scrie muadDib; am miscat de volan stg drpt un pic si s-a deblocat butucul! cred ca io sunt al cu buba, cand ma dau jos, de lene ce imi e, nu trag scaunul in spate si misc volanul cand ma tin de el; la s40t4 si probabil la toate  volvo-urile, dupa ce scoti cheia si incerci sa misti volanul acesta se intepeneste si ramane blocat, nu mai poti da nici stg nici drpta, deci intervine blocajul electronic; azi am vazut ca am deblocat butucul miscand un pic, atat cat imi permite si am pornit pronto; va multumesc mult pentru raspunsuri, sper sa fi intuit corect, altfel ma ingrozeste gandul sa ma duc la reprezent volvo.

CpNmTbo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai volanul se blocheaza mecanic cand scoti cheia din contact. Trebuie sa misti usor de volan stanga-dreapta in timp ce rotesti de cheie ca sa mearga usor, mai ales daca ai oprit cu rotile putin virate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

xydexter : asa e cum scrii, dar ce sa-i faci, pana-i cade fisa lui mambo... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici o problema, eu am mers 2 zile cu tacanitul de la centura in cap, aveam becul ala rosu de la plafoniera ars  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha  :D ; dar matale mergi fara centura? ca numai atunci tacane de-ti vin dracii  ;D; sau ma insel si tacane si cand e ledul ars?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand am luat-o din germania eram prea entuziasmat sa-mi mai pun centura  ;D, dupa 2 ore am oprit la o benzinarie sa ma uit ce naiba tacane si am vazut omuletu' de la plafoniera, atunci mi-a picat fisa, oricum de atunci nu mai merg nici prin oras fara centura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa-i ''plantezi'' centura din dreapta daca nu te intereseaza potera. Scapi de zgomotul nesuferit ce se aude.Mi-a fost groaza sa mai intreb de zgomotul acesta.Credeam ca numai la mine se aude!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu oricum nu merg fara centura, m-a scapat de vreo 3 ori din rahat, dar prima data cand te urci intr-o masina "noua" numai la centura nu-ti sta mintea.  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

sau iei de la dezmembrari numai prinderea metalica a centurii, si o tii mereu bagata la locul ei

Share this post


Link to post
Share on other sites

sau iei de la dezmembrari numai prinderea metalica a centurii, si o tii mereu bagata la locul ei

Nu e prea indicat  :stop: ...poti ajunge impreuna cu masina la..."dezmembrari"  :nono: - asta e din ciclul: ASA NU!  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai prinderea metalica bagata dar nu ai centura atunci in caz de accident ai pus-oX2.Pentru ca ,in caz de impact,airbagul se declanseaza numai daca ai centura pusa(eu asa stiam).Acum imagineaza-ti cum se comporta capul tau in cazul unui impact frontal.Se duce inainte.Daca nu ai centura pusa mai e cum mai e,poate treci prin parbriz si scapi cu viata ::).Dar daca ai prinderea aia si corpul se duce inainte si se opreste violent in airbagul ala(plus detonarea)cred ca nu prea ai sanse sa pleci nedecapitat de acolo...parerea mea :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now