Bulinutza

Consum C30

331 posts in this topic

@icarus nu-i stres, numa' vroiam sa clarificam :hello:

@all: eu am avut soft de 250 euro pe jetta de la un cunoscut tuner din Buc care face 90% VAG si le face bine.( adica eu nu am avut nimic sa-i reprosez si nici masina) acuma ce sa zic.. 600 euro 1000 euro mi se pare ff mult

@bogdan and icarus:(banuiesc ca ) inainte v-ati documentat cat ar fi safe pt componentele masinii? 320 nm sau peste mi se pare cam mult pt ceva gandit sa fie pe la 300 nm ( cu toleranta producatorului) dar la dimensiunile masinii cred ca diferenta e sesizabila. oricum dc stai sa te gandesti is numa niste fiare si pana la urma nu te insori cu ele, cand pica vine alta la rand si tot asa, ca doar asta e principiul pe care se bazeaza capitalismul in sine, nu?

R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai pe dyno mi-au iesit 335Nm si 136 cai la D2, fata de vreo 265Nm si vreo 114 cai stock (am facut test before & after). RICA se lauda oficial cu 355Nm si 141 cai.

Poate nu mai tin minte valorile exacte, in thread-ul de C30 DRIVe gasesti fisele scanate.

Oarecum offtopic:

Chiar azi conduc un C70 D3 cu automata (a mea e in service la revizie) si sincer mi se pare ca trage foarte similar cu a mea. Doar sunetul este cu totul altul, plus comoditatea cutiei automate.

Consumul e in jurul a 7.5%, dar nici n-o menajez. A mea in aceleasi conditii ar lua cam la fel, deci exact cum zice Bogdan, consumul nu e tocmai minunat pe 1.6D / D2, dar nici rau nu e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa o mica ajustare a turbinei .

post-178-0-83602900-1372258327_thumb.jpe

Ma pot lauda la a mea cu 8.7 secunde pana la suta si putin sub 6 secunde intre 80-120 km/h in treapta a 3 a, adica fix cat trebuie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

doamne ajuta si la vara cald!! Bagati mare !! E clar ca sunt depasit de situatie ( ma refer la pasiunea cu care le upgradati) Eu o voi tine stock si e ok . Nu e 2.0 TDI CR dar nici 1.4 Tdi , e undeva la mijloc.

@Bogdan Nu-s cam multe modificari pentru o masina de vanzare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crezi tu ca o cumpara cineva ? :D

Masina a fost cumparata strict pt a fi modificata si fix pt a invata tot ce se poate despre platforma P1 . Acum sunt la capitolul cu invatatul tolerantelor la motor(un motor SH este 800E deci nu e un capat de tara). Azi pt prima oara am constatat ca masina nu franeaza, deci tre sa fac o modificare si in acest sens iar legat de ce poate, acum la ~150 cp nici nu da semne ca nu mai poate iar in europa exista multi pasionati ca mine care au trecut de 160 cp .

Intercoolerul mare il am dar nu prea am loc, sa vad cum fac o rocada iar ambreiajul nu da nici un semn de oboseala iar masina are ~230.ooo km iar in acest caz trebuie sa recunosc ca Volvo inca stie sa faca masini bune .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer nu. Dar e bine sa incerci ca nu se stie niciodata. Imi place "199" deci nici 198 si nici 200 :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dupa o mica ajustare a turbinei .

post-178-0-83602900-1372258327_thumb.jpe

Ma pot lauda la a mea cu 8.7 secunde pana la suta si putin sub 6 secunde intre 80-120 km/h in treapta a 3 a, adica fix cat trebuie .

Dar de ce nu spui tot adevarul?!, ca ieri nu te-ai putut tine dupa mine cu D5-ul? :)) :)) si nici nu consuma mai mult de 10 la pompa.

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai pe dyno mi-au iesit 335Nm si 136 cai la D2, fata de vreo 265Nm si vreo 114 cai stock (am facut test before & after). RICA se lauda oficial cu 355Nm si 141 cai.

Poate nu mai tin minte valorile exacte, in thread-ul de C30 DRIVe gasesti fisele scanate.

Oarecum offtopic:

Chiar azi conduc un C70 D3 cu automata (a mea e in service la revizie) si sincer mi se pare ca trage foarte similar cu a mea. Doar sunetul este cu totul altul, plus comoditatea cutiei automate.

Consumul e in jurul a 7.5%, dar nici n-o menajez. A mea in aceleasi conditii ar lua cam la fel, deci exact cum zice Bogdan, consumul nu e tocmai minunat pe 1.6D / D2, dar nici rau nu e.

Azi am alta masina la schimb (a mea e din nou in service) - de data asta un XC60 D5 AWD, cu toate cele pe el (BLIS, senzori parcare fata-spate, avertizare schimbare banda etc.).

Consumul e 9% la cum merg cu ea, dar sincer mi se pare foarte foarte "greoaie" si "lenesa". Nu simt ca ar avea 215 cai. M-am simtit cel mai bine in C70.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este un pic ciudat ce spui pt ca C70-ul este la fel de greu ca xc60-ul dar mai puturos .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

De cateva zile am intrat si eu in familia Volvo .

Mai exact am reusit sa achizitonez un C30 D3 R-design

Vroiam sa va intreb ce consum ar trebui sa aibe un astfel de motor si care ar fi plaja optima de schimbat pentru un consum ok ?

Eu unul am reusit sa inregistrez un consum in oras de 7.5 este mic sau mare ? :)

Va multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bine ai venit.

Este un consum excelent !

Nu te chinui sa mergi cu ea(el) "la consum", ca o(il) chinui degeaba. Daca schimbi in zona 2000-2500 esti probabil OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretic este un motor reusit si practic daca ai un consum cum ai scris mai sus ,este foarte rezonabil.Sper sa il fi scos in aglomeratie.Daca ai prins 7,8 stopuri si in rest daca viteza a fost 40-50km/h este marisor atunci.

Fac o mica comparatie cu al meu D5,daca imi etse permis. Dar ce mai conteaza consumul la o masina aproape noua in cazul tau?! :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit un 6% consum extra-urban cu C30-ul, chiar sunt incantat de consum tinand cont ca am mers 80% pe autostrada cu peste 130km/h .

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu 20 de litri am facut fix 300 de km din care 170 in oras. 1.6 D cu dpf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu sau Pinochio ?

:D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

adica?

te referi ca infloresc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fierul meu a scos un consum de 8.9l/100km (la ultimul plin)... mers numai in oras

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorizare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rares, probabil ca infloresti sau la fel de probabil in jud Cluj traficul urban este mai lejer decat la noi in Bucuresti unde un 1.6D poate consuma chiar 9% sau peste .

Sunt curios cat consuma un C30 1.6D S/S .

Share this post


Link to post
Share on other sites

la orele in care circul eu se circula foarte foarte lejer, 60-70 la ora a3a si a 4a eiminand statul la semafoare.neavand calculator de bord cam la consumul acesta am ajuns ,adica de 120 lei au intrat aprox 21 de l si am circulat 300 de km cu +- aferent . baietii cu s40 de 2,0 nu scot consum de 9 in cluj sunt convins ,de ce ar scoate un 1.6 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bag si eu :)

Mai conteaza si combustibilul, foarte mult. La sugestia lui Bogdan G nu am mai alimentat de la OMV cu MaxxMotion si am pus ce era mai ieftin de la luk. Cu maxxMotion aveam un consum (urban) de 7.5-8, cu asta de la luk mi`a cazut in 6.2-6.1 (120 km facuti deja). Singura diferenta e ca nu se infige la fel de tare, sesizabila diferenta, dar nah...avantaje si dezavantaje/compromisuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cu maxxMotion aveam un consum (urban) de 7.5-8, cu asta de la luk mi`a cazut in 6.2-6.1 (120 km facuti deja).

Salut,

Merci de bomboane :hello: :hello: :hello: !!!

Cumva ti-ai schimbat si adidasii sau pantofii cu unii ce au talpa mai usoara? Este o diferenta foarte mare intre consumul cu MaxxMotion si cel facut cu motorina de la LukOil!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu alimentez de la omv motorina normala. tot ce pot sa spun e ca la MOL am renuntat complet deoarece era de toata critca cum scadea acul. am alimentat de cateva ori ROMPETROl si am fost multumit dar neavand de multe ori in drum nu am alimentat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now