Sign in to follow this  
Followers 0
Guest draganandrei

Volvo V40 2.0 sau T4 ?

5 posts in this topic

As dori sa cumpar un V40 din 99 - 00 si nu stiu care dintre cele doua ar fi mai bune. Ma intereseaza fiabilitate, costuri de intretinere, consum, probleme, de la cei care detin un astfel de model.

Astept pareri relevante

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai!

eu am S40 2.0t desi as fi vrut un T4! asta am gasit bun, asta am luat! doar nu era sa ocolesc masina daca era chiar buna!

o vroiam albastra, am luat-o argintie!

problema se pune in felul urmator: daca gasesti o masina buna, trebuie sa o iei!

chiar daca e 2.0t si nu T4, pt ca de la 160 cp cat are, se poate duce f usor in 200cp cat are T4... practic te mai costa vreo 300 de euro!

ca fiabilitate ce sa-ti spun? eu cred ca e acelasi lucru si la una si la alta! depinde mult ce fel de om esti si cum iti tii masina! cat timp o sa-i oferi ce are nevoie, masina o sa mearga... nu te lasa! costurile sint aceleasi!nu exista diferente decat foarte mici... si dif alea nu sint date decat de anul de fabricatie!

ai grija ca T4 fabricat pana in 1999 are 1855 cmc adica motorul de 1.9 iar cel fabricat din 2000 are 1948 cmc, adica acelasi motor cu cel de pe 2.0t!

diferenta o dau pistoanele care la T4 asigura o compresie de 8.5 iar la 2.0t 9.0!

deci la fiabilitate si costuri nu sint mari diferente intre cele 2...

la consum insa da!

al meu are 160 cp si consuma asa: mers oras cuminte 12.5; mers oras agresiv 16-17! dar de fapt in afara orasului poti observa cel mai bine calitatile acestor masini...

mers afara pana in 130 consum 7; daca o alergi si mergi numai 200 plus, normal! orice masina o sa-ti manance mult!

spre exemplu: am facut un drum bucuresti-pitesti si retur pe autostrada...

viteze mari... consum mare! acelasi drum, l-am facut si cu pilotul automat setat pe 120 km/h

mi-a consumat benzina de 40 de lei dus intors!

la T4, lucrurile stau putin diferit! am inteles ca prin oras consuma 14-15 mers normal! nu-mi permit sa-mi dau cu parerea pt ca nu stiu sigur! poate are cineva pe-aici si iti poate spune mai multe...

probleme... nu o sa ai prea mari! un lucru pot sa-ti spun: la masina asta, iti mananca zilele chitibusurile, nu piesele importante!

tot ce inseamna ornamente, butonase, motorase...toate fara importanta prea mare, te omoara la bani! pt ca nu ai unde sa le comanzi decat la Volvo...

motorasele pentru stergatoarele de faruri de exemplu, nu le gasesti sub 600 ron

pragurile la fel, bandouri...

dar in ce priveste masina si piesele pt intretinerea ei, costurile sint rezonabile spun eu! raportul calitate pret este avantajos pentru client!

eu sint multumit de masina si nu imi vine sa o schimb pentru nimic in lume! imi doresc o masina cu punte motoare spate dar la asta tot nu renunt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa lamuresc problema consumului la T4.

Eu am un S40 T4 din 2002, media pe BC este 12.5 in mod constant(oras/afara).

Asta in conditiile in care in Bucuresti merg cum se poate merge ... ii mai dau si talpa cand am loc.

Acum sa o luam altfel .. pe autostrada Buc-Pitesti ... media pe BC a fost de 14.1l/100km, in conditiile in care am alergat-o cat s-a putut ... viteza medie tot pe BC fiinde de 160km/h, si am mers si cu 240.

Pana la Rm. Valcea (inca 60km+traversat Pitesti-ul aglomerat)... consumul mediu a scazut din nou la 12, 12.5 :). Eu oricum merg destul de tare, nu ma preocupa consumul, dar presupun ca la mers linistit se poate scoate si mai putin.

In Bucuresti ... de 1Mai ... am plecat spre Valea Prahovei ... am mers bara la bara de la Pta Unirii pana la Otopeni ... cam 2 ore drumul ... consum mediu pe BC ... 22l/100.

Concluziile le trageti singuri, eu nu pot sa spun decat ca la cum trage masina .... consumul devine irelevant :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am s40 din 2001, 2.0T  pot sa-ti spun ca e o masina f fiabila,cade f greu cate ceva..de fapt mie nu mi-a picat nimic deosebit, doar uzura normala a masinii...ambraiaj,placute,bujii,pivoti,etc. dar toate astea se uzeaza indiferent de marca. preturile la piese mi s-au parut foarte rezonabile pana acum, mai putin ambreiajul(care e dublu ca pret fata de marcile concurente) + ca unele piese le gasesti mai greu,dar eu cred ca merita masina.avantajul e pt mine ca sunt mult mai rare decat passat, mondeo,octavia,etc. iar puterea e mult peste ,tinand cont ca la noi majoritatea prefera diesel. consumul mi se pare absolut decent : eu am medie de 12, dar la mers linistit poti scoate medie de 10( nu in bucuresti) . in afara, mers pana in 150-160 scot cam 10 mediu. bafta la cautare. cand o gasesti poate ne-o arati si noua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reinviu topicul, poate pe cineva mai intereseaza. 2.0 aspirat, eu nu cred ca merita. MAi bine mergi pe 2.0T sau T4. Costurile vor fi tot acolo (mai putin achizitia). satisfactia... la ani lumina

Le am pe amandoua , personal 2.0T 165cp si in familie inca un T4.

Daca banii nu sunt o problema si nu detesti comportamentul sport la o masina, mergi pe T4. Consumul e maxim 0.5 % in plus, in schimb motorul merita. E mult mai "rau". L-ai ciupit un pic pe acceleratie si a fugit. Rau de tot. Fluieratl turbinei este mult mai prezent in habitaclu, fata de 2.0T la care se aude f. f. slab.

2.0T este un low-pressure. Trage de la 1000 pana la 6000rpm la fel. Se tot duce.. si se duce.. si se duce. Nu te va baga in scaun ca T4, dar nici nu te lasa pana la zona rosi. In schimb, la acceleratiile in panta, cu masina incarcata, in treptele superioare (de ex. la iesirea din viraje)  T4, fiind High pressure, se descurca incontestabil mai bine. Adica se duce... nu sta sa se gandeasca. In 4 si 5, de exemplu pe Feleac cu 4 persoane, sub 3500rpm T-ul se mai gandeste daca sa accelereze sau sa mearga constant ;).  La T4 nu se intampla asa.

Cel mai probabil, motorul de pe T4 va ceda primul. Nu inainte de 200k km, dar sigur nu duce cat un low pressure. In rest, daca nu ai suspensie sport, piesele sunt in mare parte identice.Consumabilele sigur. cutia difera, volanta e mai scumpa la T4, la fel si kit-ul de ambreiaj. (deh, 300NM fata de 240)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0