Victor

Cp Vs. Nm, Diesel vs Benzina , FWD vs RWD vs AWD, discutii interminabile

Ce considerati mai important si de ce?   74 votes

  1. 1. Puterea sau cuplul?

    • Cp (puterea)
      30
    • Nm (cuplul)
      44
  2. 2. Combustibilul

    • Benzină
      8
    • Diesel
      6
    • altul (menţionat în mesaj)
      0
  3. 3. Tracţiunea

    • FWD
      5
    • AWD
      8
    • RWD
      1

Please sign in or register to vote in this poll.

382 posts in this topic

Or sa vina si alea, la sfarsitul lui august. Si o sa ii editez TOATE posturile din ultimul an si o sa bag youtube-ul... :D

corect ar fi sa editezi toate posturile , si ale mele, si ale altora.

sint curios sa vad daca benzinarii isi vor asuma rezultatul. eu, da.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai linistit, ca editez tot ce e de editat. Binenteles ca benzinarii isi vor asuma victori... pardon, rezultatul. :D

nu prostesc pe nimeni. sportivitatea NU inseamna 0-100 , nici sfert de mila .(sorry)

voi, altceva in afara de liniute, mai aveti de spus ?

Man, nu te poti autoproclama Campion mondial de SAH cand tot ce stii este sa joci TABLE!

De la pushtiul cu masina tunarita in spatele Vitanului pana la Jeremy Clarkson, toti stiu ca una din principalele - poate chiar nr. 1 - metode de demonstrare a sportivitatii unei masini este liniuta/drag race-ul/0-100kmh/0-60mph.

Nu poti schimba regulile jocului doar ca TI SE PARE ca ai avea avantaje in alte forme de exprimare a sportivitatii. Pentru ca doar TI SE PARE ca o masina cu ditamai motorul de tractor apasand pe puntea fata este meserias in circuit virajat.

Tare mi-e teama ca la S60 (cu raza lui fantastica de intoarcere) diesel (adica cu haltera pe puntea fata), pe un circuit bun, vei fi nevoit sa iei acele de par din mai multe manevre... ;D   

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca voi stiti apriori ca sinteti mai buni, ok.

ce rost mai au discutiile ?

i'm out.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca voi stiti apriori ca sinteti mai buni, ok.

ce rost mai au discutiile ?

i'm out.

me too..

Benzina e mai buna decat diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good. Finally... :D

Ne vedem atunci la cursa ca sa concluzionam.

PS:

daca voi stiti apriori ca sinteti mai buni, ok.

ce rost mai au discutiile ?

i'm out.

Pai am invatat de la cel mai bun!  ;)

Tu ai inceput cu treaba asta, si ai decretat ca faci orice benzinar, BMW, Volvo, etc. Pana la M3 si S60R.

Macar la apriori-ul nostru suntem sustinuti si de ceva cifre (ma refer la acelasi 0-100kmh care nu iti place tie), nu doar de orgoliu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite aici un test foarte ok 

mai ales daca vb de economia pe care o face un diesel .

Share this post


Link to post
Share on other sites

          UAU!!!

Parca discutia era cuplu vs cai putere....nu benzina vs diesel

ca sa fie mai clar..... o masina care are multi cai putere dar nu are cuplu trage bine NUMAI si NUMAI cat timp nu este incarcata (cititi si voi exemplu care l-am dat in mesajul anterior)

Vad ca voi va dati tare unu la celalalt numai in liniute... sa inteleg ca la voi covrigul nu are nici un rol... sau poate nu faceti decat drumuri relativ drepte...

Aaaa pardon... nu cumva voi faceti parte din categoria celor cere intra in copacii de pe marginea drumului si spuneti ca a fost vina copacului?

Share this post


Link to post
Share on other sites

   ..

Aaaa pardon... nu cumva voi faceti parte din categoria celor cere intra in copacii de pe marginea drumului si spuneti ca a fost vina copacului?

:smile: bere ...red bull .....spune repede cu ce vrei sa-ti fac cinste ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum a deraiat subiectul iar faza cu cuplul mare tb explicata intai ambreiajului care de cele mai multe ori cedeaza cand vine vorba sa transformi un dizal in masina de carat rulote de exemplu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Bogdan G

Exista niste cutii automate care stiu sa "explice" exact asa cum trebuie, cuplul mare ambreiajului...

   In alta ordine de idei...

Daca nu cumva ma insel, in ultimii 2-3 ani, pe circuitul de la Le Mans (in speciala de 24h) podiumul e ocupat in totalitate de diesel (audi & peugeot)

Sry de off...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numai cutiile automate rezista unui cuplu foarte mare, tocmai de aceia masiniile GT au cutii automate .

Le Mans presupune anduranta unde dieselul e mai rezistent.

Revenind la tema noastra trebuie concluzionat ca puterea bate cuplul :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strict on topic ... era o vorba:

Caii putere vand masinile dar cuplul castiga cursele ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa mai pun gaz pe foc ... ;D

http://www.fiawtcc.com/Drivers.asp

Clasamentul e in dreapta jos  :P

da' dar alea pe benzina sint mai bune si mai sportive ! (asa cum se si observa, nu ?)

ce rost mai au discutiile cind se vede clar ca benzina e peste diesel....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revenind la tema noastra trebuie concluzionat ca puterea bate cuplul :D

da' il bate rau de tot, oriunde in afara competitiilor, strazilor,etc. adica in parcari !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca toate masinile diesel ar avea FAP de la DOW poate ca as avea alta parere, pana atunci raman la aceiasi parere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si io mi-as schimba parerea daca toate benzinarele ar avea cuplu. insa nu e cazul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate te coafeaza un Focus RS cu 440 Nm, o fii bun ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

in mod sigur m-ar coafa, insa la puterea aia gasesc diesel cu cuplu mai mare.

si-l fac pe domnu' focus, ce sa-i fac....

cum sa zic : la aceeasi putere iau un diesel, e mai performant.

e, dar oricum, benzina e mai buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este ca urca in mai multe ture si consuma mai putin in cazul meu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu va linistiti cu benzina vs diesel ?  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca nu, unii tot au impresia ca sofeaza cuplu, cateodata asa este dar nu tot timpul.

Oricum pt o deplasare in siguranta nu sunt deacord cu Volvo care zice ca 109CP este deajuns pt V70ul nou, datele confirma asta, este ca si cum ai conduce un melc cu emblema VOLVO .

Share this post


Link to post
Share on other sites

da dar a vazut cineva 100 de cai? mama ce multi sint...

ma intreb unde or incapea atatia...

cred ca sint esenta :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreti sa nu ne mai contram intcontinuu pe tema diesel vs benzina, cp vs nm?

La Nationala ... vom face un test simplu: 402m masurati, oameni la start si la finish ... S40 T4 benzina vs S60 D5 diesel, start de pe loc, sosirea lansata.

S40 are (probabil) ceva mai multi cai, S60 are in mod sigur un cuplu mult mai mare.

Vom publica rezultatele, evident ...

Pana atunci ... numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now