Posted 14 Jun 2009 · Report post Salut... sambata am fost pana la Snagov si pe drumul de intoarcere... intr-o curba am retrgogradat din a 4-a intr-a 3-a pt a intra intr-o curbaundeva la 60-70 la ora , apoi la schimbatea treptelor in superioare nu a fost nici o problema doar ca ambreiajul era foarte moale pana la jumate si de la jumate era foarte tare ... am crezut ca mi-a intrat presul sub pedala si bineinteles am oprit sa ma uit ce s-a intamplat. presul era la locul lui asa ca am decis sa plec ami departe m-am suit in masina si am constatat k nu mai intra in viteza intai. mi-am dat seama ca ambreiajul e cam pa am reusit sa ajung acasa .... am plecat numai cu a2-a de pe loc cu toate ca si aia intra greu. cu motorul oprit intra in viteze fara nici o problema . tin sa precizez ca masina are motor de 1.6 si are 12.000 de km.Ce parere aveti??P.S. maine sau poimaine am sa merg la primus sa vedem ce zic baietii. noroc k masina e in garantie Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jun 2009 · Report post revin cu veti noi... cei de la volvo s-au miscat foarte repede.. intr-o saptamana mi-au inlocuit pe garantie tot kitul de ambreiaj (disc de ambreiaj; placa de presiune; si rulmentul de presiune) problema a fost cauzata de spargearea placii de presiune. Stima! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jun 2009 · Report post nashpa, ce s-a ales de VOLVO daca dupa 12000 de km cade un ambreiaj...Iti dai seama ce se intimpla dupa ce il cumpara chinezii ?... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jun 2009 · Report post Calitate la exceptional la Volvo! Mai fiabila este o Dacia. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jun 2009 · Report post Calitate la exceptional la Volvo! Mai fiabila este o Dacia.Chiar ma gandeam astazi ca imi lipsesti ;D Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jun 2009 · Report post Chiar ma gandeam astazi ca imi lipsesti ;D :D :D :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jun 2009 · Report post Calitate la exceptional la Volvo! Mai fiabila este o Dacia.Welcome ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jun 2009 · Report post Calitate Ford, si lumea facea misto de mine ca la 80k km am schimbat discul de ambreiaj la un Volvo autentic, ma rog nu se stia faptul ca acesti 80k km (minus 9000 de Germania/Olanda) au fost facuti numai in Bucuresti . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jun 2009 · Report post Ma baiatul asta chiar nu se poate abtine?Ma mir cum de nu ia sters nimeni contul pana acum. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jun 2009 · Report post Are si el dreptatea lui intr-un fel.... NU imi este usor sa o zis dar din pacate este diferenta intre D-uri/T-uri si Peugeot/Renault/Citroen si ce or mai fi. Si cu toate astea tot nu mi-as da frumoasa, mancao-ar tata . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jun 2009 · Report post Doamne zici ca sunteti copii mici, daca una a patit ceva nu inseamna ca toata seria e varza, se mai intampla.Vreti sa va povestesc de BMW seria 7 cu nush cate zeci de mii de euro al patronului tatalui meu, luat de nou si in care ploua in portbagaj ? Hai sa fim seriosi pentru dumnezeu.Bine ca s-a rezolvat pe garantie, oricum sa pice la 12k e chiar foarte ciudat, eu tind sa cred ca a fost ceva defect de fabricatie sau montaj ca ma gandesc ca nu ai forjat-o de au sarit tzandari din ea pt ca totusi e 1.6. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jun 2009 · Report post Intr-adevar, nu e tocmai placut. Si se poate intampla si la case mai mari. Vezi de exemplu ce probleme are Mercedes la calitate/fiabilitate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jun 2009 · Report post Sau la grupul VAG unde la motoarele 1.9TDI pica volantele in veselie...verificati forumul vw pt detalii sau numarul celor picate... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jul 2009 · Report post nu pentru asta se da garantie??? Pentru ca este absolut normal sa apara defecte de fabricatie. Atata timp cat rata lor nu este foarte mare, totul este bine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jul 2009 · Report post Stati asa ca nu-i asa!Sa nu uitam ca omul a mers cu 190 a doua zi dupa ce a ridicat masina si ca busit-o tot in a doua zi de a stat 2 luni cu ea la primus. Plus ca 1.6 nu prea e un motor pentru Cotto eu avand placerea sa ma plimb cu el intr-o zi. Omul conduce foarte agresiv....Deh ale tineretii valuri.... In caz ca nu stiai, Matrix, Cotto e unu din baietii aia ale caror motoare le auzi tu noaptea. Ca sa nu mai adaug ca a stat 3 luni pe bara din cauze...obiective Cotto...ramanem amici da? ;D Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jul 2009 · Report post "Cotto e unu din baietii aia ale caror motoare le auzi tu noaptea"Si-a gasit si motoru care sa-l chinuie Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jul 2009 · Report post pai asa se cam intimpla in romania, iti iei un motor si-l chinui cit mai mult, apoi il vinzi dupa 3-4 ani la un...ghinionist - cerind un pret cit mai mare pe masina, ca deh, e "aproape" noua - volanul nu are urme de uzura, etc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jul 2009 · Report post Matrixxx, ai mare dreptate, aici in club sunt oameni atasati acestui brand care pun mult suflet in ceea ce fac si ceea ce vad. Treburi de genul asta cu omorat masini de dragul satisfactiei ca dupa 300 m sunt primul la urmatorul semafor si le-a tras-o celorlalti cred ca sunt un pic depasite pentru ceea ce dorim noi sa fie acest club. Poate e semn de inaintare in varsta sau poate de mai multa intelepciune dar sa omori o masina doar de dragul teribilismului, nu prea mi se mai pare in regula. Zic si eu.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jul 2009 · Report post Matrixxx, ai mare dreptate, aici in club sunt oameni atasati acestui brand care pun mult suflet in ceea ce fac si ceea ce vad. Treburi de genul asta cu omorat masini de dragul satisfactiei ca dupa 300 m sunt primul la urmatorul semafor si le-a tras-o celorlalti cred ca sunt un pic depasite pentru ceea ce dorim noi sa fie acest club. Poate e semn de inaintare in varsta sau poate de mai multa intelepciune dar sa omori o masina doar de dragul teribilismului, nu prea mi se mai pare in regula. Zic si eu.... Sa fim intelegatori...baiatul are doar 18-19 ani... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jul 2009 · Report post daca-mi spui si ca si-a luat masina din banii proprii, munciti - atunci chiar ca devin intelegator Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jul 2009 · Report post daca-mi spui si ca si-a luat masina din banii proprii, munciti - atunci chiar ca devin intelegator e cadou de majorat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Oct 2011 · Report post Oricit de zapacit ar fi pustiul, faptul ca a picat ambreiajul asa repede nu e in ordine... dar hai sa vedem la cite volvo am auzit de astfel de defecte ?! - eu personal am auzit prima data acum , deci unu la .... cite mii , si adaugind ca este o masina chinuita cum ziceti voi este o nota buna si nu una rea . Eu asa o interpretez !!! Si sint convins ca C30-ul pe care si l-a luat fimea nu o sa pateasca asa ceva nici-odata cit va fi la noi ! Si imi aduc aminte, apropo si de Dacii , cind au aparut papucii cu motorul diesel , am dus in service si au inlocuit ambreiajul la fantastica cifra de 650 - 700 km rulati (ati citit bine , nu e vorba de mii). S-a intimplat, dar dupa aia masina nu a mai avut probleme si merge si acum , deci un accident din asta nu defineste o masina. Numarul de astfel de accidente, fata de numarul de masini , da are importanta ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Oct 2011 · Report post Nu dati vina pe Volvo, nici pe BMW, nici pe Dacia sau mai stiu eu pe cine ! De vina sunt LUK, Sachs, Valeo, etc care produc ansamblele volanta \ ambreiaj ! Pe ei sa dati vina ! Ambreiajele si volantele pica in draci la toate masinile, nu are rost sa vorbim de grupul Vag. P.S: Azi dimineata ne-a sosit 2 ansamble volanta cu masa dubla + ambreiaj, BMW 318d din 2005 si Seat Toledo 1.9TDI din 2008, ambele nu sunt la primul schimb de ansamble. Be happy, cand pica, asta e Share this post Link to post Share on other sites