alin_ux

Probleme, defectiuni, "pro si contra" , avantaje, dezavantaje, diesel sau t6 ?

150 posts in this topic

eu mi-am luat de iarna, michelin nu mai stiu de care; la munte pe zapada si gheata n-am avut deloc probleme :) apropos de ce spunea ratonul. eu cu cauciucurile de vara la munte, a fost belea pe zapada!

Share this post


Link to post
Share on other sites

felicitari pentru alegere, eu nu regret nici un banut dat pe ea, singurul neajuns pana acum, ca sa spun asa, ar fi problema cu uleiul la service, asa ca, AI GRIJA LA REVIZII! !

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Ziua buna domnilor!!!

  Ca sa reiau niste teme:... am service autorizat la bAIA mARE, UNDE AM FACUT ABSOLUT TOATE SCHIMBURILE LA s40 1.6d  si au fost meseriasi dar... fucking ...expansivi!! Sunt impreuna cu  AlfaRomeo, Fiat, Sang Yong si la Doldo(cum zice nepotelul meu) au cea mai scumpa manopera... ca de, suntem marca premium.

  Nu regret nici o clipa alegerea facuta... ca am studiat piata mult si am facut o gramada de comparatiii, cumparat teancuri de reviste.

  Creca o sa fac schimbul in Ungaria, la Nyregyhaza, ca am fost pe acolo si au clienti romani multi... si un service dragut... cu geam si cafenea sa stai sa te uiti ce-ti fa la masina. CEi din Ro au mult prea mica experienta si eu cred ca asta este exclusiv vina importatorului marcii. Am tot studiat evolutia si ... am constatat ca nu prea exista din pacate... au preturi mari in Romania. Eu am luat S40-ul in 2005 cand a fost siab-ul si am prins pe ea reducere de 10%, care, la vremea aia mi s-a parut mare... si dobanda la leasing prin BCR 6.5%.

    XC60-ul l-am luat nou nout, pe comanda din Germania, printr-o firma din Cluj si pretul pe care mi l-au dat istia a fost cu sase mii de euro sub ultimul pret dat de Reprezentanta Volvo Cluj. Exista un dezinteres total al importatorului de dezvoltare a retelei de dealeri si service-uri in tara. In loc sa lase doi trei ani, sau o perioada cat vreau ei, preturi cu adaosuri minime ca sa incurajeze vanzarile si dezvoltarea...eitot baga preturile astea destul de mari avand in vedere concurenta... care este destul de puternica... oricum ramane o marca EXCLUSIVISTA DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE, SUNT MANDRU, FUCKING PROUD GUYS!!!!! CA POSED O ASEMENEA MASINA SI CA NU VAD PLIN DIN ASTE PE STRADA, CUM VAD BENVEURI, AUDI SI MERTANE... DESI AS FI PUTUT SA ALEG UN MODEL DE AL LOR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai ratonule, daca mai ajungi la  service la baia mare, saluta-l pe dl  Calin din partea mea,  sunt foarte de treaba acolo la  service, si scumpi ... la fel ca ceilalti ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nenea Alin, trec cam in fiecare zi prin fata serviceului ca muncesc in afara orasului, pe drumul spre Cluj insa inca nu am reusit sa trec sa-i arat masina lui Calin... insa o sa o fac si atunci ii transmit salutari

Share this post


Link to post
Share on other sites

cei de la Baia Mare, chiar sunt baieti ok, si merita toata aprecierea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta inseamna ca cei de la IATSA BRASOV sunt total nepregatiti, intelegeam sa factureze 7L si sa bage unul in buzunar dar nu sa-l puna pe tot in motor si sa nu verifice joja de ulei, mai ales ca XC60ul are si joja electronica deci nici nu trebuie sa ridici capota .

Si la joja electronica cum iti zice ca ai pus ulei peste maxim ca la un capat al scalei ai minim si la celalat maxim deci daca pui peste max, tot max iti arata.

Gresesc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă pui mai mult iÈ›i mai baga un pătrăÈ›el deci creste nivelul pe joja electronica si oricum ai un senzor de nivel care atunci când creste nivelul peste MAX te anunÈ›ă cu mesaj in bord.

Oricum te anunÈ›ă numai când nivelul ajunge la 125% (25% peste max) adică 7.5L dacă ai D5 @6L de ulei, deci mesajul vine cam târziu după părerea mea DAR joja electronica iÈ›i arata nivel mai mare la fel È™i joja "mecanica" .

EU recomand posesorilor de D5@205CP sau 2.4D să verifice mai des nivelul de ulei pt ca sunt ceva probleme la motoarele astea cu nivelul de ulei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu mesajul ok, am inteles dar cu patratelul nu ca.....nu mai are unde sa bage patratelul ala

Adica e scala aia unde se umple patratelele alea; daca e max, atunci sunt pline toate patratelele si daca pui peste nu mai are ce patratel sa iti mai bage ca nu mai are unde.

Dar, ma rog, daca iti da mesaj, e ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am citit pe forumurile de afara ei spuneau ca are unde sa-ti mai puna si se vede clar ca este peste max.

Oricum dubios este ca nu toate au joja electronica desi citisem ca in UE este standard, adica si cei din UK au si cei din Spania, Germania .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu acum la modelele noi dar MY09 nu avea electronica, MY10 are.......mai departe nu stiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum recomandarea mea si nu numai a mea este sa verificati nivelul uleiului o data pe saptamana .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

din cate am inteles, racirea la turbina se face cumva si cu uleiul din motor? ma refer la varianta T6 pe care o am eu. Asa am inteles de la service de la timisoara .

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 intrebari:

1. Daca dupa schimbarea uleiului, joja electronica arata la jumate.....e ok?

2. La revizia de 1 an sau 10000km se schimba si placutele de frana?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal trebuie sa-ti arate MAX, cred ca mai trebuia jumătate de litru de ulei .

Conform VIDA plăcutele se verifica la fiecare revizie È™i se schimba dacă e cazul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai arata la jumate si a mai bagat vreo 200ml dar ma rog, mi s-a parut ca ii e cam frica ca a zis ca a schimbat volvo cantitatile......de la 6,2l la 5,9l si ma rog cred ca a mai avut probleme (vezi mai sus in topic)

Daca pe deviz scrie curatitor frane insemna ca a verif placutele, a curatat p-acolo si nu a fost nevoie de schimbat?

Acum intrebarea e: eu cand ma duc sa le mai verific?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ca nu au fost schimbate plăcuÈ›ele, ele se schimba atunci când este nevoie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am 55 mii km si nu am schimbat placutele, inca :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E o mica mare diferenta.

Alin merge cu masina prin gorj in marea majoritate unde traficul e lejer.

Iar Intel vad ca e din bucuresti unde traficul e care e.

Eu nu am reusit sa tin placutele mai mult de 30 000 km. (pe s60)

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta e visul meu : sa nu schimb placutele inainte de 10k . cu timpul se va realiza....

Share this post


Link to post
Share on other sites

iti cumperi parasuta pentru oprire?

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Mai copii, sunt negru de suparare!!!

De  vreo luna nu am mai intrat pe aici de nervi.

AM AVUT PRIMA PROBLEMA LA XC60 si AM REZOLVAT-O IN APROAPE O LUNA.  Adica mi s-a defectat(ars) un senzor de temperatura care se gaseste undeva inainte de filtrul de particule. Masina nu primea putere si mergeam cu ea ca si cu  un trabant. Nu am vrut sa ma risc sa circul cu ea deoarece am fost atentionat ca as putea infunda filtrul si el costa mai mult. nu e acoperit de garantie. Asadar a fost comandat filrtrul de catre cei de la Baia Mare si comanda a iesit din back-order in 09.07.2010, ea fiind lansata undeva in 25-27.06.2010.

A ajuns in Baia Mare exact luni 19.07.2010 si au facut-o cat ai clipi, luni luandu-mi masina. Mi se pare strigator la cer termenu ista. Cireasa de pe tort e ca pe ambalajul piesei a scris MADE IN BULGARIA. Cei de la Baia Mare nu au nici o vina insa cred ca Volvo are un sistem prost. Piesa a trebuit sa ajunga in Suedia si apoi a venit la Baia Mare... bine ca nu a trecut si prin Bucale ca mai stateam o saptamana.

  Faina de tot experienta.  masina merge perfect... am primit si scuze(cei de la Baia MAre nu au nici cea mai mica vina- cred).

Share this post


Link to post
Share on other sites

naspa, dar, totusi, de ce nu era in garantie senzorul respectiv? nu face parte din motor sau ..? poate ne lamureste Andy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MR Raton filtrul de particule nu se infunda cu una cu doua, mai mult la XC60 este unul care pana la 200.ooo km nu face probleme, mai mult chiar daca se infunda se regenereaza deci nu vad de unde pana unde recomandarile celor din service .

Mai departe, sunt curios dacă  alte reprezentante aveau senzorul pe stoc, cam mare termenul, nici dacă venea pe jos din Suedia nu venea asa greu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Am vazut ca am scris a doua oara ca au comandat filtrul, dar senzorul de temperatura s-a defectat. Nu am platit nici un cent, a fost facut pe garantie. Am aproape 19.000 km, si masina merge de rupe... bine, nici nu ma astept la altceva. Poate cineva sa imi spuna cat e o revizie la xc60 D5, de 205CP?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now