Posted 2 Jun 2009 · Report post Am si eu o intrebare.......cum imi dau seama de mi s-a dus la ambreaj fara sa desfac mai intai?Sintmonele pe care la prezinta : are un scartait,ambreaju e cam tare,daca ii dau in gura aud un scartait metalic si cand sunt la durm intins si fac ceva depasire mi se tureaza un pik,ca si cum as tine picioru in ambreaj vreo 5 sec ceva de genu, nu se supratureaza prea mult,cam 200-300 de turati si o tine pana opresc masina si face o pauza,dar supraturatia imi apare numai cand fac ceva cu ea in forta.Sa se duca discu,placa de presiune,cablu si ceva cilindru sau ce mai are................... ???Merci Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2009 · Report post Primul simptom la ambreiajul dus este ca-ti tine pedala foarte sus. Apoi daca zizi ca ti se tureaza aiurea este un semn. Poti sa o duci cu a doua mai sus putin, schimbi a 5-a si bagi picioru' in ea. daca se tureaza aiurea (patineaza) te pregatesti de un ambreiaj nou. Ca idee schimbi tot kitul: rulment, placa presiune, disc ambreiaj. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2009 · Report post Dupa simptome este discul uzat sau ai ceva probleme la pompa de ambreiaj, ceea ce nu cred. Daca iti patineaza in a 4-a sau a 5-a la viteze scazute e posibil asta sa fie cauza. E bine sa vezi daca nu trebuie schimbata si volanta, daca tot desfaci cutia de motor, macar sa le faci pe toate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2009 · Report post placa si rulmentul.daca tot le schimbi, schimba tot kitulrulment pot sa iti dau eu, ca am unul rulat 2-3000 km, nu se vede nici urma de uzura pe el. e vreo 450 ron ala. iti fac poze...ii faci si tu un pret discul+placa sunt undeva la 7-11 mil, depinde ce iti doresti. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jun 2009 · Report post mi-am gasit in oradea tot kitu cu 12 bete........iar dc il iau fara placa de presiune e 2 bete jumate..... merci Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jun 2009 · Report post 12 MILIOANE ?! E ENORM! !!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jun 2009 · Report post cam multicel ) si la tine probabil placa e cea mai dusa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jun 2009 · Report post Ca si comparatie eu ma luat sapt. trecuta un kit ambreiaj ptr un Land Rover Defender marca Sachs (rulment + placa + disc) si am platit 900 RON tva inclus. E totusi jeep si ar trebui sa fie mai scump ca la Volvo. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jun 2009 · Report post 12 MILIOANE ?! E ENORM! !!!Cum domnu Alex,este enorm.Tu mi-ai dat preturi pt. V 40-ul meu ,la tot kitul de ambreiaj,citez:-placa +disk Luk 720ron-rulment presiune 580 ronTotal 1300ron_si eventual volanta 2100ron ??? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jun 2009 · Report post eu o sa fac o cercetare sa vad ce preturi gasesc in oradea,inafara de cel care l-am mentionat.am gasit rulmentu + disc la 250 lei,noi,acu ce marca nu mai stiu,tra sa vad de placa la cat o gasesc.o sa vb si cu alex sa vad o oferta de pret si de la el. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jun 2009 · Report post Domnu' Claudiu... te-ai uitat si la anii de fabricatie ? masinuta aia e din 1997, cutie M5D si are ambreiajul cu rulment actionat de furca, nu ca la matale hidraulic (Cutie M56). Kitul ala de ambreiaj e pana in 9 milioane ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jun 2009 · Report post Aspectul asta nu l-am luat in calcul,sory Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2009 · Report post Salutare... daca tot se vorbeste de ambreaj... am si eu o nelamurire. Se aude un zgomot la rulmentul de la abreaj in special cand e motoru rece. Am ridicat capota si am observat ca zgomotul vine de la bratul acela de pe cutia de viteze care se misca atunci cand apas pe pedala ( scuze pt descriere dar chiar sunt cam novice in mecanica ) Ambreajul este hidraulic. Cine stie, cu siguranta a inteles din descrierea mea banala ....chiar nu prea ma pricep la mecanica. PS acel brat vibreaza usor iar dak il misc putin nu se mai aude nimik. Cineva mi.a zis ca e rulmentul ala. E ceva grav ? Share this post Link to post Share on other sites