Posted 23 Aug 2009 · Report post salut,de ieri mi-a aparut o problema la Volvo-ul meu S60 diesel, masina vireaza foarte greu, volanul se simte foarte greu si se aude un zgomot de fiecare data cand incerc sa virez.A mai avut problema asta cineva sau aveti idee ce ar putea sa fie? Maine ma duc la mecanic, dar voiam sa aud o parere inainte sa ma vad cu mecanicul.Multumesc anticipat pentru raspunsuri Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Aug 2009 · Report post Vezi daca mai ai ulei la servo, Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Aug 2009 · Report post Uleiul.....lipsa. Langa vasul de expansiune in dreapta e un vas mai mic, negru. Desfa busonul si vazi daca e ulei. Completezi orientandu-te dupa gradatiile de pe capac. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Aug 2009 · Report post Merci de raspunsuri. Ce ulei recomandati daca asta e problema? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Aug 2009 · Report post Pentru moment (completare) orice ulei ATF (de transmisie automata). Cand te hotarasti sa-l schimbi pe tot, mergi pe original VOLVO... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Aug 2009 · Report post Ulei Volvo , care este albastru si costa cam 100 de lei bidonul de 1 L ( la Alex , ca altfel e mai scump ) Tot circuitul are cam 0.8 L Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Aug 2009 · Report post Hahaha ce ne-am sincronizat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Aug 2009 · Report post Merci, masina e cu transmisie manuala Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Aug 2009 · Report post D'ooh , servodirectia merge cu ulei de cutie automata Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Aug 2009 · Report post Am dus-o la mecanic, care m-a vertizat ca e posbil sa fie sparta caseta, acum o da jos sa se uite.Daca trebuie sa schimb caseta, aveti idee cam cat costa, la ce sa ma astept? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Aug 2009 · Report post Daca era sparta caseta gaseai o mare balta sub masina ( desi cam greu de spart , poate s-au dus ceva semeringuri ) . Halal mecanic daca trebuie sa o demonteze . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Aug 2009 · Report post Din pacate nu ma pricep deloc cand vine vorba de motoare / mecanica Daca puteti voi sa imi recomandati un mecanic bun pentru o a doua opinie, dati-mi un mesaj privat.Multumesc mult Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Aug 2009 · Report post Vad ca esti din bucuresti,;de ce nu te duci frumos,macar doar pt. o constatare,la volvo la primus ???nu o sa te coste mai mult de 50-100ron Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Aug 2009 · Report post Salut Claudiu,Da sunt din Bucuresti, o sa incerc si la Primus sa vedem ce spun. Ii sun maine pentru o programare, sincer as vrea sa evit sa schimb caseta daca se poate ca e destul de scumpa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Aug 2009 · Report post Sincer nu am auzit de caseta directie cu probleme la S60, cred ca problemele sunt in alta parte . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2009 · Report post Update: am vorbit cu mecanicul iarasi care acum imi spune ca de fapt curge ulei pe la semeringuri , dar el crede ca e ceva in neregula cu caseta pentru ca semeringurile au fost schimbate acum 1.5-2 ani.Caseta nu e sparta, s-a uitat cu atentie dupa ce a curatat uleiul. El imi recomanda sa schimb caseta totusi, pentru ca nu are incredere ca schimband semeringurile rezolv problema.Acum nu stiu ce sa cred, daca curge ulei pe la semeringuri, de ce sa schimb caseta? Voi ce credeti? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2009 · Report post L-ai sunat pe celalalt mecanic? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2009 · Report post Update: am vorbit cu mecanicul iarasi care acum imi spune ca de fapt curge ulei pe la semeringuri , dar el crede ca e ceva in neregula cu caseta pentru ca semeringurile au fost schimbate acum 1.5-2 ani.Caseta nu e sparta, s-a uitat cu atentie dupa ce a curatat uleiul. El imi recomanda sa schimb caseta totusi, pentru ca nu are incredere ca schimband semeringurile rezolv problema.Acum nu stiu ce sa cred, daca curge ulei pe la semeringuri, de ce sa schimb caseta? Voi ce credeti?Nici un mecanic nu o sa garanteze ca dupa ce schimba kit-ul de semering-uri o sa reziste prea mult timp . Iti spun din experienta avuta cu a mea ca nu o sa reziste semeringurile noi mai mult decit au rezistat celelalte . E clar ca nici prima oara nu au reusit sa o faca prea bine . Solutia e schimbarea casetei . A mea a fost 1200 lei cu caseta la schimb ( exista si varianta fara sa dai caseta veche la schimb , doar daca vrei sa o tii in vitrina ) . Vorbeste cu @MC . O alta solutie ar fi sa cauti una la dezmembrari dar nu se stie cit o sa mai duca . Alegerea e a ta , dar oricare ar fi ea evita sa mergi fara servo , ai sa distrugi si pompa . Daca caseta ti se pare scumpa stai sa vezi cit costa o pompa . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2009 · Report post Merci Volvo 16, tu tot la S60 ai avut problema asta? ar fi bine daca ar costa caseta doar 1200 RON cu aia veche la schimb, mi s-a spus ceva in jur de 3000-4000 de RON :'(Acum am o alta dilema, Alex ( de la care am cerut cotatie ) ma intreaba daca directia este adaptabila (auto-ajustabila in functie de viteza) ca sa stie ce comanda. Cum naiba aflu asta? Masina e un S60 2.4D, 2004, Euro 3 ( motorul D5244T2 de 96 Kw ).Betty, nu l-am sunat pe mecanicul tau ca e masina desfacuta si nu am cum sa ajung la el acum, ca nu e manevrabila deloc, cum pun ulei, cum curge pe jos Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2009 · Report post Merci Volvo 16, tu tot la S60 ai avut problema asta? ar fi bine daca ar costa caseta doar 1200 RON cu aia veche la schimb, mi s-a spus ceva in jur de 3000-4000 de RON :'(Acum am o alta dilema, Alex ( de la care am cerut cotatie ) ma intreaba daca directia este adaptabila (auto-ajustabila in functie de viteza) ca sa stie ce comanda. Cum naiba aflu asta? Masina e un S60 2.4D, 2004, Euro 3 ( motorul D5244T2 de 96 Kw ).Eu am avut problema asta la 460 (as vrea eu un S ) . Ca pret ma gindeam ca a ta ar putea ajunge la 2000 lei . Din cite stiu eu adaptabila la viteza inseamna ca forta aplicata volanului creste pe masura ce creste si viteza masinii . Nu ai sa mai poti roti la fel de usor volanul la 120 km/h ca atunci cind faci manevre pe loc (cred ca nici nu e de preferat ) . Daca la a mea din '94 am simtit fenomenul asta , a ta din 2004 e 99% adaptabila . Necunoscute sunt insa caile VOLVO-ului . Cel mai sigur daca tot ai demontat caseta e sa citesti codul stantat pe ea . Bafta . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2009 · Report post In VADIS, scrie asa... "Speed related power steering -2004" si "Without speed related power steering -2004". Dupa 2005 sunt clare lucrurile, ca e doar cea adaptiva, dar pana in 2004 e cu cantec... e vorba de acel "Servotronic" cred Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2009 · Report post Merci Midnight, se pare ca am de aia normala nu adaptiva din ce imi zice mecanicul. Poate ca e mai ieftina Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Aug 2009 · Report post Dar de la ce s-a stricat? Ca totusi masina ta e relativ noua. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Aug 2009 · Report post No idea, nici nu sunt convins ca s-a stricat, dar mecanicul imi spune ca ma risc daca schimb doar semeringurile. Deocamdata sunt cu masina pe butuci, astept sa vad cand pot primi caseta. Share this post Link to post Share on other sites