Posted 22 Feb 2015 · Report post Ai verificat pe circuitul de comanda ? Impulsurile la bobina se verifica cu osciloscop nu cu multimetru. Pun pariu pe bobina crapata pe lung Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Feb 2015 · Report post Am schimbat bobinele intre ele si problema ramane pe aceeasi parte. Nu se vede nici-una crapata.. Am verificat la pin 1 (+) si pin 3 (-) pe stanga si imi da 12.5, in partea dreapta nimic. La rece merge bine am scos fisele in parte si dau scanteie, cum se incalzeste putin bobina din dreapta nu mai primeste curent. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Feb 2015 · Report post Hmmmmm. Comanda bobinelor vine din ECU si alimentarea la fel. Sa nu fie ceva prajit in ECU si la cald sa faca figuri. Sau conector obosit/fir intrerupt. Ia-o inapoi pe fire,cauta o schema electrica de S40/V40 si vezi unde vin firele in mufa si masoara rezistenta firelor. Desi daca apare problema pe alimentare, e nasol. Fie scurt la masa, fie fir de + intrerupt. Curios pt ca alimentarea ar trebui sa fie rampa comuna. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jun 2016 · Report post salutare...mi-am cumparat de curand un volvo v40 1.8 motor de mitsubishi gdi (a fost un vis de-al meu sa am aceasta masina)..am si eu o problema : cand am cumparat masina totul era perfect...dupa aproximativ 2 saptamani cand las masina la relantiv , flucteaza intre 300 si 900 rpm...in mers la prima si a doua viteza cand apas pe acceleratie (nu tare...ca si cum as cauta parcare, sper sa intelegeti) ma zdruncina ca si cum as fi pe un cal...parca se franeaza singura dupa care revine la turatia normala si iara si iara si iara...cineva mi-a spus sa schimb aceasta piesa (am pus poze) dar nu stiu exact cum se numeste...daca ma puteti ajuta cu numele ei , raman dator....sau daca imi puteti spune ce poate avea altceva in afara de aceasta piesa , rog ajutor...tin sa spun ca nu m-am uitat la bujii sau la fise... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2017 · Report post Salut, acum vreo 3 saptamani a inceput distractia. check engine aprins in bord, masina nu mai avea putere(nu mai trecea de 50, 60 km/h). la diagnoza imi apare misfire bank 2. am schimbat bobinele si fisele, eroarea persista. am zis sa schimb si bujiile. nimic. masina face in continuare ca mitraliera la evacuare pe esapamanet plus la drum lung cand sunt in treapta 5, 120km/h incepe martorul motor sa clipeasca. intre timp am reusit sa fac rost de o diagnoza bosch(nu are nimeni VIDA in Timisoara). atasez erorile si poate ma ajutati cu un sfat. multumesc! 68.pdf 68.2.pdf 68.3.pdf 68.4.pdf 97.pdf 97.2.pdf 97.3.pdf 97.4.pdf Share this post Link to post Share on other sites