Posted 15 Oct 2010 · Report post am rezolvat-o cu relantiul..s-a stabilizat dupa ce am curatat chestia aia. Multumiri din nou. Cap planetara trebuie. Nu e fonduri acum.. daca apare ceva dau mesaj. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Nov 2011 · Report post si eu am probleme cu bobinele.stie cineva de unde as putea lua si eu vreo 2 buc. second hand sau chiar si noi si eventual si niste preturi? si daca stiti si pe unde as putea gasi si o pompa de benzina pt. v40 T4 1885cm 1998 benzina 200CP Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Nov 2011 (edited) · Report post Salut.Mie mi s-au stricat 2 bobine, si le-am cumparat pe toate 5 noi si le-am schimbat. Mi-au ramas 3 bobine bune, care merg bine....nu stiu daca ti se potrivesc, dar daca ti se potrivesc, putem vb la telefon O seara frumoasa Eu am volvo S80, 2.0 T, 180 CP Edited 9 Nov 2011 by adi_28 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Nov 2011 (edited) · Report post daca sunt ca cele din pozele de mai sus le iau tel 0740488727 Edited 10 Nov 2011 by HEIMÐALLR Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2012 · Report post am si eu o problema...inca una la colectie...la 2000 de ture, pe loc fiind, fara ambreiaj, masina trepideaza...pe la 3000 de ture se stabilizeaza. Suna putin inecat, cand am capota deschisa iar fluctuatiile de rpm apar si la mine, dar in primul minut de functionare al motorului, pana isi regleaza injectia. Apoi, dispar, sau se reduc treptat...Acest trepidat la 2000 rpm e obisnuit? ... a doua chestie, credeti ca ar trebui schimbate bujiile? si inca ceva...clapeta de acceleratie...ce ar putea sa defecteze senzorul de dedesubt? *Nu am dat de cap Vadisului, nu am prea avut timp sa ma uit, dar stiu ca m-am oprit la password si username/administrator, pe care nu le am... Salut. Ai rezolvat cu trepidatia la 2000rpm? Si eu am aceeasi problema. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jan 2012 · Report post Nu...am inceput sa ignor anumite probleme. In plus nici nu am mai mers prea mult). Oricum, in mers nu se simte, doar daca turez la semafor, sau dupa pornire are o trepidatie interesanta. Poate e ceva descentrat pe la motor, poate are intarziere la vreo bujie, poate are de-a face clapeta de acceleratie (deoarece, spre exemplu, in special cand e rece motorul urca singur acul de la 800 rpm - 1100 rpm sau mai mult, apoi revine la turatia normala si tot asa pana cand se mai incalzeste dar tot pot fi observate fluctuatii mici). Voi curata la vara clapeta. Si poate rezolv si cu vibratia :-s Ar trebui sa duc in service masina pentru un diagnostic amanuntit si sa imi spuna acolo ce ar trebui sa schimb... Dar la cat o folosesc in momentul de fata, as baga bani destui si aproape degeaba in ea. Daca ai/aveti vreo sugestie sau sfat, il primesc bucuros Si eu la randul meu, dupa ce rezolv aceste cateva probleme, voi reveni cu un post. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Apr 2012 · Report post am si eu o mica nelamurire,cu toate ca principiul e acelasi la toate motoarele mai bine intreb: in momentul cand accelerez sa plec de pe loc sau in mers in special la turatii mici(1500-2000) motorul se balbaie si abia apoi pleaca asa cum trebuie,se simte de parca nu are vlaga si da sa intrerupa,eu zic ca ar putea fi de la bujii,dar....nu sunt sigur,ce fel de bujii sunt mai bune,au un cod anume?,inca nu am schimbat filtru de aer si benzina si cred ca si astea ,,ajuta,,la mersul neregulat si fara putere Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Aug 2012 · Report post salutari si la mine este o aceiasi problema cu o bobina crapata singurele diferente care s-au sesizat a fost lipsa de putere si turometrul care sta la 400 de rpm fara sa oscileze dar abia astept sa ajung acasa ca doar am luat doua bobine .Un mecanic mia spus ca aceste bobine sunt racite cu ulei acum imi expic de unde era uleiul acela cand am desfacut capacul de deasupra la bobine tot odata am sa schimb si bujiile .A si inca ceva bobina crapata am izolato cu un furtun izolator din acela care folosesc electricienii la izolat firele de se incalzeste cu feonul si la cald se strange insa nici o diferenta totul a ramas la fel, astept si ceva pareri . Iata si cateva poze cu bobinele sunt la mana a doua dar in stare super buna cel putin exterior acum urmeaza cand le montez sa vad si daca functioneaza Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Aug 2012 · Report post salutari si la mine este o aceiasi problema cu o bobina crapata singurele diferente care s-au sesizat a fost lipsa de putere si turometrul care sta la 400 de rpm fara sa oscileze dar abia astept sa ajung acasa ca doar am luat doua bobine .Un mecanic mia spus ca aceste bobine sunt racite cu ulei acum imi expic de unde era uleiul acela cand am desfacut capacul de deasupra la bobine tot odata am sa schimb si bujiile .A si inca ceva bobina crapata am izolato cu un furtun izolator din acela care folosesc electricienii la izolat firele de se incalzeste cu feonul si la cald se strange insa nici o diferenta totul a ramas la fel, astept si ceva pareri . Iata si cateva poze cu bobinele sunt la mana a doua dar in stare super buna cel putin exterior acum urmeaza cand le montez sa vad si daca functioneaza Bobine racite cu ulei ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Aug 2012 · Report post Doar daca sunt bobine de transformator pt iluminatul public din 1900 toamna ) Galaxy S on IceCream Sandwich Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Aug 2012 · Report post radeti radeti ,este normal sa fie racite si daca nu cu ulei atunci cu ce ca nu sunt ca la vechile dacii bobine uscate si atunci de unde sa fie uleiul acolo sus pe canalul acela un ulei foarte curat si de o consistenta groasa ceva total diferit de uleiul de motor sau de uleiul de cutie care nu ar avea ce sa caute acolo sus unde mai pui ca busonul pe unde se pune uleiul la motor are o pozitie care nu are nici o legatura ca sa zici ca ar fi curs pe alaturi si s-a prelins acolo???????.A in timp ce scriam m-am gandit ca le am pe cele cumparate la indemana si am luat una dintre ele si am scuturato ca pe o sticlla si se aude ceva inauntru exact sunetul care il face bidonul de ulei autocel care mia spus ca bobinele sunt racite cu ulei este un mecanic caruia i-a trecut prin mana de la combine si tractoare pana la camioane si autoturisme are o vechime in bransa mecanicilor de cel putin 40 de ani asa ca inclin sa il cred in fine am sa ma documentez si am sa va mai scriu dar im privinta relantiului masinii mele foarte mic de 400rpm ce imi puteti spune?http://www.referatele.com/referate/fizica/online9/Bobina-de-inductie-referatele-com.phpam gasit si ceva care sa comfirme ca bobinele de inductie sunt racite si cu ulei ; Baieti sa nu ne pripim si de la unul care nu stie putem invata ceva ce noi nu stim; Va multumesc cu stima johnybic. Roberto baga mitraliera in portbagaj a si pentru Midnight Caller un pret pentru o curea de distributie si o rola intinzatoare de v40 cod motor b4184s2 pe original 1,8 benzina de 122cp Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Oct 2012 · Report post Da ce masina nazdravana ai! si se raceste cu ulei ... are cumva un rezervor special numa' pentru bobine? hai ca asta inca nu s-a mai pomenit, e cea mai tare poanta din 2012 toamna ... veniti lume si popor ... 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Oct 2012 · Report post Da ce masina nazdravana ai! si se raceste cu ulei ... are cumva un rezervor special numa' pentru bobine? hai ca asta inca nu s-a mai pomenit, e cea mai tare poanta din 2012 toamna ... veniti lume si popor ... Popey, asa am auzit si eu de bobinele de inductie! Cica au un ulei in ele! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Oct 2012 · Report post da alex daca nu stii sa citesti acel referat despre bobina de inductie care l-am atasat poti sa rogi pe cineva sa o faca in locul tau chiar ar fi o poanta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Oct 2013 · Report post un cod de bobine inductie pentru motor 1783 cm cod motor b4184s2 benzina 90kw imi poate da careva?si vreau sa mai intreb daca bobinele de pe motoarele de 1.6 merg pe 1.8 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Oct 2013 · Report post am rezolvat am aflat codul este 1275602 pentru bobinele de inductie ..acum am alta problema...am spalat motorul si dupa cateva zile tragea in "hopuri" dar relantiu mergea frumos,chestia e ca sa aprins martorul acela cu motorul si din cand in cand mai si palpaia acel martor...am desfacut bobinele,fisele si le-am curatat si acum merge perfect motorul in schimb martorul a ramas aprins.trebuie stersa eroarea din calculator sau cum sa procedez sa sting martorul?mentionez ca am tinut si bornele scoase crezand ca se reseteaza dar degeaba Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Oct 2013 · Report post Ar trebui sa se reseteze singura dupa cateva porniri si km parcursi la fiecare pornire (1-2 zile). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Feb 2014 · Report post Mai sunt si tutoriale pe net la cum sa stingi martori din bord sau cum sa stergi erorile Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2015 · Report post Scriu aici ca sa nu mai deschid topic nou: - Volvo S40 2001 1,8 benzina motor volvo La pornirea la rece motorul da semne de mers in 3 si se aprinde check engine La o diagnoza cu o interfrata generica obd2 ELM apare codul de eroare P0303 - Missfire cil3 Daca sterg eroarea aceasta reapare la urmatoarea pornire la rece, numai dimineata dupa ce masina a stat o noapte. Acum o saptamana am avut acelasi cod de eroare si pe cil 3 si pe cil 1 - bobine diferite Am curatat bobinele, in speta suprafetele de contact ale acestora cu masa si cu mufele si vad ca pe cilindrul 1 a disparut eroarea. O sa mut bobina de pe cilindrul 3 pe 4 sa vad daca mai reapare. Bujiile functioneaza toate in parametri. Ceea ce mi se pare ciudat este ca se intampla asa doar la rece. O alta dilema care mai am este valoarea de la senzorul de acceleratie de 11,ceva% la relanti!? Nu trebuia sa fie 0% la relanti si sa lucreze IAC-ul. Astept o parere de la cei mai avizati cu parere la datele citite in poza urmatoare. Citirea este facuta la relanti cu motorul cald. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2015 · Report post E ok 11% la ralanti. Sub un prag e considerat ralanti, si parca e sub 15% la EMS2000 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2015 · Report post Si, din experienta ta, ceilalti parametri sunt in regula? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2015 · Report post Long Term Fuel Trim-ul e marisor... La mine se invarte pe la max. 3%. LTFT mare -> pierdere de vacuum pe undeva. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2015 (edited) · Report post Deci posibile neetanseitati pe la galeria de admisie.....set o-ring injectoare gasesc la tine? Edited 22 Jan 2015 by Kappy Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2015 · Report post Nu neaparat la galeria de admisie. Gasesti, dar nu sunt ieftine. Iti recomand sa verifici etanseitatea la TOT sistemul de admisie pana sa te apuci de comandat chestii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Feb 2015 (edited) · Report post Salut. Vin si eu cu o problema. De cateva zile dupa ce se incalzeste motoru nu ii ma da curent intr-o bobina, merge in 2 pistoane. Am schimbat bobinele intre ele si la fel. Problema e la bobina dreapta, am verificat cu un voltmetru si nu ii da curent. Edited 22 Feb 2015 by Marius Alexandru Share this post Link to post Share on other sites