Sign in to follow this  
Followers 0
viorelgrigoriu

problema vitezometru

14 posts in this topic

Nu am circulat cu volvo o luna .

Astazi am facut un circuit scurt prin oras si am remarcat cu surprindere ca ma deplasam cu 220 km/ora,am ajuns la semafor am prins rosu,am plecat iarasi si mergand in spatele unor autovehicule care aveau cam 4o km/h, kmetrajul meu imi arata ca ma deplasez cu o viteza ametitoare de 150km/h.

Ati mai patit asa ceva ? am sanse sa-si revina de la sine? conteaza ca am tinut-o pe dreapta o luna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu conteaza ca ai tinut-o pe dreapta . Cred ca s-a dus cablul .

Ce senzatie ai avut la 220  :D ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti dai seama ca-n filmele cu prosti,cablul de-abea l-am schhimbat,dar vitezometru cand l-am scimbat am pus vaselina (spray) pt ca scotea un zgomot neplacut si banuiesc ca asta ar fi,nu stiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate nu l-ai montat (infipt) bine in cutie . Si vaselina aia poate da o functionare incorecta daca e in exces . Cablul cel nou e original sau aftermarket ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E original,sau mai bine zis originar de la demontari din Galati,nu avea patratul uzat dar poate e iesit din cutie si atinge pe varf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil  ca ai luat ceva apa pe la relee.

La seria 400, vitezometrul e fie electronic, fie cu cablu dar nici ala nu e mecanic complet. Daca ai cablu... cablul transforma viteza mecanica, in bord, din 1 rotatie cablu/in 4 impulsuri...

Scoate relee, usuca contactele si reseteaza km partial. Am patit si eu ceva asemanator de curand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand plec dimineata vitezometrul imi indica normal,cand vin dupa amiaza de la serviciu(temperatura mai ridicata) vitezometrul o ia razna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce sa iti mai spun...

Poate ca o sa te ajute atasamentul sa intelegi principiul de functionare. Asta daca e folosit acest sistem si la tine. La mine, asa este...

post-924-12877865514991_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult Adi ,am inteles principiul de functionare,un semiconductor parcurs de un curent in camp magnetic genereaza o tensiune electromotoare citita la vitezometru.

Din pacate la mine acel senzor 1 lipseste deci se face citire directa de la cablu (mecanic).

Dar nu-mi explic de ce indica bine dimineata si dupa amiaza nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut!

Am si eu o problema cu cablul de kilometraj...

Am 440 din '93 cu cutie hidramata...nu gasesc de nici o culoare prima parte a cablului (cred ca e un fel de prelungire...).

Am pus bormasina in cablul care se duce spre bord si se ridica foarte ok acul...

La imbinarea dintre cele doua cabluri e o mufa care e foarte uzata (rupta partea dinspre cutie)

Gasesc asa ceva pe la cineva?

multam anticipat, o zi excelenta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine merge perfect dimineata,dupa amiaza o ia razna (functie de temperatura de afara)

Share this post


Link to post
Share on other sites

are cineva o schema ceva...o poza de printr-un program de piese?vreau sa identific cablul respectiv...  multam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0