Sign in to follow this  
Followers 0
betty

Cat de mare trebuie sa fie nivelul apei ca sa se strice masina?

13 posts in this topic

Salut,

Dupa ploaia de ieri vin si eu cu o intrebare: la ce nivel trebuie sa ajunga apa ca sa se strice masina? Ieri mi-a ajuns pana la praguri si poate chiar mai sus. Bara fata sigur era in apa. Din fericire a scapat  :yahoo: Si daca apa trece de nivelul acela masina e buna de aruncat? Daca n-a patit nimic ieri si azi merge normal inseamna ca nu-mi va face probleme pe viitor din cauza apei? Oricum, ieri am crezut ca nu mai ajung acasa cu masina intreaga. Toate drumurile spre casa erau inundate. Vreo juma' de ora am incercat diverse variante de ajuns acasa. Cand am oprit masina iesea abur serios din radiator. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand ajunge apa peste capota inseamna ca admisia de aer este sub apa si motorul face poc. Atunci sigur nu mai merge :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar unde se afla admisia exact? Stiu ca atunci cand ajunge la capota e terminata masina. In plus intra apa si inauntru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai , filtrul de aer este la nivel cu aripa.

@Bogdan : Cauta pe net episodul cu Top Gear in Africa . Si pe la jumatate este faza cand    Hammond a cazut cu masina in rau  :D siii a scos-o si dupa o noapte de munca , mergea . Ma rog era un Opel Record din 69  :D nah fara electronica  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se intimpla mare lucru decit daca ajunge apa in admisie. In rest, contacte, papuci, mufe...ude si posibil oxidate pe viitor  :D

Era undeva un mit - cine pune (completeaza) ulei in timp ce motorul e cald/fierbinte are sansa de a i se strica ceva intern... Iti dai seama cum e sa ai motorul cald si brusc sa intri cu baia de ulei complet in apa aia rece de pe dedesubt ?  :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu ti-a intrat apa in admisie , ma indoiesc sa pateasca mare lucru. Electronica de pe ele e bine etansata  si neexistand presiune, doar s-au udat cateva mufe la exterior. Radiatorul e normal sa scoata aburi dar cam atat. In ceea ce priveste baia de ulei nu cred ca e o problema. Chestia la care se referea Matrixxx cu turnarea uleiului rece in motorul cald poate fi valabila deoarece sunt niste piese incinse si mobile care la randul lor angreneaza alte componente. O racire brusca a uneia dintra ele duce la o contractare rapida a elementului respectiv care ar putea cauza fisuri sau diferente de dimensiuni (de la rece la cald) care sa cauzeze defectiuni pieselor pe care le  angreneaza . In cel mai rau caz s-a racit putin (deoarece nu este transfer direct de caldura ci se face prin intermediul carcasei baii de ulei) uleiul dar si ala nu foarte tare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu S60 ul am parcurs vreo 100 m prin apa exact pana la nivelul farurilor, daca nu chiar mai mult. singura problema a fost ca am pierdut  numarul din fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi imaginez ce-ai gasit sub capota ....

probabil multa mizerie aruncata acolo de ventilator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

era apa foarte limpede

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu S60 ul am parcurs vreo 100 m prin apa exact pana la nivelul farurilor, daca nu chiar mai mult. singura problema a fost ca am pierdut  numarul din fata.

;D  ;D  ;D

Uite ce se strage dupa o ploicica in Bucuresti. Dupa FIECARE ploicica:

69147758.jpg

[img width=800 height=600]http://img10.imageshack.us/img10/9813/47775908.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ultima poza este facuta pe Valea Argesului, adica pe unde ma intorc eu de la serviciu. N-am avut curaj sa trec pe-acolo, am intors si am intrat printre blocuri. Am trecut prin apa mare dar nici chiar asa  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ploaia aia de joi, pe mine m-a prins chiar cand am intrat pe Padurea Bogatii (DN13) si a tinut pana aproape de Rupea.

Un debit asa de mare de apa si grindina nu am mai prins la volan de cand ma stiu.

Am avut infundate cu frunze scurgerile de apa, de acolo de unde e motorasul de la stergatoare si...releele si mi-a intrat apa si in interior. Si la sofer si la pasager.

Pe langa mirosul urat generat de mocheta imbibata cu apa, am avut probleme si cu un releu udat care are legatura cu km partial.

A resetat si blocat km partial, iar la fiecare 100 de metri se auzea un pacanit.

S-a rezolvat cu o resetare de km partial...

Pai , filtrul de aer este la nivel cu aripa.

...Acolo este dar nu toate masinile pe acolo si trag aerul.

A mea are o "pipa" prin care aduce aerul la filtru, de undeva de sub farul din stanga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0