soccerfan

Vechi posesor de XC90

17 posts in this topic

Salve ÅŸi bine v-am găsit,

doru, 37 de ani

am cumpărat un Volvo XC90 din 2005 (D5 AWD) second hand de la Automobile Bavaria in oct 2007, are actualmente 130.000 km. Sunt mulÅ£umit de maÅŸină, cu excepÅ£ia motorizării, mă gândesc să o schimb cu un alt XC90 peste 3-4 luni, când expiră leasingul actual.

maÅŸina a văzut Turcia, Grecia, Germania de 2 ori, Cehia de 2 ori...Va vedea ElveÅ£ia peste cca 10 zile. Am făcut cca 35.000 de kilometri cu ea în 20 de luni, o revizie la Primus Auto BucureÅŸti (cost 4000 RON, nu au fost probleme deosebite).

baftă max. tuturor ÅŸi mulÅ£i km cu puÅ£ine probleme!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit printre noi!La cat mai multi km fara probleme!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bine ai venit.

Astaptam si niste poze cu masina :-*:-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bine ai venit.

Ce ai de reprosat motorului?

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

probabil ca 163 de caluti sint cam putini pentru greutatea masinii.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in cazul asta l-as sfatui sa nu mai astepte inca 3-4 luni..

Mai am vreo 3 masini cu discount de 10,000 Eur

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in cazul asta l-as sfatui sa nu mai astepte inca 3-4 luni..

Mai am vreo 3 masini cu discount de 10,000 Eur

Best,

H

păi aÅŸtept un semn, deja am declanÅŸat discuÅ£iile cu dealerul din Cluj, dar nu îmi place stocul. să continuăm pe privat, vă rog

Share this post


Link to post
Share on other sites

probabil ca 163 de caluti sint cam putini pentru greutatea masinii.....

da, 120 kW pt aproape 2100 kg masă proprie = o mică submotorizare, în opinia mea. CVA-ul este cel care accentua senzaÅ£ia de submotorizare, asta este o altă părere personală. totuÅŸi, nimic serios/generator de situaÅ£ii periculoase pt un ÅŸofer atent, care îÅŸi cunoaÅŸte maÅŸina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

păi aÅŸtept un semn, deja am declanÅŸat discuÅ£iile cu dealerul din Cluj, dar nu îmi place stocul. să continuăm pe privat, vă rog

Adresa ta de mail este cea din profil?

Ti-am trimis un mail

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bine ai venit.

Astaptam si niste poze cu masina :-*:-*

MulÅ£umesc tuturor pt urările de bun venit. Din păcate, nu am nicio poză care să respecte restricÅ£iile de mărime de pe forum. Oricum, nu este nimic ieÅŸit din comun - culoarea este black solid, echiparea, din ce îmi dau seama pe http://www.volvocars.com/ro/All-Cars-MY09/Volvo-XC90/which/Pages/default.aspx, este Executive

poate cu o proximă ocazie să fac câteva poze mai mici...sau poate participă la vreo întâlnire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca ai ACDsee (sau alt program pt imagini) poti sa-i dai resize si le faci mai mici  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Paint  se apasa Ctrl+W si se alege dimensiunea dorita, succes .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat despre submotorizare e discutabil, mergi cu un Touareg R5 dupa care o sa iubesti XC90ul.

Ca idee  cu 300E se pot scoate ~200 CP din motorul tau ceea ce este mai mult decat ok, CVA este de rahat cand vrei sa alergi masina dar pt mers linistit este exceptionala .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat despre submotorizare e discutabil, mergi cu un Touareg R5 dupa care o sa iubesti XC90ul.

Ca idee  cu 300E se pot scoate ~200 CP din motorul tau ceea ce este mai mult decat ok, CVA este de rahat cand vrei sa alergi masina dar pt mers linistit este exceptionala .

Să fim serioÅŸi, comparaÅ£ia cu Touaregul este gratuită. XC90 ÅŸi Touareg fac parte din aceeaÅŸi clasă SUV, dar joacă în ligi diferite. Poate un SAAB 9-7X, un Lexus sau un Infinity să fie niÅŸte routieri demni de comparaÅ£ie cu XC90.

Cât despre chip tunning - nu mă interesează, nu pentru asta am luat maÅŸina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este adevarat, Touaregul este mai scump deci nu face parte din aceiasi liga si in plus Touaregul are si diferential blocabil si suspensie pneumatica iar daca are sigla de Cayenne e si mai naspa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now