Sign in to follow this  
Followers 0
Guest alinsp

Rezervorul...

5 posts in this topic

Imi intra maxim 51 L in el..Iar in carte scrie ca are 60...Am alimentat dupa ce mi-a scris "FUEL..".Cati litri mai am cand scrie deja treaba asta?Inainte sa-mi apara asta mai aveam vreo 15 km de facut cu motorina ramasa(cel putin asa zicea pe ecran)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

din ce am citit intr-un manual de utilizare, in momentul in care ti se aprinde becul galben mai ai cam 6 litri de motorina, adik rezerva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal,ar trebui sa-ti mai ajunga pt aproximativ 100Km

Aproape toti constructorii de automobile folosesc aceasta marja(in caz ca esti la drum si nu gasesti chiar imediat o benzinarie.)

Pe de alta parte,nu-ti recomand sa mergi mai mult de 10 Km din momentul in care s-a aprins becul in bord

deoarece risti sa tragi de pe fundul rezervorului toata mizeria ce s-a adunat in timp si s-o bagi in "circuit"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am observat ca atunci cand fac plinul nu imi indica la bord k ar fii plin...Aacul este cu o linuiuta mai jos decat ultims linie rosie de sus...

Dupa ce m-i se aprinde becul galben mai pot sa fac 60km(asa imi indica la bord)...Dar eu am mers pana la terminarea km care imi erau indicati de computer...Ce m-i se pare suspect este k nu pot sa bag 60 l. Dar o sa merg pana la terminarea motorinei sa vad care este eroarea la indicatori...Daca ar trage mizerile de pe fundul rezervorului,in mod normal nu s-ar oprii in filtru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu intotdeauna ceea ce scrie in carte este si adevarat. de obicei eroarea este in plus. cauzele care pot conduce la o alimentare "insuficienta" pot fi multe. una dintre ele este ca rezervorul sa fie lovit (ceea ce este putin probabil nefiind ca la Dacie expus direct). o alta este furtun de supraplin. langa busonul pe unde alimentezi este o gaura, conectata la suprafata cea mai de sus a rezervorului, cel prin care rezervorul tau respira atunci cand alimentezi si ajungi la plin. acesta are rolul de elimina "punga" de aer ce se formeaza intre nivelul carburantului si suprafata rezervorului. daca aceasta gaura este obturata, in rezervor se formeaza acest bloc de aer si nu mai poti alimenta pentru ca fizic nu mai ai unde. de aici si indicatorul de combustibil care-ti indica nivelul acestuia si nu partea cu aer :D. poti verifica foarte usor: alimenteaza cat incape, plimba-te 1-2 km (de preferinta drum virajat pentru balans) si incearca sa alimentezi din nou. poate o sa fi surprins daca vor mai intra cativa litrii....

M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0