Victor

Cp Vs. Nm, Diesel vs Benzina , FWD vs RWD vs AWD, discutii interminabile

Ce considerati mai important si de ce?   74 votes

  1. 1. Puterea sau cuplul?

    • Cp (puterea)
      30
    • Nm (cuplul)
      44
  2. 2. Combustibilul

    • Benzină
      8
    • Diesel
      6
    • altul (menţionat în mesaj)
      0
  3. 3. Tracţiunea

    • FWD
      5
    • AWD
      8
    • RWD
      1

Please sign in or register to vote in this poll.

382 posts in this topic

La o benzinica in a 3 a ai 170, vezi tu, asta e diferenta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am plimbat ieri la intalnirea cu Volvo - Romania , cu un XC60 D5 185 Cp , nici nu se compara cu 2.5 T-ul lui Alex .

+ Ca dieselul dupa 4500 de ture "trage in gol" pe cand o benzina turbo are cuplu de la 2000 rpm pana ii taie benzina  + ca dieselurile au si ceva lag .

In concluzie Benzina RULESSS!!  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am plimbat ieri la intalnirea cu Volvo - Romania , cu un XC60 D5 185 Cp , nici nu se compara cu 2.5 T-ul lui Alex .

+ Ca dieselul dupa 4500 de ture "trage in gol" pe cand o benzina turbo are cuplu de la 2000 rpm pana ii taie benzina  + ca dieselurile au si ceva lag .

In concluzie Benzina RULESSS!!  :D

  Pai exista diferenta intre XC60 D5 si S60 D5 din cauza greutatii!

  Lagul ala e intradevar enervant, dar eu m-am obisnuit cu el si imi pregatesc pedala din timp  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La o benzinica in a 3 a ai 170, vezi tu, asta e diferenta :D

diferenta e ca atunci cind tu ai 170 intr-a 3a io sint deja cu 1km inaintea ta ! cu motorina, sa traiti !

si sint acolo cu tot cu lag-ul turbinei si cu imposibilitatea de a ajunge in 5000 rpm

Share this post


Link to post
Share on other sites

la diesel e o prostie sa schimbi oriunde in afara plajei de cuplu maxim (la s60 , intre 3000 si 3500 rpm)

daca veti incerca , voi benzinarii, sa verificati un diesel ducindu-l, ca la benzinare, la rosu , atunci nici nu stiti ce-ati pierdut !

nu poti merge cu un diesel la fel ca cu o benzinara, aci se piloteaza (conduce) altfel. daca nu va place sa schimbati des, foarte rapid, ramineti pe benzina.

dupa citeva sute de km te obisnuiesti si cu lag-ul si sa nu ratezi schimbarile 5-4 si 3-2

Share this post


Link to post
Share on other sites

probabil ca suna stupid pentru iubitorii fanatici de tractorase moderne (diesel) insa eu nu voi trece NICIODATA pe diesel. Doar benzina si daca se poate - turbina cit mai mare.  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai Iuli eu le am pe amandoua in ograda si crede-ma ca benzinara trage mai bine, mult mai bine.  Faptul ca tu stai pe acolo(dupa un T5) e una dar nu poti sta mult timp dupa un T5 pt ca se infunda FAPul si LAREVEDERE :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

io am vorbit , fara cip, fara infundare.

cu cip, la revedere, nici nu ma mai vezi dupa 15 secunde....

Share this post


Link to post
Share on other sites

alex, daca ai avea un T6, te-ai mai intoarce la un T4 ?  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muuuulte vorbe.

Insa avem solutii. Hai sa va explic ce am in cap:

- IN COLTUL DIESEL: S60, motor D5, aranjat frumos de Iulirx. Capacitate 2401 cmc, DIESEL, 2008.

- IN COLTUL BENZINA: S40, motor T4, aranjat de BiriV. Capacitate 1984, BENZINA, 2002.

Exista o diferenta de greutate in favoarea S40-ului, dar care este mai mult decat compensata de displacementul mai mare al D5-ului, sper ca sunteti de acord cu asta.

SE PROPUNE UN MECI!

BiriV si-a dat deja acordul, ba mai mult, se si poate deplasa la Ploiesti pentru aceasta ocazie. Eu voi asigura filmarea, cronometrarea, si alte maruntisuri. Mai este nevoie de raspunsul lui Iulirx si de gasirea unei locatii propice. Eventual si a unui mic pariu, de natura haioasa (de genul muscare de lenjerie murdara, etc. :D ) sau baneasca.

IULIRX: E timpul sa dai substanta tuturor vorbelor tale. YOUR MOVE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu prea e corect testul - vroiam sa vad participante 2 masini STOCK, cu tuning-uri se poate ajunge la rezultate ciudate...

Insa pentru inceput, e bine si asa.

Hai cu filmarea - poate ne stringem mai multe masini in Ploiesti, pentru show.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presimt "mult fum" pentru nimic ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

sint in nigeria in perioada 23 iulie - 23 august

apoi 1 luna sint acasa, si tot asa....

deci, in perioada (aprox) 25 aug - 5 sept sint acasa si disponibil.

io zic sa facem cu masinile stoc (fara cipuri si alte alea, alea) daca se vrea asa. daca nu, o facem si cu cipuri, insa nu cred ca asta va mai spune ceva despre masina in sine.

deci , muadDib - tu fiind organizatorul- astept cu interes noi vesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca gasiti o locatie propice, fara carute si radare ma inscriu si eu cu un T4 stock.  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ma ocup. O sa caut locatie buna, si o sa incerc sa maresc si actiunea astfel incat sa o transformam si intr-o intalnire simpatica cu gratare & shit. :D

Nu stiu insa daca pot scoate cipul lui Biriv, ca nu e powerbox plug&play ca al tau.

Insa consider ca nivelul de modificare la ambele masini este destul de similar, deci totul va fi in parametrii clari ai "polemicii" fara de sfarsit la care asistam de o vreme incoace :D

LE: Vad ca mai sunt doritori. Perfect! :D O sa aduc si ceva BMW-uri. Sa lamurim si cu RWD vs FWD. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

in perioada in care sint in nigeria n-am cum sa fiu contactat la telefon, asa ca , te rog, mai scrie pe forum noutatile.

forumul e singura cale de a afla noutati. (pentru mine )

ps. la bere si mici contribui si io.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa-i raspund eu lui iulirx:

Maine e 22, nu 23 .... deci am putea sa incercam maine. Ce zici?

Cat despre masini stock aici nu sunt candidatu' potrivit ... la mine nu merge cu pune cipu', scoate cipu .... e scris in ecu softu.

Dar ii pui si tu vro 10 cipuri ... eu n-am oricum nimic impotriva.

so?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai da. dar numai miine, ca poimiine dimineata plec. da-mi un telefon 0726717961 sa stabilim ora, alea, alea, ca miine mai fac si bagajul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vorbim maine de dimineata ... momentan masina e in servis (deh .. are niste ani saraca) ... dar ar trebui sa o iau in seara asta ... daca se amana ceva ... ramane pe cand te intorci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vorbim maine de dimineata ... momentan masina e in servis (deh .. are niste ani saraca) ... dar ar trebui sa o iau in seara asta ... daca se amana ceva ... ramane pe cand te intorci.

Deci amanam pana la Nationala ... nu am scos masina din servis :(.

Succese in Nigeria !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai baieti titlul topicului este CP vs Nm nu "cine o are mai mare" (la dara de fum ma refer) .

Asa ca hai la subiect .

Discutia era ca Nm, nu ajuta cu nimic daca carapacea este grea, un V70 incarcat ajunge la 2T, cum muti asa ceva cu 109 CP ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda, sa revenim (la "cearta").  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am intarziat cu raspunsul , Matrixxx, dar T6 e pentru milionari in euroi nu in lei vechi precum sunt; cand am luat t4, umblam dupa un golf tdi, ca tot poporu' ; da cand m-am suit in t4 si am vazut cum arata, nestiind de fapt ce poate sa faca, mi-am zis instantaneu : pe asta o iau chit ca-mi goleste buzunaru'; scuze pt off topic, da' nu mai fac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stai linistit, am glumit. EU te felicit pentru ca ai reusit sa-ti iei bijuteria dorita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now