vlpvlp06

Compresie in baia de ulei

15 posts in this topic

Salut!

Venind spre casa am observat ca masina nu mai trage cum tragea ultima oara cand am mers cu ea drept pentru care m-am gandit sa o forjez ca sa isi mai dea drumul(ceasul de turbo urca cu greu peste jumate).

In ture tragea bine dar nu ca altadata,cu cativa kilometri inainte de a ajunge acasa cand o lasam la relanti statea turata(in jur de 1300 de ture)dupa inca cativa kilometri intr-o curba am avut o pierdere de putere,pur si simplu am zis ca a murit motorul,in cele din urma a mers.

Am ajuns acasa am turat-o de cateva ori la 5000 de ture si turbu a revenit la normal dar cand am scos joja de ulei am observa ca da gaze pe langa joja,problema pe care o am in continuare.

Care sunt solutiile?

Trebuie facut motorul?

Orice sugestie este binevenita.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu la relanti, face un pic cam ca o locomotiva. Eu am comandat deja oil trap-ul si furtunele aferente, si cand am timp... jos cu el si altul nou la rand !

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca scoti joja si pe acolo face vizibil puf-puf = 100% OilTrap-ul dus. O zic si cei de-afara, de pe alte forumuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oil trap dus . Cat despre faza cu turatul , asta nu are legatura cu oil trapul ci poate fi din alimentare , vacumuri etc . Ce coduri iti da la pinul 2 respectiv 6 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu vesti noi:

-motorul nu da compresie in baie,sunt doar vapori de ulei incins dar fara presiune

-pierderea de putere inca persista dar numai cand accelerez la iesirea din curba

-turbina lucreaza foarte bine dupa cateva acceleratii mai puternice

-am inlocuit lichidul de frana cu unul Blue Racing,franeaza bine si de la viteze mari(peste 200)iar ABS-ul merge perfect

-am avut un pistonas de la etrier blocat care l-am degripat

-codul nu am verificat decat pe pinul 2 si este 1-1-1

Daca era defect oil trap-ul nu trebuia sa am ulei sub capacul pe care scrie volvo?

Mai am o pierdere de ulei undeva in spatele motorului care nu pot sa imi dau seama de unde vine.

Baga un miros ciudat in habitaclu si se aburesc destul de tare geamurile.

Sa fie caloriferul din interior spart?

La un momentdat cand mtorul ramasese turat baga pe gurilele de aerisire niste vapori ciudati in interior.

Va tin la curent cu ce se intampla in continuare.

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ezi sa nu fie turbina de vina pt tot sau ma rog cevain ungerea ei. Daca arunca undeva pe la turbina ulei poate de aia pierde din putere si mai mult aburii sa fie uleiul incins pe blocul mototr incins care se evapora....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si turbina cum o verific?

Cum verific daca are ungere?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci, cu putina engleza - de pe forumurile de-afara :

"It is a part of the Positive Crankcase Ventilation (PCV) system which does, literally, trap oil that circulates through the PCV. It requires periodic cleaning or replacement to keep the PCV working properly.

PCV system doesn't really leak oil, but it's good preventative to prevent future leaks and engine sludge.

Sign: white smoke coming out from the dipstick.

In the meantime, it is a good advice to leave the dipstick up a little to let gas escape and that should give you a little time `till you buy the PCV kit.

If the pcv is bad and is not change in time, it causes pressure to build in the crank case - so you`ll  need  some seals to replace soon...especially the Rear Main Seal WILL leak, and is not easy to change it."

Daca nu stii sigur ca la masina ta ti s-a schimbat PCV-ul in ultimii 5 ani, e timpul sa-l schimbi. Nu e scump, ci doar munca de scos galeria de admisie. Timp de lucru - maxim 2 ore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate cineva sa ma laureasca unde sunt asezate aceste piese?

PCV este aceiasi chestie cu oil trap?

Rear mail seal unde se afla exact?Eu chiar am o scurgere de ulei in partea din spate a motorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

- PCV-ul este o alta denumire a OilTrap-ului - se afla in spatele galeriei de admisie, nu se poate vedea nimic din el in afara de un furtun mic care "urca" de sub admisie si intra deasupra, in motor, sub capacul de plastic al bujiilor. Tot din kit mai fac parte 2 furtune care ocolesc o buna parte din motor, dispuse spre dreapta, pe sub clapata de acceleratie...

- Stergi cu o carpa pe dedesubtul masini, in special sub cutie, sa fie totul uscat si curat. Apoi dai cam o  ora niste ture zdravene (some crazy turbo, evident) si te uiti iar sub ea. Daca pe cutie ai iar urme de ulei - e destul de clar ca va trebui sa muncesti ceva la masina...Ca sa inlocuiesti Rear Main Seal-ul... e o gramada de treaba...

"Entire engine and tranny must be lowered from below and tranny must be completely removed from vehicle. Requires engine hoist and floor jack. This is the time to also replace your front suspension components since everything down to the rack & pinion assembly must be disassembled to get the tranny out. Not a job for the faint of heart."

Rear Main Seal install Update and tips:

http://volvoforums.com/forum/showthread.php?t=23165

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sters tot uleiul care era scurs am dat o tura cu ea si pierde ulei,cel mai mult l-am gasit pe planetara din dreapta.

Daca tot desfac jumatate din masina ar mai trebui sa schimb ceva la care nu am acces in mod normal?

Intre timp am desfundat scurgerile din fata deoarece am avut surpriza sa gasesc o balta pe partea dreata.

Cum pot spala inercooler-ul si cu ce il pot spala?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate cineva sa imi arate si mie niste poze cu oil trap-ul si cu Rear main seal?

Eu am gasit prin masina tot felul de garnituri si furtunase in pungulite sigilate pe care scrie volvo,poate am noroc si se potriveste ceva din cutiuta cu surprize.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in prima poza e kitul pe care l-am pus eu pe masina, iar in a doua poza este locul unde se gaseste PCV-ul.

post-495-12877864492165_thumb.jpg

post-495-1287786449316_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns,imi poti indica te rog si locul in care vine garnitura din spatele motorului precum si forma acesteia.

Cat a costat kit-ul PCV?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now