parola

E greu cu fanii de masini "nemtesti"....

167 posts in this topic

Asa cum unii dintre voi deja stiu...m-am gandit la un moment dat sa schimb Volvo cu un MB. Si tot am incercat....si tot am incercat...dar nu a iesit. Acuma, am observat aceeasi atitudine la toti MB-istii. Extrem de mandrii de Mercedesurile lor....parca rupti de realitate...fara ancora in economia actuala....

  Va redau un mic dialog cu unul de pe forumul MB....

DECI, asta vinde omul:

Vand/Schimb Mercedes C220 CDI

--------------------------------------------------------------------------------

Vand sau schimb Mercedes C 220 cdi inmatriculat RO

An fabricatie: dec. 2001

Motor: 2149 cmc.

Putere: 143 CP

Culoare: argintiu metalizat

Dotari:

-Model Elegance

-Cutie manuala 6 trepte

-Xenon original

-pachet crom

-Interior piele albastra

-Scaune incalzite 2 trepte si electrice

-Imobilizator antifurt electronic anti-ridicare si tractare

-tetiere rabatabile electric(spate)

-Parktronic fata-spate original

-Jante originale MB+cauciucuri GoodYear rulate 2000km

Pret 13500 usor discutabil

Variante+diferenta (preferabil Passat berlina 1,9tdi,6 trepte)

Si ii scriu eu:

Salut, schimbi doar cu o masina cu motor mai mic (gen Passat) sau accepti si altceva?

E vorba de VOLVO S60 D5, af. 2002, 149.000km, distributia schimbata recent la reprezentanta (cu garantie 160.000km), motor 2401 cm3 120kw, dublu climatronic, comenzi pe volan, sonorizare originala cu 10 dif, navi Mare, telefon incorporat (merge orice retea de gsm)full electric, geamuri spate heliomate, oglinda int. anti-orbire, 8 airbags, DSTC (Control tractiune si stabilitate), asistenta de urgenta la franare, webasto...etc (fara scaune de piele).

Masina are schimbate recent consumabile (freon, ulei - folosesc doar Castrol SLX PIII, filtre, bucse...), filtru K&N. Se poate folosi multi km. fara sa mai bagi bani in ea....

Daca esti interesat putem schimba poze pe mail. NU ofer diferenta intrucat masina este ok si pe piata la acelasi pret.

BOON, tipul extrem de arogant raspunde:

Sincer...nu imi place Volvo(decat TIR-urile..FH 440 sau 460). Deci, multumesc pt interes dar nu merge combinatia.

Si oricum...nu e mai dotat decat Mercedesul meu...deci nu se compara

Ma indoiesc sincer ca ar avea mai multe dotari(asta asa...ca fapt divers)

O sa le postez...doar ca aspect...no offence:

Xenon original cu spalatoare de inalta presiune(proiectoarele nu le pun...astea sunt la toate modelele de W203)

Parktronik fata - spate originale

Senzor lumini - ploaie

Comming home - Follow me home cu reglarea temporizarii

Incalzire lichid vas spalator de parbriz si faruri

Webasto(incalzire suplimentara)

Pilot automat cu limitator de viteza

Tempmatic

Linie audio MB 10 cu 6 difuzoare si cu difuzor de bass original Mercedes(e linia audio originala )

Interior leather blue / blue violet / teal blue/ pacific blue

Scaune electrice,incalzite cu 2 trepte

Parasolare cu iluminare

Plafoniera spate cu iluminare

Sa nu mai amintim de 8 SRS, si toate celelate asistentze(de franare....etc)

Distributie...surpriza...lant )

Iar ca motor...ce sa zic...am facut acum, cand am venit de la mare 140.000 km(reali pe deasupra). Motorul asta nu stie altceva decat Mobil1(recomandat de Mercedes) adus personal de baiatu' din "Jermania"

Sa mai vorbim de consum....eu zic ca o sa te oftic...)... in regim de mers normal...5 %....forjat pe autostrada....8%(pe pilot...la 195km/h).

Deci...repet...nu ca ar fi cazul sa imi fac reclama la propria-mi masina...dar cu toata bataia asta de joc la preturi pe piata auto, acest exemplar nu va pleca de la mine decat cu un pret pe masura sau o combinatie ce o voi considera demna !

Si inca o chestie...nu sunt disperat sa o vand !!!

NO OFFENCE parola !

OK, asa o fii sau mi se pare mie?

Am si raspuns....

Nu ma simt ofensat si ti-am dorit spor la vanzare.

1. Ai 8 airbaguri NU 8 SRS (asta asa...ca fapt divers)! SRS inseamna altceva!

2. Mai adauga doua difuzoare si obtii un sistem audio ca al meu tot original.

3. Mai adauga un telefon GSM incorporat(nu prostii de adaptoare) cu sistem handsfree si sistem separat pt. pasagerii din spate...

3. Mai adauga DVD+NAVI mare +TV+iPOD+MP3 si obtii un S60 ca al meu (ahh, sa nu uit...surpriza! Toate comenziile sunt si pe volan).

4. Mai adauga oglinzi heliomate si incalzite si obtii un S60 ca al meu.

5. Mai scade 1l/100 in regim mixt si obtii un motor ca al meu. Cu diferenta ca eu am 180cp si nu scoate fum.....

6. Mai adauga SI Controlul tractiunii (pe langa chestiunile celelalte "asistate") si obtii un S60 ca al meu.

7. Sa-ti povestesc cum sta treaba cu galvanizarea la caroseria Volvo?

7. Km mei or fii reali pe "dedesupt" ?

Vrei sa-ti mai spun? Eu nu vand DOTARILE din masina si becurile din plafon. Eu am dorit un schimb cinstit la un pret real! Sunt foarte constient ca iubitorii de masini Nemtesti nu prea agreaza altceva.

Ahh, parca mai trebuie sa mai adaugi un an...in trafic ca e 2001 nu 2002.

La cat e de buna masina ta, nu inteleg de ce o mai vinzi....

No offence!

Eu doresc schimbul cu o alta masina si prefer MB pentru ca am mai avut...Motivul e cat se poate de simplu. Locul pe unde incarci portbagajul la S60 este MIC in comparatie cu alte modele din aceasi clasa de marime...Volum mare dar loc mic de intrare....

Si nu sunt SAMSAR de masini. Sunt om cu familie si imi trebuie tot o masina de familie dar mai bine gandita ca si spatiu de incarcat... Becurile din plafon nu ma impresioneaza...Am vazut si la mine cum arata...

     

NU MAI VREAU SA AUD DE MERCEDES!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aham... nenea parola, imi zici si mie te rog cum functioneaza sistemul de "asistenta de urgenta la franare" ? :) Ca eu sincer nu l-am descoperit inca pe S60... poate sunt eu mai profan asa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum, frumos raspuns  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aham... nenea parola, imi zici si mie te rog cum functioneaza sistemul de "asistenta de urgenta la franare" ? :) Ca eu sincer nu l-am descoperit inca pe S60... poate sunt eu mai profan asa...

 

  Alex, tu nu esti profan :))))) Tu ai S70 cu "cati cai?" ? Ce dracu sa mai faci cu franele?

  Daca te arunci tare in frana se duce pedala imediat jos, comparativ cu franarea in conditii normale cand pedala se apasa la fel.... Read the Manual  ;)  Patita in trafic si de alti detinatori de S60  ;) Oricum, e o senzatie naspa!

  Oricum sunt convins ca o sa-mi iau ban pentru ce i-am scris aluia  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai mai Parola, tu vrei sa convingi un fan de masina nemteasca de faptul ca altii pot face masini la fel de bune/mai bune decat ale lor? Si mie imi place Mercedes, iar faptul ca Volvo este un concurent serios ti-o poate confirma un inginer din Stuttgart (scuze daca nu am scris corect), nu un fan caruia ii bubuie in sistemul lui audio (apropo de-asta, Volvo si Audi au cele mai performante sisteme audio) "Hai in Mercedes, hai in avion" ("super hit" made by Guta)... Asemenea tipi imi amintesc de acest specimen:

ps: AFU eu stiu ca are rolul de a frana rotile care au aderenta mai buna pentru a evita o eventuala pierdere a controlului. Ca sa fiu mai explicit, de exemplu, daca rulezi cu rotile din dreapta pe apa si cele din stanga pe asfalt uscat, la o franare puternica o mare parte a fortei de franare va fi distribuita rotilor din stanga. Ma insel?! ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am vrut sa-l conving de nimic.Era deja convins   :violent1:

Oricum, la tip i-am spus ca nu schimb o masina cu design suedez cu una de pe vremea lui "Flinstone" - vorba lui Kadudu. Asta dupa ce a inceput el sa-mi scoata ochii cu "becurile din plafon" si proiectoare standart :)). Si ulei din "Jermania Mobil 1 " :))

Ma rog discutia a fost mai lunga in particular...M-a inebunit de cap si cu "xenoanele" alea....

@off topic: AFU, sistemul Asistare de Franare de urgenta este extrem de precis in caz de pericol si mai ales atunci cand conditiile de aderenta se degradeaza. Functia sa este aceea de a asista soferul in cazul unei franari dificile.

Daca AFU va determina daca forta de apasare a franei nu este suficienta si o va creste pentru a acoperi lipsa detectata.

In cazul unei situatii de urgenta numerosi soferi nu exercita instantaneu o presiune suficienta pe pedala de frana. Sistemul de asistare de urgenta accentueaza franarea in functie de viteza de apasare a pedalei de frana. AFU permite atingerea aproape instantanee a presiunii de franare maxime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumos raspuns dar nu cred ca la inteles pentru el MB reprezinta maxim in masini . Nu sunt foarte mecanicos dar am inteles ca C class e forte slaba. :nana:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea este ca Mercedes a decazut cam mult in ultimii ani . SI aici ma refer strict la calitate si inovatii.

Uitati aici mercedesuri :

w140

http://www.youtube.com/watch?v=Vck4TrwPb6I&feature=related  w140

C Klass-ul din 2001 dupa parerea mea este o masina cu un interior foarte mic si cu un design la interior nu foarte reusit , nici nu se compara cu BMW seria 3 E46 . Si sa numai vorbim de motorizari .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact cum am banuit  ;D Mi-am luat ban la MB forum pe principiul masina mea e mai buna, restul out :thefinger: :thefinger:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi hi hi

Adevarul e ca raspunsul tau a fost super tare dar si f dureros pentru MB-isti :)

Acum, sincer, hai sa ne uitam la oamenii din romania care conduc mercedes..... 

La calitatea lor ..... foarte putini sunt oameni ok....

in romania, pentru mine, mercedes = tigani

Am vazut intr-o zi un ML aurit... toate partile cromate el le aurise

Arata oribili.... iar el.... cu o palarie cu boruri mari..... foarte tzantzos in masina......

Yeh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo de frane si MB: aseara am vorbit cu un prieten care are un Clasa C ultimul tip, a dat pe el cam 30 000 de euro, are cam 25 000 de km si franele deja ii fac figuri.

Nu stiu daca stiati ca in urma cu cativa ani, MB a avut probleme f mari cu franele Clasei E si SL, motiv pentru care a facut foarte multe rechemari. Iar totul s-a intamplat fara ca presa sa afle. Initial am auzit asta ca un zvon, insa s-a intamplat ca in timp ce mergeam cu trenul la Timisoara sa intru in discutie cu cineva care lucreaza la un dealer MB din Lyon si mi-a confirmat acest lucru. Plus ca presa din Franta cica ar fi fost cumparata cu vreo 10 mil de euro, pentru a nu se mediatiza cazul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He he...Mai sunt si oameni ok printre ei:

"

MI A  PLACUT POST-UL TAU' date=' AI DREPTATE  S60 ESTE  O  MASINA  FAINA SI MULTI NU STIU CE  INSEAMNA VOLVO. MULTA BAFTA[/quote']

"

Referitor la MB. Eu sunt constient ca toate masinile au problemele lor si cu atat mai mult daca e second. Au probleme si cele de peste 300.000E, la 30.000E e si mai probabil. Si Volvo are probleme, dar e un risc asumat. Masina de familie nu e o investitie, este o cheltuiala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect. Mai sunt si oameni Ok

Initial am scris asta  dar cred ca am sters din greseala

Recunosc ca sunt oameni si oameni insa la noi tot tziganu si-a lua mertzan....

saracii nemti... daca ar stii ei.....

dar sa nu mai comentam ca cica devenim rasisti.

PS. moderatorii daca cred ca mesajele mele nu sunt ok le pot sterge.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca adevaratii pasionati de MB stiu sa aprecieze Volvo. Motivele pentru care individul asta si-a luat MB n-au nicio legatura cu pasiunea pentru marca asta sau pentru masini in general.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu iubesc mercedes dar doar in 2 variante, UNIMOG si S Klasse, ambele inglobeaza tehnologie de varf pt sarcinile pe care le au de indeplinit, restul sunt surogate.

C klassse(W203)  este un gunoi de masina cu un design invechit din momentul in care a aparut, noroc cu noul C care a mai adus tinerete in aceasta clasa. Motoarele CDI sunt extrem de puturoase si nu trag nici batute, prefer un D5 decat un CDI fumigena iar ca si curatenie nu pot spune ca am vazut CDI curat pana acum, toate sunt pline de ulei si scursuri peste tot.

Deci nu exceleaza la nimic C-ul deci de ce sa dai un Volvo pe el?

Eu prefer sa raman cu 2 Volvo in curte, eventual sa-mi mai cumpar unul de oras de cat sa le vand pe nimic .

Parerea mea, care este .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo de frane si MB: aseara am vorbit cu un prieten care are un Clasa C ultimul tip, a dat pe el cam 30 000 de euro, are cam 25 000 de km si franele deja ii fac figuri.

Nu stiu daca stiati ca in urma cu cativa ani, MB a avut probleme f mari cu franele Clasei E si SL, motiv pentru care a facut foarte multe rechemari. Iar totul s-a intamplat fara ca presa sa afle. Initial am auzit asta ca un zvon, insa s-a intamplat ca in timp ce mergeam cu trenul la Timisoara sa intru in discutie cu cineva care lucreaza la un dealer MB din Lyon si mi-a confirmat acest lucru. Plus ca presa din Franta cica ar fi fost cumparata cu vreo 10 mil de euro, pentru a nu se mediatiza cazul.

subiectul cu franele electrohidraulice de la mb a fost foarte tare mediatizat (cel putin in germania), asa ca eu nu sunt convins de cele 10 milioane si de alte actiuni de musamalizare... si mai mult decat atata, si pe orice volvo poti distruge franele dupa 5.000 km, daca insisti, asa ca cei 25.000km pe c-klasse depind de stilul de condus, nu ca sunt chiar asa de slabe franele

Si eu iubesc mercedes dar doar in 2 variante, UNIMOG si S Klasse, ambele inglobeaza tehnologie de varf pt sarcinile pe care le au de indeplinit, restul sunt surogate.

C klassse(W203)  este un gunoi de masina cu un design invechit din momentul in care a aparut, noroc cu noul C care a mai adus tinerete in aceasta clasa. Motoarele CDI sunt extrem de puturoase si nu trag nici batute, prefer un D5 decat un CDI fumigena iar ca si curatenie nu pot spune ca am vazut CDI curat pana acum, toate sunt pline de ulei si scursuri peste tot.

Deci nu exceleaza la nimic C-ul deci de ce sa dai un Volvo pe el?

Eu prefer sa raman cu 2 Volvo in curte, eventual sa-mi mai cumpar unul de oras de cat sa le vand pe nimic .

Parerea mea, care este .

masinile cu filtru de particule nu mai tare fumega. si noul motorul 250cdi de pe c si e-klasse e chiar reusit. deasemenea si motoarele amg sunt reusite.

g-klasse nu ti se pare o masina buna? sau slr?

Share this post


Link to post
Share on other sites

SLR e deja OZN... Lasa si tu comparatia la Kompressor daca vrei... Si eu am fost tare dezamagit de un C220 CDI in care m-am suit... si in care am aflat ca daca vrei lumina la plafoniera din SPATE trebuie sa il rogi frumos pe cel din FATA sa ti-o aprinda... ILAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu sunt pasionat de masini, asa ca gasesc la fiecare marca si ceva bun (si la dacie, si la trabant etc...), nu doar rele. cele afisate erau doar niste exemple, ca si mb nu face numai gunoaie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din punctul meu de vedere MB s-a terminat prin 1998-2000.... Cam atunci s-au facut ultimele modele "adevarate"... Ca si la Volvo de altfel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din punctul meu de vedere MB s-a terminat prin 1998-2000.... Cam atunci s-au facut ultimele modele "adevarate"... Ca si la Volvo de altfel.

cine mai face acum masini adevarate ?

mai face cineva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

o dilema asemanatoare cu a ta am avut si eu cand l-am luat pe volvache 440.  :D

Am avut de ales intre ce conduc acum si o masina de director de fabrica (e230) cu 100k km la bord... etc, etc  :whip:

Aia era cu 3000eu mai scumpa si n u m-a descurajat.

dar m-a descurajat consumul maxim interurban de 10% ( :violent1: , daca stiam atunci de consumul la t5...)  :tongue3: Acum conduceam M B.

Sunt multumit ca am Ales volvo... desi am  investit la greu in el.

Deschiderea potbagajului este de aprox 120cm si adancimea cu scaunele spate rabatate duce spre 150cm lejer.

marturie stau frigiderele, aragazele, combinele carate. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare rau ca am dat 740-ul. Era o masina perfecta pentru carat.

Acuma ca au bube MB-urile...asta e. Preferam MB cu defecte decat alte marci cu defecte....Oricum, pana acuma am avut 4 tentative si discutii cu schimb la MB. Toti au avut aceeasi atitudine: "Domne` asta e masina nemteasca si e Dumnezeul autoturismelor pe pamant....".

Acuma este un domn de pe forumul lor care ar vrea Volvo al meu...dar din pacate a lui este E200 break din 2000...pe benzina...si nu e ceea ce cautam. O las asa ca macar masina asta stiu ce poate, stiu ce are si stiu cat ma duce.....

  Vorba lui BogdanG....W203 e urata inca de cand a aparut...in timp nu se va transforma in printesa.

  M-a consolat si nevasta-mea care a zis ca mai bine stam inca 5 ani cat mai am rate la asta si dupa aia luam un XC60...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FAN-VOLVO, Este adevarat ca au si motoare puternice pe benzina dar si Volvo are, pana la urma ambele sunt marci premium si trebuie tratate ca atare, nu poti spune ca C klasse este vreo masina speciala, chiar nu exceleaza cu nimic fata de S60, nici macar in varianta AMG care costa cu 20k E mai mult nu ofera decat 0.5 sec in plus daca este sa vorbim de timpii 0-100km/h, pai pt 0.5 sec pana la 100km/h si sa nu am nici AWD.

Cam asta e MB cand vine vorba de masini mici, cand vb de clasa superioara discutam de altceva, sa aduc aminte de clasa A care este un mare joke ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ia un 440 cinstit, cu 2000 de eu si pastrezi si s60-ul.  ;D

numai 2 ani daca tii 440-ul (orice motorizare) iti garantez ca nu vei regreta si nici nu vei fii in paguba la revnzare.  

Daca mai prinzi si un 1.9td din -95-96 cu minimele de confort/securitate: Abs

+ airbag+asr+electric... e clar ca vei iubi si mai mult ceea ce a insemnat un Volvo "gandit" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi, nu se pune problema de doua masini ca abia am unde sa o tin pe asta... Ziua oricum am masina de serviciu dar e Fiat Punto...care e mai mica... Eu vreau o singura masina de familie dar mai mare. Am incercat un schimb..dar nu a iesit. O sa-mi cumpar una noua cand pot...si nu ma mai incurc cu jumatati de masura.... Oricum sunt nemultumit ca platesc taxe aiurea cu beneficiu "ciuciu", sa mai adaug bani la bugetul de "stat"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now