Posted 13 May 2007 · Report post Pt ca sa poata sa-mi schimbe o piesa in cutie mecanicul a zis k trebuie sa-mi dea jos si motorul,Este adevarat??? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 May 2007 · Report post Depinde de pozitionare. In general e mai usor sa-ti dea jos motorul, dar in unele cazuri nu este nevoie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 May 2007 · Report post de regula, din cate stiu eu, pentru a umbla in cutie trebuie sa dai cutia jos. Se mai practica datul motorului jos atunci cand se umbla la kitul de ambreiaj.Dar tu vrei sa schimbi o piesa din cutie.....De ce sa dea motorul jos si nu da cutia?? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 May 2007 · Report post pai,inseamna k la ambreiaj trebuie sa umble...Am o bataie ciudata doar dimineata sau la rece,iar cand calc ambreiajul dispare...Sau la ambreiaj sau la cutie... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 May 2007 · Report post Daca umbla la ambreiaj motorul nu trebuie dat jos. Din nou, in functie de pozitionare, accesul la kit-ul de ambreiaj este mai greu sau mai usor, iar pana acum n-am auzit de un schimb de ambreiaj care sa necesite "extragerea motorului". Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 May 2007 · Report post Daca bataia dispare cand calci ambreiajul poate fi rulmentul de presiune. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 May 2007 · Report post Lui DAN de pe forum i-a scos / pus cutia un mecanic de cel putin 4 ori si NICIODATA nu i-a scos motorul afara. Deci domnu' mecanic ori e comod, ori nu stie cum se desface shmecheria. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 May 2007 · Report post Nu a dat motorul jos.....doar cutia.Dupa spusele lui ar fii ceva "coroana" facuta praf... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 May 2007 · Report post Singura "coroana" de pe-acolo ar fi volanta, care daca ar fi facuta "praf" nu cred ca ar mai avea electromotorul pe ce sa calce si sa porneasca motorul... Asta unu la mana... Doi la mana, daca ar fi asa de "praf", in turatie ar trebui sa-ti vibreze motorul de sa-ti joace ochii in cap... Poate nu de "coroana" aia vorbeste... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 May 2007 · Report post Da,de volanta este vorba...Este ceva rulent mai mare pe acolo,care s-a spart si atingea ceva placa in suruburile de la volanta,de asta batea,iar cand calcam ambreiajul inceta bataia...Am vazut o gramada de pilitura,praf de ala de pe disc in cutie.... Share this post Link to post Share on other sites