flosideea

se tureaza singura

17 posts in this topic

cand sa plec cu masina a inceput sa se tureze singura  aveam shi  ac-ul pornit , am oprit ac-ul shi nu sa mai turat. am repornit ac-ul shi nu am mai avut probleme. ce poate fi??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu cand mergc cu AC pornit cand schimb treptele de viteza la turatii mai ridicate, imi coboara mai greu la relanti, daca il opresc dispare aceasta problema. Poate ne ajuta careva... ca la AC chiar nu m-am bagat deloc pana acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu cand am vrut sa schimb viteza am calcat pedala de ambreaj shi sa ridicat in ture..... 3500 a scazut .... sa ridicat iar..... iar a scazut in interval de 7-8 secunde ma tot sacait asha repet am oprit ac-ul shi apoi nu a mai facut am mers apoi cu ac-ul pornit shi nu am mai avut probleme , astazi nu am pornit-o inca dar sper sa nu mai am surprize

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curata motorasul de relanti de sub clapeta de acceleratie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pot curata eu motorasul sau trebuie mers in service?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar daca pe langa cele mentionate mai sus, da si in nas si nu creste turatia cand este in viteza mai mult de 3000 rpm?

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ori ai filtrul de aer EXTREM de imbacsit, ori ceva erori prin ECU... Ai mai pus-o pe un tester in ultima vreme ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, acum vreo 2 luni, cand mi s-a aprins check engine. La Primus au zis ca e sonda lambda (din nou - am schimbat-o anul trecut). De atunci toate bune si frumoase, insa fara ca eu sa schimb sonda - sunt frustrat, iti dai seama...

Acum, din ce-am vorbit cu mecanicul, s-ar parea ca e valva de relati pt turatia haotica, insa am constatat ca pe langa asta a mai aparut si mersul asta "in nas", cu turatii de max 3000  :-[

Va tin la curent...

PS: O alta chestie pe care mi-a spus-o a fost ca se intampla ca relantiul sa o ia razna inainte de revizii - eu mai am 2000 km pana la rev.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am crezut ca e de la benzina, dar nu e - am bagat de 100 si degeaba. Am curatat si valva.

Cand e motorul rece si plec de pe loc nu mai trage, apas degeaba pe pedala ca e inecata, dar fara sa se opreasca mototrul. Isi revine treptat. Trage aer pe undeva cumva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbari in consum, ceva ? Vreun check engine aprins ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai am spus mai sus ca e check engine aprins de luni bune, iar testerul zice ca e sonda lambda; dar simptomele le are de maxim 2 saptamani. Consumul e acelasi - 13l/100 cu tot cu AC

Se poate intampla ceva urat daca merge asa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumva cand ti-au montat sonda lambda... ti-au IZOLAT firele care ies din sonda, sau sunt libere ? Ce eroare iti da mai exact la sonda ? Legat de HEATER ? Slow Response ? Spune-ne toata eroarea ! Scuze pt neatentia legata de Check...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De heater, dar mai mult nu stiu sa-ti spun - de-aia ma exprim cu cuvintele mele  ???

PS: Ca tot uit sa te intreb: urmaresc de luni de zile postul tau legat de S70 si nu apar poze... ce-i facem?  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca ai si niste sigurante legate de incalzirea sondelor lambda... noteaza BINE codul de la cd-player, scoate siguranta cu siguranta si verifica-le !

Poze sunt cateva cu masinuta, insa din spate ;D... si e si un filmuletz pe "Modificari la S70"... Enjoy !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Codul e notat (in cap); multumesc pentru sfat!

Poti sa citesti mai atent ce-am scris mai devreme?  ;D

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit atent, chiar de doua ori, si nu vad nicaieri ca ai fi verificat si sigurantele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, nu, scuze, ma refeream la faptul ca am modificat mesajul ulterior si am adaugat acel PS. Nu vazusem ca imi raspunsesei intre timp! Scuze ca ai mai citit toate mesajele inca de 2 ori  :tongue3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now