alin_ux

Probleme, defectiuni, "pro si contra" , avantaje, dezavantaje, diesel sau t6 ?

150 posts in this topic

poate ai geamul putin deschis :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt posesorul unui XC 60 din ianuarie 2009 si dupa aproape 70.000 de km trebuie sa recunosc ca nu am avut nicio problema cu scurgerile de ulei. E drept ca masina este cumparata din Belgia (aici locuiesc) si poate si pentru faptul ca am cumparat-o destul de devreme (de abia aparuse modelul).

Insa pot spune ca Volvo m-a chemat deja pentru doua probleme care au aparut la masinile fabricate in aceeasi serie cu a mea.

Prima problema a fost cu nivelul de ulei. Nivelul de ulei putea creste alarmant de mult, datorita unei erori de soft. Ceva legat de filtrul de particule care in conditii de drumuri scurte se putea umple mai repede decat in mod normal iar in ulei putea ajunge motorina. Ceva destul de ambiguu explicat de Volvo, asa ca va redau si eu aceeasi explicatie. Cert este ca dupa reprogramarea soft, nicio problema cu nivelul de ulei, desi l-am verificat destul de des si dupa ce am facut (sic!) ceva drumuri destul de scurte. Ramane de vazut in continuare...

A doua problema a fost cu o curea si cu intinzatorul de curea. Materialul prost al intizatorului putea desira cureaua pe termen lung, asa ca s-a inlocuit intinzatorul si cureaua.

Deci acestea au fost rapeluri din partea constructorului.

Restul, mici maruntisuri, le-am rezolvat cu garantia (inlocuirea cauciucului pedalei de ambreiaj - pur si simplu a cazut l-am pus cu greu la loc; inlocuirea unei garnituri de cauciuc la capota care se rupsese si ultima problema oglinda stanga nu mai incalzea - aici s-a inlocuit pe garantie intregul geam de oglinda caci rezistenta este, se pare, inclusa in geam).

Cum am spus maruntisuri...Pana acum Volvo si-a tinut promisiunile si masina se comporta excelent.

Sper sa va fi fost de folos cu comentariile mele cu privire la problemele lui XC 60.

Doar ce am montat si cauciucurile de iarna. Am gasit o oferta super in Germania: 4 cauciucuri Continental 4x4 WinterContact si 4 genti de aluminiu (235/65/17). Nu spun pretul, care oricum a fost mare, in schimb am iesit mai ieftin fata de oferta concesiunii Volvo din Bruxelles cu aproape 500 de euro. Deci a meritat!

Intradevar, nasol!

Eu am fost mai norocos dar CLAR XC60 are probleme cu scurgerile de ulei. Frumos ar fi fost sa cheme din propprie initiativa in service toate XC60urile pt aceasta problema.

Mie mi s-a schimbat kitul de etansare (cam asa ceva) care de fapt e format din mai multe simeringuri si alte chestii. Cica am fost primul XC60 caruia i-a facut asta Primus Auto Buc (se intampla acum 2 saptamani). Ma rog, nu mai zic ca dupa ce m-am dus si s-a constatat ce trebuie schimbat au zic ca fac comanda si ca vine cam in 10-14 zile. Dupa 3 saptamani SUN EU si abia atunci s-au apucat sa faca comanda care a venit cam in 10 zile.

Cum ziceam, alte probleme nu au prea fost. De vreo cateva ori nu s-a mai activat camera spate dar si-a revenit singura. Cand am fost la service cica nu se vede nicio eroare. O oglinda "scartia" cam de la inceput. A fost de ajuns sa o unga cica. Ma rog

In rest ok

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri am facut prima revizie la xc60, aveam 26.000 km. In romania trebuie facuta la 20.000 iar afara la 30.000. Eu am facut niste drumuri pe afara si am ales sa fac revizia undeva la jumatate. Au fost ff ok. 400 euro cu tot cu TVA, la Baia Mare, la serviceul autorizat. Profesionisti, jos palaria. Cred ca a fost destul de scump dar, doar piesele au fost 1200 lei iar manopera vreo treisute si ceva. Asta e masina...

Inainte de service nivelul de ulei imi arata peste maxim(am joja electronica) iar acum dupa schimb, imi arata la jumatatea dintre minim si maxim. Stie cineva daca e ok asa sau sa merg sa mai adauge putin ulei???

Una peste alta sunt multumit!!! Masina merge brici, mi-au calibrat si geamurile ca au spus ca erau putin decalibrate si am observat ca acum merg mult mai bine.

Respect!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai poți completa puțin pana la maxim.

Totuși cum se face ca ai avut peste maxim, asa a fost mereu sau a crescut nivelul în timp ?

Nu de alta dar motoarele astea noi care sunt pe XC60 au ceva probleme cu nivelul uleiului care tot creste și nu este normal .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai poți completa puțin pana la maxim.

Totuși cum se face ca ai avut peste maxim, asa a fost mereu sau a crescut nivelul în timp ?

Nu de alta dar motoarele astea noi care sunt pe XC60 au ceva probleme cu nivelul uleiului care tot creste și nu este normal .

Bogdane, spre marea mea rusine(ca ma tin ca am grija de masina si umblu pe forumuri si citesc una alta), doar cu o zi inainte de service am verificat uleiu(ca doar atunci am citit cum se face). Deci nu iti pot spune despre nivelul anterior dar... cei din service m-au intrebat daca nu mi-au facut vreo rechemare sa imi dea afara din ulei ca... parca a fost ceva campanie(Aasta mi-au zis-o mecanicii nu cei de la receptie si inginerul care a fost acum doua luni la receptie si pe care-l stiam si-a schimbat locul de munca). Niciodata masina nu mi-a facut probleme de altfel si motorul a functionat brici. O sa merg sa imi mai puna nitel ulei si o sa urmaresc nivelul mai des nu o data pe an.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca am mai spus pe forum, odata cu aparitia noilor motoare diesel au inceput si problemele stiu ca mai multi pe afara se plang de cresterea nivelului uleiului care este contaminat cu motorina si daca nu verifici nivelul poti avea probleme cu motorul, cineva din Spania facuse 13 vizite in service si nu rezolvase problema, la noi ma intreb de cate ori trebuie sa mergi in service ca sa rezolvi problema :lol:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut,

Doresc sa cumpar un XC60. Am testat masina cu motor de 205 CP si cutie automata. Cei de la reprezentanta imi spun ca sub 150 km/h se comporta la fel si motorul de 163 CP (D3).

A testat cineva diferenta dintre cele 2 motoare? Stiti cum este ca fiabilitate motorul D3?

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de testat, poate cei de la reprezentanta.

fiabilitate, nu cred ca sunt mari diferente, numai in ceea ce priveste puterea ... cuplul, posibil. tot cei de acolo te lamuresc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu acum cateva zile am fost la reprezentanta si mi-au facut un update la soft, spunandu-mi ca tre sa schimbe si uleiul care e contaminat cu motorina, imi arata joja electronica peste maxim.

Acum totul este brici. Au fost rechemari in service pt problema asta dar cum masinA MEA FUSESE LUATA din Germania, nu a fost inregistrata/luata-n evidenta pe romania si astfel nu m-au rechemat la timp cred.

Acum totul e bine!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am comis-o! Pana la urma am dat drumul la comanda. Masina vine prin iunie. In final am mers pe D3 ca motorizare, iar ca si caroserie, dotari etc este un R-design negru.

Sper sa fie o masina ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bafta multa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Claud, ti-a spus macar dealerul ca versiunea R-design este mai rigida ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ca este mai rigida mi-a spus. dar mi-a spus ca este "putin mai rigida" decat sasiul dinamic testat de mine.

sincer, sper sa stea mai bine pe sosea, dar sper sa nu-mi rupa oasele la drum (mai ales pe unde sunt denivelari).

de mentionat, criteriul care a stat la alegerea masinii a fost existenta banchetei pentru copii in spate :) , dar si cateva dotari lipsa pe care le primeam la pachet pe varianta summum normala (haion electric, scaune reglabil electric etc) si care nu ma incanta. deci iti dai seama ca sper sa nu fie foarte rigida. oricum nu am avut cum sa testez si nici nu poti sa-ti dai seama ce inseamna "putin mai rigid". e chestie subiectiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bancheta pentru copii are, cumva, "booster" şi pe mijloc sau doar pe laterale? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bancheta pentru copii are, cumva, "booster" şi pe mijloc sau doar pe laterale? ;D

Din cate stiu eu, scaunele de copii integrate sunt doar pe laterale, nu si in mijloc la toate modelele la care se ofera. Adica, 2 nu 3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am văzut şi chestii de genul ăsta. M-am gândit că poate s-au trezit măcar la modelele noi să-ţi ofere posibilitatea să pui copilul aşa încât să nu fie nevoie să se uite la spatele tetierei, ci să se poată uita şi el la drum, ca tot omu', ca să nu vomite la intervale mai mici de 50 km... ;D

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am văzut şi chestii de genul ăsta. M-am gândit că poate s-au trezit măcar la modelele noi să-ţi ofere posibilitatea să pui copilul aşa încât să nu fie nevoie să se uite la spatele tetierei, ci să se poată uita şi el la drum, ca tot omu', ca să nu vomite la intervale mai mici de 50 km... ;D

Din poza se vad clar ca-s 2 scaune integrate; in mijloc nu pare a fi scaun :blink: oricum, in mijloc pui jocul de sah pentru cei doi copii (ah, am uitat: tu ai numai unul :banghead: ...) Poi doc, pana poti pune odrasla in fata, tre sa conduci mai linistit! De fapt, pana incepe sa se uite in fata ... Si atentie ce, cat si cand ii dai de mancare inainte de drum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are 2 locuri in laterale. La XC90 are doar un loc pe mijloc (eu am 2 copii deci nu am putut lua XC90).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa e, XC90 are central, my bad.

@Heim, uite ce zic baietii de la Volvo pentru S60 MY2008 si S60 MY2006. Nu stiu daca se poate si la V70, dar poate reusesti ceva cu cei de la reprezentanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Să trăieşti, mulţam, dar eu am altele de rezolvat cu cei de la reprezentanţă, deocamdată... chestii mai bărbăteşti, aşa... din oţel... ştii tu, de fapt... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

in ceea ce priveste rigiditatea suspensiei, cred ca o sa te deranjeze un picutel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper ca doar "un picutel".

De fapt deranjul este pentru membrii familiei. Eu ca sofer s-ar putea sa fiu chiar multumit, daca rigiditatea aduce un plus de stabilitate (mai ales in curbe).

Oricum mai sunt cateva zile si ma voi edifica asupra acestui aspect si o sa va tin la curent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in ceea ce priveste rigiditatea suspensiei, cred ca o sa te deranjeze un picutel :)

Eu cred ca "un picutel" mai mult.

Adica daca eu as avea doar "dinamic"......nu mi-ar fi prea bine (pe jegurile noastre de drumuri ma refer). D-apai mai rigid decat "dinamic".

Hmmm...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Dupa cum se vede in semnatura, am XC60 MY10 (deci bi-turbo, veti vedea de ce fac precizarea asta), D5

Am si eu niste probleme si as vrea sa va dati cu parerea:

1. In momentul in care deschid o usa, se aude un tiuit sub capota pe partea soferului (mi se pare ca acolo e blocul electric - sigurante etc). Tiunitul se oprese dupa aproximativ 10-15 secunde. E normal? Poate sa-mi confirme cineva daca face la fel si la alte XC60?

2. Din momentul in care opresc motorul, o perioada de mai multe secunde (cu 5 secunde in plus sa zicem) se aude si un alt zgomot care se termina cu o "mini-explozie" si se aude tot sub capota. Am fost acum cateva luni la service si au zis ca e normal ca "se descarca turbina" (asa s-au exprimat). Deci opresc motorul, deschid portiera si in momentul ala se aude tiunitul (de la punctul 1) + zgomotul asta. Se opreste tiuitul apoi mai dureaza un pic zgomotul care se termina cu mini-explozia.

Asta se intampla pana acum aproximativ o luna sa zicem ca acum se aud doua mini explozii la sfarsit. Daca ma iau dupa cei de la service, acum se pare ca se descarca ambele turbine.

Nu stiu daca tot ce am zis pana acum adica tiuitul de la punctul 1 plus prima explozie de la pct. 2, au fost de la inceput cand am luat masina pt ca pana prin noiembrie 2010 am stat la bloc si sunetele astea nu se aud in mod normal in aer liber. De atunci m-am mutat la casa cu garaj si in garaj fiind liniste.........

Ma rog, se aude si in aer liber dar trebuie sa te duci sa pui urechea la capota etc.

Si deci pana acum aprox o luna se auzea doar 1 mini-explozie (poate suna ciudat dar nu stiu cum s-o numesc) si ok, sa zicem ca e cum zice serviceul. Dar vad ca acum "problema" a escaladat si se aud doua.

Repet ca sa fiu mai explicit: pana acum aprox o luna se auzea absolut tot timpul cand opream motorul (cel putin acasa in garaj) DOAR o mini-explozie si de aprox o luna se aud absolut tot timpul doua mini-explozii.

Deci? Aveti idee?

3. De aproximativ.....nu stiu cat sa zic...o luna - o luna jumate am o problema cu camera spate.

In linkul de mai jos, am filmat cu telefonul (scuze pt calitate dar zis ca e relevant) cum face.

http://dl.dropbox.com/u/23423301/IMG_0339.MOV

Nu face tot timpul, nu face tot timpul asa rau dar face destul de des. Adica sunt momente in care nu face deloc, sunt momente in care face asa rau, sunt momente in care face mai putin rau (mai am un filmulet in care face mai putin dar nu-l mai pun....daca vreti, il pun).

Ce/de la ce ar putea fi?

4. Tot cu camera am o alta problema aleatoare dar mai veche (sa zicem aprox un an).

Cateodata nu se activeaza camera cand bag in mansarier. Si nu rezolv daca o trec in D/N/P. Trebuie neaparat sa opresc motorul si dupa ce il pornesc e ok.

Repet problema apare sporadic. Am fost la service de 2 ori cu problema asta. O data mi-a zis ca nu era nicio eroare si o data m-a asigurat ca "n-o sa se mai intample". Probabil a bagat-o la "calculator" si a citit p-acolo si nush ce au vazut.....cert e ca se intampla in continuare, sporadic.

5. Problema cu zgomotul din threadul celalalt. Ciudat e ca am totusi am "chedere pufoase".....ma rog, daca de la chedere nepufoase e problema ca nu mi-e clar din threadul celalalt care e cauza reala.

Pareri?

Multumesc!!!

Edited by Intel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru Junior:

"Exploziile" citate nu sunt de fapt pocnituri metalice (zgomot similar descarcarilor electrostatice)? Daca da, ma duce gandul ca este vorba de dilatarea si contractia partilor metalice expuse la temperaturi inalte (esapament, protectii esapament in zona turbinei, etc.). Pe timp calduros apare fenomenul cam la toate masinile (mas/mac) "alergate" bine in traficul din Bucuresti...deci la 40 de grade afara ar trebui sa auzi mai multe explozii.

Pentru claud_74:

Nu era mai interesant sa comanzi masina cu 4C?

Ai fi avut optiunea sa setezi suspensia in functie de ce iti doreai la moment cu o apasare de buton.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now