Sign in to follow this  
Followers 0
Guest ted

Alimentare incorecta

12 posts in this topic

Salutare la toti!

Am un V40 1.9 D model 2001.In mers dintr-o data s-a apropit motorul.Cu ajutorul pompei de amorsare dadeam de vreo 5-6 ori pornea destul de greu mergea 1-2 Km si cum dadeam de o panta se oprea.Daca nu era sa se opreasca in panta se oprea cand o calcam putin.

In sfarsit dupa chinuri ajung la destinatie.Nu stiu efectiv care e cauza.Nu apare nimic in bord , motorina in rezervor era destula.Am bagat un aditiv de curatat injectoare si tot nimic. Am schimbat filtrul de motorina si acum nu se mai opreste in panta ci la viteze mari ( 150-160 Km ) exact cand sunt in vreo depasire sau ceva.

Daca are cineva idee ce se intampla va rog din suflet ajutati-ma ...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

You should not get a diesel in the first place...  ;D

In rest, trebuie sa incepi sa verifici pompe, injectoare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai putea sa fii mai explicit. ;D

Cel putin hai sa vedem de la cauzele cele mai putin costisitoare pana la cele radicale.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi cum stai cu pompa,du-te la un pombagiu bun,da sa fie bun,ca altfel te vei plimba ca mine.Mai are alte sintome? fum negru sau alb lasa in urma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alte simtome nu mai are doar asta acum ca din cand in cand se opreste in mers la turatii mari.Nu scoate fum negru sau alb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

...Imi suna f cunoscut ce descrii tu. :) E infundata pe undeva; eu banuiesc ca la sorbul din rezervor.

Ca sa nu umblii degeaba la sorb, intai desfa ventilul cu care se scoate apa de la filtru. Ar trebui sa curga aproximativ o ceasca mica de motorina (de preferat atunci cand se opreste). Daca nu curge sau curge f putin, problema e inainte de filtru.

Mai era varianta sa sufli cu aer comprimat pe turul care vine din rezervor, acolo, inainte de filtru... dar tu probabil ca ai pompa in rezervor si nu stiu daca merge varianta asta.

Si eu am patit la fel. Inca mai e infundata, undeva pe la pompa de injectie.

Iti recomand sa fii atent de unde pui motorina. De preferat, numai de la Rompetrol... vei simti imbunatatiri dupa 1 plin-doua.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recunosc ca nu am patit sa mi se opreasca motorul, dar iti pot spune ca am avut probleme de alimentare cand amestecam motorina. Am fost la service si cei de acolo au tot cautat si cercetat dar nu au gasit nik. In final mi-au recomandat sa fac alimentarea de la o singura statie si de un singur tip de motorina. Sa merg asa cel putin 1000 de km si sa revin daca mai face probleme. De atunci alimentez doar de la Rompetrol. Recent am trecut pe motorina Alto 55, care e foarte buna.

Am schimbat atunci o electrovalva care regleaza avansul la motorina, situata tot langa pompa de motorina. S-a cunoscut dar nu suficient de bine, caci am pus una SH. Mi-a zis mecanicul ca daca aceasta se infunda, masina nu va mai putea trage motorina, si voi simti ca masina nu trage, sau ca nu are alimentare. Recunosc ca nu am asteptat sa vad daca are dreptate si am schimbat-o.

Verifica si tu daca ai asa ceva, dupa cum apare in poza, si daca poti schimb-o. Una noua e aproape de 400 de euro, dar poate gasesti la SH ceva mai putin uzata.

post-1509-12877863315768_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi poti spune ce sintome aveai v40tdireb ca a trebuit sa schimbi electrovalva aia?  nu pornea la prima cheie si trebuia sa bagi picioru in acceleratie ca sa porneasca cum trebuie?era uda cu motorina?si cat ai dat pe ea noua sau s-h? masina mea trege foarte bine si scoate si un fum negru,ulei nu papa  ;D

merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primul simptom a fost ca nu avea putere, nu simteam ca trage ca un motor diesel de 90 CP. In plus, cand porneam dimineata, scoatea un fum alb, si trebuia sa astept pana sa plec de pe loc. Mecanicul mi-a zis intial sa ma profilez pe un singur tip de motorina, sa nu mai alimentez de oriunde. M-am profilat pe Efix de la Rompetrol, iar recent pe Alto 55.

Dupa un timp de mers cu Efix, a mai disparut din fum, dar tot nu avea putere. Nu puteam face depasiri, si trebuia sa apas bine pedala de acceleratie ca sa ating 130 km/ora.

Am gasit la SH o piesa mai noua, am schimbat si s-a cunoscut diferenta. Acum, dupa ce am trecut pe Alto, parca zboara. Pe piesa am dat vreo 20 de ron (200 000 lei vechi). Piesa in sine nu e uda, caci e acoperita de un cauciuc, dar daca ai scurgeri pe acolo, eu iti rcomand sa o schimbi, sau sa ii verifici garnitura de cauciuc intre electrovalva si pompa. Electrovalva se strange, prin infiletare, de pompa (cu cheie de 20 sau cam pe acolo).

Dupa ce am scos electrovalva mea, si m-am uitat la dansa, am observat ca era foarte imbacsita cu mizerii, fata de cea pe care luasem.

Cat am alimentat de la MOL cu motorina, si a mea a scos un fum negru de credeam ca e pe duca. Nu puteam accelera ca ii innegream pe toti din spatele masinii. Tragea foarte bine cu motorina MOL, dar fumul negru nu mi-a placut deloc. Abia dupa ce am parcurs vreo 600 de km cu Alto mi-a disparut fumul negru.

De luni insa, am o problema cu pompa de motorina, in sensul ca se autoaccelereaza, chiar si dupa ce scot cheia din contact si o las la relanti. Mecanicul a zis ca se intereseaza de cea mai buna varianta pentru mine si sa revin saptamana viitoare pe la el. Vad atunci ce e de facut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inseamana ca nu mi dus,ci numai garnitura,ca a mea merge ca avionu,nu am treaba la depasiri si ajung lejer la 160....

merci.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rebelu

Ai putea sa dai mai multe detalii sau poze legate de schimbatul acelei electrovalve?

M-am uitat la ea in toate felurile dar nu imi dau seama cum se desface.  ???

Chiar... pana la urma ai rezolvat? Cum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa o desfaci, iti trebuie o cheie de 20 parca. Nu am cum sa pun acum poze. Atentie la calul de senzor sa nu il dai peste cap. Are si o garnitura intre electrolvalva si pompa de motorina, si sa fii atent sa nu o scapi cand scoti electrovalva.

La problema mea de autoaccelelrare inca nu am gasit o rezolvare. Acum sunt in concediu, dar in august ma voi ocupa mai indeaproape de ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0