Midnight Caller

Modificari la S70

75 posts in this topic

Ehh, o sa am un motor "stelist" pentru o perioada de timp... dup-aia o sa fie totul cum trebuie ;) Voi sariti cu cereri daca vreti careva filtru sport, ca e deja la vanzare, l-am luat cu 110RON, il dau cu 100RON negociabil :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex !!  Injectoarele de pe S/V70 T5 sunt albastre si au 395cc .Eu asa am. Exista si cele verzi de 450cc care s-au montat pe R.

In rest totul e OK!

Share this post


Link to post
Share on other sites

din cate am vazut prin cataloage, cele de s70 2.5t cum am eu sunt rosii si au 328cc iar cele de t5/r sunt albe si au 350cc ! Mai sunt cele de s60r care sunt verzi intr-adevar si au 400cc nu 450 ! Am inteles ca au  ai fost ceva modificari pe la culori, de aici confuziile...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri au venit injectoarele reconditionate de T-5. Din pacate unul din ele era blocat, desi bobina din el era buna (in jur de 20 ohmi). Momentan pana ma lamuresc cu expeditorul, merg cu 4 albe si unul roshu. Mersul masinii nu s-a modificat momentan in niciun fel, dar dupa ce fac si evacuarea... la chipulit cu ea ! ;D

Deci update de lista :

Furtune - SAMCO Sport

BOV - Forge Motorsport

Manual Boost Controller (bleeder type) - de la SRZ

Ceas boost - ProSport.

Filtru aer conic Lampa AF-2 Italy (rosu... momentan)

Injectoare S70 T-5 360cc/min - BOSCH albe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex, cind iti faci evacuarea, sa-mi spui si mie, poate reusesc sa-i fac si eu un downpipe pe 3" pentru inceput si mai incolo un 2,5" dupa catalizator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai... astept sa-mi vina downpipe-ul pe 3" de pe ebay... S-ar putea sa fie o mica problema pt ca downpipe-ul e pt "anglrd flange" iar eu am "straight flange"... Si s-ar putea sa nu se "pupe" nici la distanta intre suruburi, cred ca e pt. 19T. Vedem ce iese, si te tin la curent ! Oricum o sa mai dureze ceva pana adun "malai"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

"all three housings (angled, straight and conical) are interchangeable and can be placed on any TD04HL turbo (13G, 13T, 15G, 16T, 18T, 19T, sorry if I forgot anyone!) by removing the center band clamp. Outlet sizes are <2.5" for the conical, >2.5" for the straight, and ~3" for the angled outlet. They also come with varying wastegate actuators, with the angle-outlet turbos receiving the 300/70 actuator with the strongest spring (straight outlet 16T was 215/60, conical 15G was 150/30, others may vary)."

Nu pare a fi o problema majora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, am citit si eu asta, si ca teoretic s-ar putea pune un compresor de 19T pe un 13G, dar... ;D Nu stiu ce e acel "center band clamp"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai oameni in ce limba vorbiti voi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex:

"If you have a TD04HL-13G on it now, and want's to upgrade to a TD04HL-15G, the turbine housings and oil/water connections should all be the same, it should bolt right on. No need to even unhook the DP, just undo the v-band clamp that holds the center section on to the center section and pull it off (undo the water/oil lines)."

"The fuel pump and exhaust should be fine with the amount of air a 15G will add to the mix. If I were you I'd invest in a wideband to keep tabs on what is happening, put the 15G on, and then start slowly raising the boost levels until it shows signs of stress (pinging, or leaning fuel mixtures). And leave it there. Or do something about the ECU and injectors and keep on raising the boost more. Depends on your goals."

Deci e simplu.

Pentru ffff: vorbim de interschimbarea unor tipuri de turbine, fara prea mari modificari la downpipe sau galerie. E un limbaj cam cifrat, stiu  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boon... A venit downpipe-ul, am vorbit si la Pitesti, tot traseul (fara finala) ma costa in jur de 15 mil. cu tot cu manopera... Cand ii voi avea "de aruncat", ma duc frumusel pana la ei, si o "rezolv" definitiv ;D

Poze cu DP-ul pe 3" mai jos :

[attach=1]

"Leistung int." = Intended for Performance

[attach=2]

[attach=3]

...Si cam cat e fata de o mana umana...

[attach=4]

post-7-12877864708137_thumb.jpg

post-7-12877864708377_thumb.jpg

post-7-12877864708587_thumb.jpg

post-7-12877864708817_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate vad eu,ti sa pus pata  rau, pe saraca masinutza ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep ! Si inca mai am ! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cate vad eu, ideea de baza este: bani sa fie, ca de idei nu ducem lipsa... :salut:.. zic si eu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda... vesti proaste, downpipe-ul pe 3" e muuuult prea mare pentru turbinutza mea amarata. Asa ca am de ales intre doua optziuni, fie un 18T sau 19T cu downpipe-ul asta, fie un alt downpipe... Momentan i l-am dat lui tommytza sa vada daca lui i se potriveste, eventual cu o flansa mica de adaptare sau cu alta flansa in cap, daca nici lui nu-i merge si nu alege sa-si puna alta flansa si sa pastreze downpipe-ul, care dupa parerea mea e lucrat la mare arta... se pune in vanzare.

OBX Performance downpipe, din inox 304 (e cam cea mai buna calitate) diametru interior 7cm, distanta intre suruburile flansei ~10.2cm, contine si filetul pt. sonda lambda si racordul flexibil. Din descrierea celui de la care am luat-o este pentru "angled flange", dar cu putin noroc merge si pe "straight flange". O dau cu cat am luat-o, adica 580RON.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si in final masinuta cati cai va avea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

250 la motor, probabil vreo 200 la roata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

250 la motor, probabil vreo 200 la roata...

si acum cat are ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am tot intrebat estimativ pe forum... ;D Nu stiu inca, estimez peste 200... poate un 205-210... la motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am tot intrebat estimativ pe forum... ;D Nu stiu inca, estimez peste 200... poate un 205-210... la motor.

un dyno ar rezolva dilema  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Decat 3 milioane la dyno, mai bine mai faci ceva la ea. :D

Popometrul meu oricum o crediteaza cu 200 cp :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Popometrul tau trebuie recalibrat pt. ca aseara la 02:30 AM, am iesit pe strada cu evacuare noua pe 70mm ;D... Lucrarea a durat de la 16:00 pana la 2 jumate noaptea... Am scos doar trei poze mai relevante, atelierul se numeste All Custom Tuning (www.allcustom.ro), si baietii sunt chiar destoinici !

Partea intre turbina si imbinarea de la mijloc (comparata cu cea veche)

[attach=1]

Cealalta bucata, dupa toba intermediara

[attach=2]

Vedere din spate a ansamblului... Mai trebuie doua tips-uri, care vor apare pe masina Luni, pt. ca deja mi-a topit spuma dintre bara si armatura metalica ;D

[attach=3]

Sunetul dat de intermediara direct-flow de la MagnaFlow este CRIMINAL, insa pe plaja 2000-3000rpm este in habitaclu un "muget" ce imi depaseste limita de suportabilitate... Sper sa il "rezolv" cu un catalizator + inca o intermediara. De tras masina CLAR trage mai bine, acum scartaie aproape toata a I-a, pana la 70-80km/h, iar boostul urca pe la 10-11PSI si cam ramane acolo ;D

post-7-12877865057479_thumb.jpg

post-7-12877865060352_thumb.jpg

post-7-12877865063291_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe... frumos

Poate faci un filmulet cu ea  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am luat SI MONTAT tips-urile, am ales doua ovale de la BORLA, taiate pe drept, ca pe oblic nu mai aveau baietii prin stoc, si trebuia sa o rezolv pana imi lua foc bara spate ;D

Cam asa a iesit, sper sa va placa si voua, pt. ca eu unul sunt incantat !

[attach=1]

post-7-12877865091742_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now