Posted 29 May 2007 · Report post SalutVreau sa fac revizia la un Volvo S40 model 2004 2.4i .Imi puteti recomanda un service ok si sa-mi spuneti un pret estimativ al reviziei?Tin sa specific ca masina nu mai este in garantie si vreau sa ocolesc reprezentanta Volvo (preturi mari).Va rog sa-mi mai spuneti ce piese se inlocuiesc la revizia de 30.000 km. Va multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 May 2007 · Report post Salut ! In primul rand te rog pe viitor sa plasezi subiectul in categoria sa, adica in cazul tau S40/V50 - generatia noua. Multam anticipat de intelegere. In ceea ce priveste problemuta ta, la 30.000 se schimba filtru aer, filtru ulei, filtru polen si ulei. Filtrul de benzina il mai poti lasa pana la 50.000 daca nu simti ca masina "da in nas", si cand il vei schimba pe el schimbi si bujiile. Un service OK nu prea avem decat cele prezente in sectiunea de "Service-uri recomandate". In rest fiecare isi alege sa-si faca masina unde doreste... Ca bani tind sa cred ca pe "componente" vei da in jur de 3 milioane, iar pe manopera inca 500.000. Deci pe la maxim 4 milioane sper sa "scapi" Bafta maxima si tine-ne la curent ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jul 2010 · Report post salut MD!Eu am un S40 1,6i 2007.Pentru 50.000 km ai spus ca se schimba pe langa cele de la 30000 km si filtrul de benzina si ai recomandat si bujiile.Eu am deja 51000 km si ar cam fi timpul pentru revizie.Cred ca daca le iau de la tine as iesi mai ieftin... Se poate sa-mi dai preturi pentru ulei, filtre etc. mai putin filtrul de aer pe care l-am schimbat de o luna.Ce produse recomanzi?Mersi! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jul 2010 · Report post Ce filtru de benzina mah la S40\V50 benzinare ? CA NU ARE !!! ;DDecat daca a fost adusa masina din cuba, brazilia si restul tarilor de genu' !Daca gasiti voi filtru de benzina vi-l vand eu pe al meu cu....10RON nou nout luat de la Alex.Bujiile nu ai ce sa le schimbi decat cand ai probleme specifice de la ele. Al meu e si turbo si la 180.000 iti spun drept ca erau ca noi, pacat ca nu am avut aparatul sa fac poze.2.4i e tanc, aspirat, nu ai nici o treaba cu el.Ulei si filtre si cam atat.Bafta1-0 pentru mine Domnu' Admin .Sa fie rece-rece-rece ....da ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jul 2010 · Report post mersi MAH de raspuns... nu stiu 2.4i cum e... tanc aspirat sau nu... dar eu am 1.6i. Nu stiu daca are sau nu filtru de benzina dar eu l-am intrebat pe MD dupa ce i-am citit mesajul. Mersi oricum pt raspuns MAH "prietene". Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jul 2010 · Report post Relaxati-va ca "mah" era un apelativ pentru Midnight, ca trebuia sa stie ca S40\V50 nu au filtre de benzina ;D , doar de la el l-am luat si eu.Aici in zona de vest se foloseste mai des printre prieteni, asta e, daca v-am insultat imi cer scuze.Danyx...rece va fi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jul 2010 · Report post @Roberto: "MAH" tizule, apuca-te din nou de Cola ca eu ti-am dat filtrul ala in 2008 iar mesajul pus de mine e din 2007 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jul 2010 · Report post @Roberto: "MAH" tizule, apuca-te din nou de Cola ca eu ti-am dat filtrul ala in 2008 iar mesajul pus de mine e din 2007 Ia uite, doamne !My bad,De cola tot nu ma re-apuc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jul 2010 · Report post Eu ti-am mai zis MAH ca de la filtrul de benzina ai probleme cu volanta, tu nu si nu BATMAN BATMAN @Mihai845 sa ne traduci si noua ce inseamna MD? Doctor of Medicine, DJ MUMU, Medicinae Doctor? Domnul care vinde piese adica nenea hadminu este MC, adica Midnight Caller sau Midnight Killer cu "C" cum ii zic pretenii Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jul 2010 · Report post Da. Este de fapt MC. Am scris in graba. Dar nu cred ca trebuie sa traduc pentru cineva... Se intelege din context despre cine este vorba. Oricum... MD = MC Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jul 2010 · Report post Ce s a reincins topicul asta din 2007! Sa nu dea in fiert! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2010 · Report post Bre pai cine mai are 30.oookm la S40/V50 ? Poate Ramon sa aiba asa km putini Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Aug 2010 · Report post Nu am nici macar jumatate. abia am facut 13.300 cu ea. da ii fac prima revizie saptamanile astea.Desi inca nu sunt 100% sigur ce filtre sa ii pun.daca sa ii pun filtre Mann si Mahle sau sa ii iau filtre Volvo originale. ( ca si pret nu e foarte mare diferenta, cele originale sunt cu circa 120 ron mai scumpe ) Ajutati-ma si voi cu cateva pareri ( ce filtre folositi voi/ cum vi se par/ unde faceti reviziile/ si cam cat va costa ). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Aug 2010 · Report post Filtrele originale sunt Mann-Mahle =)) Pe cutia in care se afla filtrul de aer si ECU, sub, scrie Mann-Mahle deci....decide tu singur care merita Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Aug 2010 · Report post Acum ma duc jos la masina sa vad ce scrie pe ea. Multumesc pentru info ;D Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Aug 2010 · Report post Acum ma duc jos la masina sa vad ce scrie pe ea. Multumesc pentru info ;D FoMoCo :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Aug 2010 · Report post Nu am nici macar jumatate. abia am facut 13.300 cu ea. da ii fac prima revizie saptamanile astea.Desi inca nu sunt 100% sigur ce filtre sa ii pun.daca sa ii pun filtre Mann si Mahle sau sa ii iau filtre Volvo originale. ( ca si pret nu e foarte mare diferenta, cele originale sunt cu circa 120 ron mai scumpe ) Ajutati-ma si voi cu cateva pareri ( ce filtre folositi voi/ cum vi se par/ unde faceti reviziile/ si cam cat va costa ). Domnu' client, deduc eu ca vrei sa-ti faci revizia in alta parte decat la reprezentanta? Adica vrei tu neaparat sa-ti scoti masina din garantie mai repede decat ar trebui ? Ca din cate stiu eu n-au trecut inca 2 ani de cand ti-am livrat-o.Best,H Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Aug 2010 · Report post Draga Horia dacă Ramonelu vine la revizie cu piesele lui ORIGINALE VOLVO nu cred ca este vreo problema. CondiÈ›ia este să fie ORIGINALE, nu MAN nu MAHLE ci in cutie VOLVO, am zis ceva greÈ™it pana aici ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Aug 2010 · Report post Da' de ce dai, bre? Am zis eu ca n-are voie? Am pus o intrebare. Ce oameni dom'le ! Best,H Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Aug 2010 · Report post ramon mergi la reprezentanta, chiar daca e mai scump, nu se stie cand poti avea nevoie de garantia oferita de producator. eu unul am apelat la ea si ma felicit ca am mers pe mana service-ului volvo. acum 2 luni si ceva am avut probleme cu un far -- intra apa in el la ploaie sau cand duceam masina la spalatorie -- si datorita garantiei acesta a fost schimbat pe garantie. la putin timp dupa ce am fost cu farul la garantie pentru constatare a aparut o noua surpriza, datorita condensului din interiorul farului, acesta se aprindea si se stingea cand vroia el pe faza scurta iar pe bord aveam o eroare asa cum se vede in imagine bulb failure low beam. oare cat ar fi costat un far r-design bi-xenon cu lumina adaptiva ( cea care orienteaza fascicolul de lumina dupa cum rotesti volanul ). poate cineva de pe forum te poate ajuta sa afli pretul. eu am aflat de la reprezentanta ca acesta e in jur de 1200 euro, deci garantia si-a facut datoria. masina acum are 42.000,merge excelent, nu am schimbat absolut nimic la ea in afara de cele necesare la revizii -- filtre,ulei, plus antigel si lichid de frana la ultima revizie de 40.000 km -- si inca ma mai bucur de garantie pana in noiembrie. garantia este exact ca un casco, deci gandeste-te bine inainte sa iei o decizie. sfatul meu e sa mergi la reprezentanta pt orice in cei 2 ani de garantie pe care ii are masina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Aug 2010 · Report post Domnu' "dealer" ( ), doar ca nota informativa, ceream pareri. Oricum o sa vin la voi, ca aseara cand am fost sa ma uit ce scrie pe la ea pe acolo, am verificat si uleiul si am constatat ca e cam 1 cm pe nivelul maxim de pe joja... @ Rechi - Cat te-a dus pe tine o revizie, si ce ai schimbat la ea ? ( am inteles ca nu e necesar sa schimbi toate filtrele la fiecare revizie ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Aug 2010 · Report post nu inteleg ce vrei sa spui cu termenul " te-a dus" insa incerc sa imi dau cu parerea.daca te referi la numarul de km specific faptul ca atunci cand am cumparat masina in cartea de service a masinii a fost bifat ca termen de revizie 20.000 km sau un an, asa ca prima revizie am facut-o la 19.870 km cand masina avea 9 luni de folosinta. poti sa depasesti daca nu ma insel cu max 1500 km numarul de km la care trebuie sa iti faci revizia fara sa afecteze termenul de garantie a masinii. apoi din cate vad eu tu ai un motor diferit de al meu si este posibil ca numarul de km la care trebuie sa faci revizia sa fie mai mare sau mai mic, asta numai tu poti vedea in cartea service.la prima revizie stiu ca au schimbat toate filtrele -- aer, motorina si polen -- uleiul de motor, verificat placute frana, jocuri la roti etc. tin sa mentionez ca inainte sa se apuce baiatul de la service de revizia propriu-zisa a curatat motorul cu nu stiu ce solutie si pistolul de aer, cu toate ca acesta era curat. la plecare compartimentul motor era ca nou din punct de vedere al curateniei. daca te referi la costul reviziei te pot informa ca aceasta s-a ridicat la valoarea de 14 milioane anul trecut, si a durat ca timp in jur de o ora.anul acesta am facut revizia la 41.680 km pt ca ma pregateam de un concediu la munte si am vrut ca sa stau linistit. pe langa cele schimbate la prima revizie s-au mai adaugat antigelul si lichidul de frana, suma platita a fost de 17 milioane iar timpul de lucru in jur de doua ore. ceea ce vreau sa mai specific, e faptul ca am fost incantat de faptul ca dupa ce a fost schimbat lichidul de frana, masina a fost dusa la standul de probe -- acolo unde se face ITP-ul -- unde franele au fost verificate, lucru trecut pe devizul de lucrari. asa ca am plecat foarte multumit de acolo stiind ca eu si familia mea suntem in siguranta cu volvo-ul nostru.poate ca pentru unii e foarte mult ma refer la pret, dar asta e, daca am fi vrut ca reviziile sa coste mai putin ne-am fi cumparat o alta marca nu una premium. eu unul, imi iubesc masina, face parte din familia mea binenteles dupa sotia si baietelul meu de 2 luni, si de aceia vreau ca ea sa aiba tot ce e mai bun indiferent de pret. merg pe principiul " ma igrijesti, te ingrijesc".la revizie se schimba toate filtrele lucru trecut si in catea de service a masinii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Aug 2010 · Report post Era vorba de pret. Multumesc mult de tot pentru info. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Dec 2010 · Report post Mă apropiu și eu de 30.000 de km. Acuma am 26.000. Am înțeles că trebuie să schimb filtrul de benzina la 30.000 de km, filtru care ar fi undeva la ieșirea din rezervor, parcă așa mi-au spus ultima dată la reprezentanță. Dar dacă MC spune că se schimbă la 50.000 de km, mai stau cu el. Am mai înțeles că la împlinirea a 2 ani ar mai trebui schimbat lichidul de frână pentru că altfel, ar ”coroda” furtunele!? Share this post Link to post Share on other sites